TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת צ'יפ פי.סי. זכתה במכרז של החשכ"ל בהיקף של כ-2 מיליון דולר


קבוצת אקסל סולושנס
אקסל סולושנס גרופ מודיעה כי חברת צ'יפ פי.סי טכנולוגיות, אשר החברה התקשרה עמה בהסכם לרכישת 55% ממניותיה, ואשר טרם הושלם למועד זה, זכתה במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר (חשכ"ל) לאספקה של שלושה דגמי מחשבים מתוצרת צ'יפ פי.סי.
הנהלת צי'פ פי.סי. מעריכה כי ההכנסות העתידיות שינבעו מהזכייה במכרז יגיעו לכדי כ- 2 מיליון דולר על פני שלוש שנים. מדובר בדגמים של מחשבים רזים (Thin clients, Zero Clients), שהם תחנות רזות, קטנות וחסכוניות באנרגיה.
כזכור אקסל הודיעה ב- 22 בינואר 2021 על רכישת 55% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת צ'יפ פי.סי. טכנולוגיות בע"מ, אשר טרם הושלמה למועד זה. צ'יפ פי.סי. עוסקת בפתרונות מחשוב מנוהלים של תחנות רזות בסביבת ענן ומחשבי מיני כבסיס להקטנת עלויות, שליטה ואבטחת מידע.

רונן שור מנכ"ל אקסל אומר: "חברת צ'יפ פי.סי. כבר מוכיחה את עצמה והזכייה במכרז של החשכ"ל היא הוכחה לטיב המוצרים של החברה ויעילותם. רכישת השליטה בחברה, ככל שתושלם העסקה, נועדה להרחיב את פעילותה ולשלב את תחומי הפעילות שלה יחד עם החברות האחרות בקבוצה ולהנות מיתרונותיה של כל חברה בקבוצה, להציע ללקוחות קיימים פתרונות מתקדמים רחבים יותר ולהגדיל את מגוון הפעילות והידע של הקבוצה".

דן אמסלם מנכ"ל חברת צ'יפ. פי סי הוסיף: "הזכייה במכרז משקפת את התהליכים שעושה החברה בעבודה המשותפת עם משרדי הממשלה וגופים נוספים ומצביעה על שביעות רצונם ממוצרי החברה המתקדמים, לאורך השנים. המוצרים החדשים שלנו מאופיינים ביכולתם להתאים לסביבות עבודה שונות ותנאי עבודה נדרשים במשרדי הממשלה הכוללים גם מענה חדשני לאבטחת מידע. לפיכך, אנו מרגישים את המשך הביקוש גם בימים אלו".


ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½
ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ (IOT), ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½.



ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½!

ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½... ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½:


RSS

ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

- ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ 94, ן¿½ן¿½-ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il