TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Seidormalam מקבוצת מלם תים מרחיבה את סל הפתרונות שלה לחברות יצרניות


Seidormalam
ומשלבת בפורטפוליו פתרונות מתקדמים של Iot ו- AI
Seidormalam מקבוצת מלם תים וחברת Seidor הספרדית הודיעו היום על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן. במסגרת זו, חברת Seidormalam שהוקמה לפני כשנה וחצי, ומתמחה בפתרונות ענן ודיגיטל של SAP, תספק ללקוחותיה בארץ ובעולם, פתרונות IoT מבוססי AI בשיתוף עם חברת הבינה המלאכותית Razor Lab.

הפתרונות החדשים פונים בעיקר לקהל יעד של חברות יצרניות, הנמנות על מגזר התעשייה. פורטפוליו הפתרונות המורחב מתחבר ומתממשק למכונות הייצור, ומספק לחברה מנעד רחב של אפליקציות לרבות: דיווחים בזמן אמת, הסקת תובנות עסקיות מניתוח המידע, תחזוקה מונעת, ייעול שרשרת האספקה ועוד.

ל- Seidor , חברת ייעוץ בינלאומית המתמחה בשירותים ופתרונות טכנולוגים, ניסיון רב בהשאת ערך לחברות יצרניות בעולם, במגוון רחב של תעשיות, כדוגמת: מזון, אנרגיה, פארמה ועוד. Razor Labs, מביאה עמה ניסיון מגוון בהטמעת פתרונות AI במפעלי תעשיה גדולים באירופה ובאסיה. ניסיון מצרפי זה, יחד עם מלם תים, שלה ניסיון מוכח ביישום והטמעה של פרויקטים IT, יוצר סינרגיה ושילוב מנצח שתתועל לטובת הלקוחות ומינוף עסקיהם.

מוטי פנחס, סמנכ"ל טכנולוגיות מלם תים: "אנחנו כל הזמן חותרים לספק ללקוחותינו פתרונות משולבים שישיאו ערך ממשי עבורם. למלם תים שיתוף פעולה עם חברת Razor Labs , המובילה בעולמות ה AI, ואת החיבור הזה אנו מנגישים וממנפים כרגע לטובת לקוחות Seidormalam בארץ ובעולם. הפתרונות החדשים מהווים קפיצת מדרגה בפורטפוליו של מלם תים שרלוונטי היום יותר מתמיד. בימים אלו שצו השעה הנו 'לייצר יותר בפחות', אין לי ספק שחברות תעשייתיות ירוויחו וייהנו מ- סל של יכולות חדשות כגון Predictive Maintenance (תחזוקה מונעת), התראות בזמן אמת, תכנון ואופטימיזציית קווי הייצור ועוד שיקנה להן יתרון תחרותי ויכולת להתמודד עם האתגרים העסקיים".

אלברט סירה, מנהל חדשנות ופיתוח עסקי Seidor: "ברית אסטרטגית זו מאפשרת ל-Seidor לחזק את המחויבות שלנו בכל הנוגע לפיתוח פתרונות מבוססי AI ו-IoT, המספקים מענה מתקדם לאתגרים ולקשיים של לקוחות מעולמות הייצור".

רז רודיטי, מנכ"ל חברתRazor Labs : "השותפות ארוכת השנים שלנו עם מלם תים מאפשרת לנו להעניק ערך עצום ללקוחותינו, על ידי מתן פתרונות בינה מלאכותית ייחודיים לשיפור מתמיד בתפוקת הייצור, הפחתת זמני השבתה ותחזוקה חכמה ודינמית. אנו שמחים על השותפות

החדשה עם SeidorMalam . באמצעות שותפויות משמעותיות אלו, אנו מאמינים כי נוכל להפיץ את בשורת מהפכת הבינה המלאכותית לחברות תעשייתיות נוספות ברחבי אירופה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il