TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אבן דרך משמעותית לברנמילר אנרג'י


צילום:אורן אביבי
השלימה את פיתוח, ייצור ובדיקה של מערכת האגירה לחברת FORTLEV הברזילאית מערכת האגירה מבוססת טכנולוגיית ה-bGen תימסר בשבועות הקרובים
בכך, גם השלימה ברנמילר את אבן הדרך האחרונה של הסכם מכירות רישיון הייצור לקראת הקמת מפעל ייצור בברזיל ע"י FORTLEV שמשלב את טכנולוגיית האגירה של החברה

דורון ברנמילר, משנה למנכ"ל ברנמילר אנרג'י: "סיום פיתוח הקמת והרצת מערכת האגירה התרמית מהווה ציון דרך משמעותי ביותר עבור החברה. פרויקט מסוג זה הינו הראשון מסוגו המשלב טעינה מגזרי עץ (ביומסה) ושילוב הטכנולוגיה הייחודית של ברנמילר. אנו צופים כי פריצת דרך זו תוביל את הדרך לפרויקטים רבים נוספים מסוג זה בברזיל, באירופה ובישראל. מערכת מסוג זה תאפשר הפיכת אחד הגורמים המזהמים ביותר בישראל, גזם חקלאי ועירוני לאנרגיה זולה וזמינה לתעשייה בישראל בדומה לפרויקט שאותה מקדמת החברה עבור מחלבת יטבתה. בנוסף, זוהי הוכחת היתכנות מסחרית חשובה כפרויקט דגל ראשון של החברה בשוק הברזילאי, אחד משווקי המטרה העיקריים של החברה ואבן דרך חשובה בשיתוף הפעולה עם חברת FORTLEV, שבנוסף להיותה לקוחה חשובה, הינה שותפה של ברנמילר בהפצה וייצור מוצרי החברה בברזיל. השימוש בטכנולוגיית האגירה שלנו מאפשרת לפורטלב וללקוחות נוספים בעתיד לעבור מאנרגיה פוסילית, יקרה ומזהמת לאנרגיה ירוקה, זמינה וזולה ומייצרת לפורטלב החזר השקעה תוך כ-3 שנים".

חברת ברנמילר אנרג'י מדווחת כי סיימה את ייצור מערכת האגירה התרמית bGen ועברה את המבדקים ההנדסיים וכי המערכת מתפקדת בהתאם לתכנון והתפוקות המובטחות ללקוח. להערכת החברה, הפירוק והכנת המערכת למשלוח לחברת FORTLEV בברזיל יבוצע במהלך השבועות הקרובים.

עמידה באבן הדרך "מערכת מוכנה לשילוח", תהווה אבן הדרך השלישית בהסכם למכירת המערכת ותאפשר לחברה לקבל את התשלום השלישי (מתוך ארבעה) מתוך סכום כולל של 380 אלף דולר עבור המערכת, כאשר התשלום הרביעי ישולם לאחר הגעת המערכת לאתר.

במסגרת הבדיקות, נבחנה המערכת במשך כ-4 שבועות בהם בוצעו מבחני טעינה ופריקה חוזרים, מבחני פליטות מזהמים ונוסו מגוון סוגי ביומסה. החברה צופה כי מעבר לאבני הדרך החוזיות המצוינות בהודעה זו, הוכחת הביצועים והתפקוד המלא תאפשר לחברה להאיץ את מאמצי המכירות בברזיל ובכלל.
מערכת האגירה bGen היא הראשונה מסוגה הנטענת באמצעות שריפה מבוקרת של ביומסה (שבבי עץ) ופריקה של אנרגיה תרמית. שוק הביומסה נפוץ מאוד באירופה, ארה"ב וברזיל לייצור חום וחשמל והמערכת היא בשורה משמעותית לשווקים אלה.

