TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סומוטו: טריניטי מכריזה על מוצר אודיו אסטרטגי Octopus והטמעתו ומעדכנת על שותפים עסקיים חדשים


סומוטו
השיקה את מוצר Octopus המאפשר יצירה של תכני אודיו המותאמים להפצה בפלטפורמות כגון Amazon Alexa, Apple News, Spotify ואחרות
סומוטו, חברה בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בוידאו ובמובייל מודיעה כי פעילות האודיו של החברה, טריניטי אודיו, ממשיכה בהרחבת היצע המוצרים שלה בתחום האודיו המאפשרים יכולות מוניטיזציה של תוכן טקסטואלי קיים והפיכתו לתוכן אודיו.
החברה משיקה את מוצר Octopus אשר עושה שימוש בתוכן אודיו שמייצרת טריניטי ומאפשר עריכתו והתאמתו להפצה בפלטפורמות כגון Amazon Alexa, Apple News, Spotify ואחרות והכל תוך שימוש במערכת ניהול התוכן של החברה. השקת המוצר מהווה יצירת ערך מוסף עבור לקוחות טריניטי - יצרני תוכן ומפרסמים - באמצעות שימוש בתוכן קיים והפצתו בפלטפורמות נוספות.

המוצר הושק והוטמע לראשונה באתרי קבוצת McClatchy האמריקאית, המשתמשת בפתרון זה החל מחודש ינואר 2021 ליצירת תוכן אודיו והפצתו. קבוצת McClatchy מפעילה 30 חברות מדיה ב- 14 מדינות בארצות הברית, מהווה אחת מקבוצות המדיה הגדולות בארצות הברית של Local News, והיא קבוצת המדיה הראשונה בארצות הברית שהשיקה פתרון אודיו, Text-to-Speech, בכל רחבי ארצות הברית. השימוש בפתרונות האודיו של החברה מהווה חלק מהאסטרטגיה של McClatchy בתחום האודיו אשר כולל יוזמות בתחום ה-Smart Speakers, חיפוש מבוסס קול ו-Podcasts.

טריניטי ממשיכה בפיתוח העסקי והיא החלה בשיתוף פעולה עם AudioEmotion הספרדי מתוך כוונה שישמש כ- Reseller של החברה בספרד. בנוסף החברה השלימה בהצלחה את שילוב פתרונות המוניטיזציה לעולמות האודיו של Google.

לאחרונה הטמיעה החברה את פתרונות האודיו שלה במספר אתרים משמעותיים אשר ביניהם, Lenovo News Room, USA, אתר הסיפורים של חברת Lenovo בנושאי טכנולוגיה, חדשנות ועוד, אתר India Today, הודו, אחד מאתרי החדשות הגדולים ביותר בהודו, Jagran New Media, הודו, אחת מחברות המדיה המובילות ביותר בהודו העוסקת בחדשות, בידור ועוד, וכן Jpost, ישראל וארה"ב, אתר החדשות באנגלית הגדול ביותר בארץ עם נוכחות מרשימה של קהל קוראים בארה"ב. החברה פועלת על מנת לצרף שותפים אסטרטגיים לפעילות זו, עסקיים ו/או פיננסיים.

אודות טריניטי:
הנגן שפיתחה טריניטי אודיו מוטמע באתרי תוכן נוספים רבים, ומאפשר למשתמש לשמוע את התוכן הטקסטואלי המופיע באתרים בלחיצת כפתור, לתרגמו מיידית למגוון שפות ולתת המלצות תוכן למאזין. השימוש בנגן אינו מוגבל לסוג מכשיר כלשהו, וניתן להטמעה פשוטה בכל מקום באתר האינטרנט של יצרן התוכן.
טריניטי אודיו מספקת למפרסמים ויצרני תוכן דרך חדשה לתקשור, צמיחה ויצירת תזרימי מזומנים על ידי הפיכת תוכן טקסטואלי לשמע, תוך מינוף יכולות 'אמזון פולי' (Amazon Polly). לצד מינוף הפעילות באמצעות אמזון, הנגן של טריניטי מהווה פתרון עבור אתרים הבנויים בטכנולוגיית WordPress ובשל כך מאפשר לחברה לפעול עם מספר גדול של אתרים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il