TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אלכם מדיקל משקיעה 1.5 מיליון דולר בחברת סרנו מדיקל המפתחת


מכשיר לזיהוי פגיעה כלייתית קרדיט סרנו מדיקל
אלכם מדיקל גם תייצר את מכשיר הניטור לתפוקת שתן של סרנו שמשמש לזיהוי מוקדם ומניעה של פגיעה כלייתית חריפה במאושפזים בביתי חולים
סרנו מדיקל הודיעה היום שאלכם מדיקל, יצרנית מובילה של מכשור רפואי, השקיעה מיליון וחצי דולר בחברה ובנוסף תייצר את סנטינל, מכשיר לניטור דיגיטלי של תפוקת שתן ולחץ תוך בטני שפותח על ידי סרנו לזיהוי פגיעה כלייתית חריפה (AKI). אלכם מדיקל חוברת למשקיעים הקיימים של סרנו, אלון מדטק ונצ'רס ודר' שמעון אקהויז.

השותפות בין החברות תשלב את הפתרון הייחודי של סרנו עם ניסיון הייצור של אלכם במטרה להביא לשוק מוצרים באיכות גבוהה ובמחיר תחרותי שיאפשרו שימוש בסנטינל במגוון תנאים בסביבת בית החולים.

ניטור רציף של פעילות הכליה מאפשרת זיהוי מוקדם של AKI, מצב רפואי נפוץ בחולים מאושפזים, שמגביר בצורה משמעותית את סיכון התמותה במהלך ואחרי האשפוז. מדידה מדויקת של תפוקת השתן נחשבת לשיטה הטובה ביותר לניטור שינויים בפעילות הכליה. אולם כיום, ניטור תפוקת השתן נעשה באופן ידני ולסירוגין על ידי צוותי חדר טיפול נמרץ, ומשום כך קשה לזהות שינויים בזרם השתן. מסיבה זו, פגיעה כלייתית מאובחנת לעתים קרובות באיחור, ולפעמים בשלב בו כבר אין אפשרות למנוע הדרדרות נוספת.

ייתרה מזאת, ההתפשטות של COVID19 העלתה בצורה משמעותית את השכיחות והתמותה מ-AKI בחולים אלו, כמו גם את הדרישות וסיכוני החשיפה של צוותי רפואה וחדרי טיפול נמרץ ברחבי העולם.

סנטינל מספק פתרון פשוט וכלכלי לניטור מדויק ורציף של נפח השתן וקצב הזרימה בזמן אמת. המערכת מאפשרת זיהוי מוקדם של פגיעה כלייתית, בשלבים בהם ניתן עדיין להתערב ולמנוע נזק נוסף. מטרת המכשיר היא לזהות בצורה אוטומטית ומדויקת שינויים קטנים בתפקוד הכליה ולאפשר לצוות הרפואי לעקוב אחר השינויים מרחוק. באופן זה מופחת הסיכון הן לחולים והן למטפלים.

תומר לארק, מנכ"ל ואחד המייסדים של סרנו, אמר: "ההשקעה על ידי אלכם מדיקל היא הבעת אמון משמעותית, והיא תאפשר לנו להתקדם במהירות לקראת מסחור המכשיר הייחודי שלנו. יכולות הייצור והניסיון של אלכם, שניהם ברמה עולמית, יאפשרו ייצור המוני והנגשת מכשיר הסנטינל לשווקים. תוכניתנו היא להתחיל ולספק את המכשירים למספר בתי חולים בארה"ב לקראת סוף 2021, בתקווה בסופו של דבר להפחית את הסיכון לכשל כלייתי של כל חולה בטיפול נמרץ".

דר' שמעון אקהויז, יו"ר סרנו, הוסיף: "אנחנו שמחים על ההשקעה של אלכם, הראשונה שהתחייבה להיכנס בהשקעה בסבב הגיוס שנערך כעת. השותפות עם אלכם היא אינדיקציה מצוינת לרמת החדשנות הגבוהה של ולערך של הפתרון שמציעה סרנו לקידום טכנולוגיות ניטור. אנו בטוחים שהמיצוב של אלכם, כמובילה בשוק הגלובלי של מוצרים קליניים למרפאות ובתי חולים תמלא תפקיד חיוני בהנגשת הטכנולוגיה המלהיבה של סרנו לחדרי טיפול נמרץ ולחולים ברחבי העולם".

יגאל כהן, מנכ"ל אלכם מדיקל, אמר: "ההשקעה שלנו בסרנו והשקת קו ייצור למכשיר שלה תואמים את האסטרטגיה של אלכם, לשתף פעולה עם מיזמים ישראליים מבטיחים כדי לספק למטופלים מוצרים עם ערך מוסף. אלכם מדיקל מצטרפת לדירקטוריון של סרנו ואנו שמחים ליטול חלק בהמשך ההצלחה של החברה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il