השלמת ייצור המערכת מהווה עמידה באבן הדרך האחרונה להשלמת רכישת רישיון הייצור ע"י FORTLEV שבהתאם להסכם בין החברה צפויה להקים, מפעל מקומי בברזיל לייצור מוצרים המשלבים את טכנולוגיית ה- bGenשל ברנמילר. להערכת החברה, הקמת מתקן ייצור זה, עשויה לסייע בהפחתת עלות יצור המוצרים על-ידי שימוש בחומרי גלם וכוח אדם מקומי וכנגזרת מכך להגדיל את הביקושים למוצרים.

FORTLEV הינה חברה פרטית המספקת ציוד לתחום המים והאנרגיה הסולארית, לתעשייה בברזיל ובדרום אמריקה. בתחום מיכלי המים היא החברה הגדולה בדרום אמריקה. במפעלי הייצור שלה מועסקים כ-1400 עובדים.

בחודש שעבר קיבלה ברנמילר מרשות החדשנות אישור לביצוע פרויקט העברה מפיתוח לייצור סדרתי של מערכות אגירת אנרגיה תרמית, שמפתחת החברה . התקציב שאושר לפרויקט הינו בסך של עד כ-3.3 מיליון שקל, ושיעור ההשתתפות של הרשות הינו בשיעור של 50% (כ-1.65 מיליון שקל).

עוד דווחה החברה בחודש החולף כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב להתקנה של מערכת אגירה תרמית במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאספקת קיטור ומים חמים לבית החולים.
במסגרת הפרויקט תותקן ותופעל מערכת אגירה תרמית אשר תחליף את דודי הקיטור הקיימים בביה"ח המבוססים על סולר מזהם. האגירה תיטען מרשת החשמל בתעו"ז שפל ותספק קיטור ומים חמים לפי פרופיל הצריכה של ביה"ח.

חברת ברנמילר אנרג'י הוקמה בשנת 2012 ע"י אבי ברנמילר, לשעבר מנכ"ל סימנס CSP וסולל, ופועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית, בדגש על אגירת אנרגיה תרמית.
החברה הינה חברה טכנולוגית אשר פיתחה טכנולוגיה יעילה וחסכונית לשימור אנרגיה ע"י חום. כחלק מאסטרטגיית החדרת הטכנולוגיה לשווקים, פועלת החברה בייזום, תכנון, הקמה והפעלת מתקנים לייצור חשמל וחום לתעשייה ומסחר, וכן במכירת ציוד ופתרונות אגירה.
לחברה מספר פרויקטים מרכזיים אשר יאפשרו חשיפה מהירה ורחבה של הטכנולוגיה ללקוחות השונים בעולם, ביניהם:
1) רותם 1, להקמה והפעלת תחנת כוח לייצור חשמל באמצעות שילוב אנרגיה מקרינת השמש ומגז טבעי, שיימכר לחברת החשמל - ממוקם בפארק התעשיות רותם, הסמוך לדימונה.
2) ENEL איטליה, חברת החשמל הגדולה באירופה, שדרוג תחנת כוח גזית ע"י הוספת אגירה, הפתרון יאפשר הפעלה לצד אנרגיות מתחדשות ביעילות גבוהה.
3) NYPA – חברת החשמל של ניו יורק, מחברות החשמל הגדולות בארה"ב, שדרוג מערך אספקת החשמל והחום של קולג' בניו יורק, פרויקט התייעלות אנרגטית בשיטת קו-גנרציה.
4) FORTLEV ברזיל, מחברות ציוד המים הגדולות בעולם, שדרוג קווי ייצור ע"י אגירת חום.
הידע והמומחיות של ברנמילר אנרגיה מבוססים על ניסיון של שנים בתחום בתכנון, בנייה והפעלה של תחנות כוח סולאריות בארצות הברית ובספרד של מעל 500 מגה וואט ובהיקפים של מיליארדי דולרים. ברנמילר אנרגיה הונפקה בבורסת ת"א באוגוסט 2017. יו"ר ומנכ"ל החברה הינו אבי ברנמילר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il