TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אלביט מדווחת על 2 עיסקאות בהיקף של 128 מיליון דולר


מערכת חץ דורבן על CV90 תמונה יחצ רונית אקשטיין
תספק מערכותהגנה אקטיבית חץ דורבן לצבא הולנד ונגמ"ש מתקדם למדינה באסיה -פסיפיק
דיווח מספר 1
אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של 82 מיליון דולר לאספקת מערכות הגנה אקטיבית וכוונות אלקטרו-אופטיות להולנד

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ: ESLT, TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של כ-82 מיליון דולר מחברת BAE Systems Hägglunds AB (“BAE Systems Hägglunds”) לספק לצבא הולנד מערכות הגנה אקטיבית וכוונות מפקד אלקטרו-אופטיות. החוזה יבוצע על פני תקופה של ארבע וחצי שנים.

במסגרת החוזה וכחלק מתוכנית המודרניזציה בהובלת BAE Systems Hägglunds, אלביט מערכות תצייד רכבי קרב משוריינים מסוג CV90 של צבא הולנד במערכות ההגנה אקטיביות מסוג חץ דורבן ובכוונות מפקד מסוג Commander Open Architecture Panoramic Sights (“COAPS”). חץ דורבן הנה מערכת קלת משקל העושה שימוש בחיישנים אופטיים, מכ"מי מעקב, משגרים ואמצעי נגד בכדי לנטרל איומים במרחק בטוח עם נזק שיורי זניח. COAPS הנה כוונת מפקד מודולרית, בעלת ייצוב דו-צירי, המאפשרת חישובי בקרת אש והרכשת מטרות בטווחים ארוכים, ביום ובלילה, במצבים נייחים ובתנועה.

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל יבשה ותעש של אלביט מערכות: "אנו מרוצים מההזדמנות לשתף פעולה עם BAE Systems Hägglunds ולתמוך בתוכנית מודרניזציה חשובה זו של צבא הולנד".

רקע
מערכת חץ דורבן היא מערכת הגנה אקטיבית קלת משקל שתוצב על נגמ"ש האיתן בצה"ל בהיותה מתאימה לרק"ם קל, נגמשים ודחפורים. עסקה זו מבטאת פוטניצאל עסקי להתקנת מערכת חץ דורבן במדינות רבות באירופה שבכוונתן להצטייד בנגמ"ש של חברת BAE השבדית.
בשנה האחרונה אלביט חתמה שורה של עיסקאות לצבא הולנד בניהן מערכת ראיית לילה, מערכות תקשורת דיגיטאלית ומחשבים ללוחמה רשתית

דיווח מספר 2
אלביט מערכות זכתה בחוזה בסך 46 מיליון דולר לספק נגמ"שים למדינה באסיה-פסיפיק

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ: ESLT, TASE: ESLT) ("אלביט מערכות" או "החברה") הודיעה היום, כי זכתה בחוזה בסך כ-46 מיליון דולר לספק נושאי גייסות משוריינים ("נגמ"שים") 6X6 מסוגVBTP לצבא יבשה של מדינה באסיה-פסיפיק. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שלוש שנים.

בתור הקבלן הראשי, אלביט מערכות תספק נגמ"שים גלגליים 6X6 מסוגVBTP אשר פותחו על ידי Iveco Defence Vehicles ("Iveco") במשותף עם צבא ברזיל. הנגמ"שים יהיו מצוידים בצריחים של אלביט מערכות ובמגוון תתי-מערכות מתוצרת החברה, לרבות מערכות אלקטרוניות לנהיגה ולייצוב, מערכות בקרת אש, מערכות לניהול קרב מסוג TORCH-XTM, מערכות רדיו תוכנה מסוג E-LynXTM , כוונות תותחן ומפקד וכן מערכות תומכות חיים.

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל יבשה ותעש באלביט מערכות, מסר: "אנו שבעי רצון משיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם Iveco ובפרט מהיכולת שלנו לתרום למאמצי הייצוא של התעשייה הביטחונית הברזילאית. אנו מאמינים כי הפורטפוליו החזק שלנו בתחום תתי-המערכות מציב אותנו בעמדה בעלת יתרון להוביל תוכניות הצטיידות ברכבים משוריינים, בייחוד כאשר המשימות הופכות ליותר מגוונות וליותר רשתיות".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il