TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת ALD הבורסאית מדווחת על קבלת הזמנה מהתאגיד האמריקני 'לוקהיד מרטין'


דותן משה, משנה למנכל ALD תמונה יחצ
דותן משה, משנה למנכ"ל ALD: "זוהי הבעת אמון מצד תאגיד גלובאלי בסדר הגודל של לוקהיד מרטין ו׳רגל בדלת׳ עבורנו לפרויקטים פוטנציאליים בסדרי גודל משמעותיים בתחומי סייבר וניהול אמינות למערכות קריטיות "
לפני כשבוע הודיעה ALD הודיעה כי היא בוחנת מיזוג של חברת סייבר בכפוף להשקעה של 50 מיליון דולר, מתוכם 20% כבר הובטחו במסגרת כתב התחייבות בלתי חוזרת ממשקיעים

חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (ג') על קבלת הזמנה מתאגיד הענק האמריקני ״לוקהיד מרטין״ לאספקת תוכנת Safety Commander שמטרתה לסייע ולשמור על רמת הבטיחות של מערכות תעופה קריטיות.
לוקהיד מרטין הנו תאגיד רב לאומי אמריקאי, הנמנה עם המובילים בעולם בתחומי התעופה, הביטחון, והטכנולוגיה, המספק מוצרים ושירותים מתקדמים לאלפי סוכנויות אזרחיות ומודיעיניות, גופים ממשלתיים וביטחוניים ותאגידים מסחריים בארצות הברית וברחבי העולם.
הזמנה ראשונית זו באה כחלק מתוכנית החברה להרחיב את פעילותה מול לוקהיד מרטין לתחומי פעילות נוספים כגון מערכות סייבר מתקדמות להגנה על מידע בטחוני ומסחרי רגיש.
המערכת סופקה על ידי חברת אי.אל.די סופטוור, חברה בת של אי.אל.די. התמורה הכוללת בגין אספקת התוכנה עומדת על סך של כ - 70,000 דולר, אותם תכיר החברה בהכנסות שנת 2020.

לדברי דותן משה, משנה למנכ"ל ALD: "זוהי הבעת אמון מצד תאגיד גלובאלי בסדר הגודל של לוקהיד מרטין ו׳רגל בדלת׳ עבורנו לפרויקטים פוטנציאליים בסדרי גודל משמעותיים בתחומי סייבר וניהול אמינות למערכות קריטיות. אנחנו פועלים אגרסיבית להרחבת הפעילות הגלובאלית של החברה והיצע הפתרונות שלנו לגופי ענק בעולם וזוהי דוגמא משמעותית שאנו מאמינים שתפתח הזדמנויות נוספות בעתיד בקרוב".
.
ALD הודיעה כי היא בוחנת מיזוג של חברת סייבר בכפוף להשקעה של 50 מיליון דולר
לפני כשבוע הודיעה החברה כי היא מנהלת מו"מ ראשוני, במסגרתו נבחנת האפשרות למזג לתוכה פעילות של חברה בתחום הסייבר, אשר הוקמה ע"י יוצאי יחידות טכנולוגיות מובחרות בצה"ל, עם פתרון חדשני למחשוב מוצפן. המיזוג ייעשה בתמורה להקצאת מניות שליטה בחברה לידי בעלי השליטה בחברת הסייבר. מהחברה נמסר כי אחד התנאים להיתכנות מיזוג הפעילות, הינו השקעה בהיקף של כ- 50 מיליון דולר בחברה הממוזגת, מתוכו כבר הובטח סכום בהיקף של 20% מסבב המימון, במסגרת כתב התחייבות בלתי חוזר ממשקיעים.

אודות ALD
אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-125 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה, בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il