TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

LG מציגה עתיד טוב יותר, בטוח יותר ונוח יותר בתערוכה הווירטואלית CES 2021


LG QNED Mini LED TV
תחת הכותרת "החיים פועלים – תרגישו בבית", LG מציגה את חזונה לאורח חיים מקושר ונוח יותר במסגרת תערוכת- CES 2021 המתקיימת השנה לראשונה באופן דיגיטלי.
באירוע לעיתונאים ששודר בערוץ CES 2021 של LG ובעמוד היוטיוב העולמי של החברה, הציגה LG את הגדרות ה"בית" שלה, המשלב מוצרים ושירותים מתקדמים שנועדו להפוך את חיי היומיום של הצרכנים לנוחים, נעימים ומהנים יותר. ביתן התערוכה המקוון של החברה מעניק למבקרים ההזדמנות לבחון את החידושים האחרונים של LG – על גבי המסכים, המחשבים הניידים או המכשירים הניידים שלהם.

באירוע לעיתונאים שערכה LG במסגרת CES 2021, כל קטגוריה קיבלה חשיפה , כולל מבט ראשון על פרויקט הטלפונים הנגללים. הסמארטפון החדש של LG מציג מסך ייחודי המאפשר פתיחה וקביעת גודל על פי הצורך. זהו המכשיר השני במסגרת פרויקט Explorer של LG, המנסה לספק הצצה אל העתיד האפשרי של עולם הסמארטפונים. בהמשך האירוע הציגה LG את Reah Keem מלחינה ודיג'יי וירטואלית שהפכה אנושית עוד יותר באמצעות טכנולוגיית למידה עמוקה. Reah ניצלה את זמנה באור הזרקורים כדי להציג את הרובוט החדש של LG מדגם CLOi , המשתמש באור אולטרה סגולUV-C כדי לנקות אזורים החשופים למגע רב ועומסי תנועה גדולים דוגמת חדרי מלון ומסעדות.

התערוכה הווירטואלית של LG מחולקת לארבעה אזורים: האחד – מוקדש לטלוויזיות, השני לחוויה הווירטואלית, השלישי – מוצרי LG SIGNATURE בלאס ווגאס, והרביעי – תחת הכותרת "סטודיו החיים הטובים".

אזור Life in ON TV מספק סיקור 24/7 של תערוכת CES 2021, לרבות עדכונים אודות מוצרי LG ומיטב תוכניות סגנון חיים. אזור החוויה הווירטואלית מציע תצוגה ובה ארבעה אזורי מוצרים שונים, כאשר LG SIGNATURE בווגאס הוא חלון ראווה מדהים המשלב בין פלאי לאס ווגאס – העיר המארחת בשנים רגילות את כנס CES – ובין מכשירי החשמל בהשראה האמנותית של LG SIGNATURE. המבקרים בסטודיו החיים הטובים של LG יכולים ליהנות משיתופי פעולה מוזיקליים מהנים עם כמה מהאמנים העולים של תעשיית המוזיקה.

אזור הטלוויזיה והאודיו בתערוכה הווירטואלית מציג את המראות המרשימים ואיכות התמונה ללא תחרות של צגי OLED מהדגמים החדשים, ובמרכזו – קיר של מסכי OLED גמישים שמקבלים את פני כל האורחים. כאן, המבקרים יכולים ללמוד הכל אודות טלוויזיות OLED החדשות מדגמי הדור הרביעי – 4S – של LG, המאופיינות בחדות, מהירות, תמונה חלקה ומבנה דק במיוחד. מצגת אינטראקטיבית מיוחדת ממנפת יכולות מציאות מורחבת (XR) והמציאות רבודה (AR)– לצורך תצוגה זו. אווטאר תלת ממדי של מומחה הטכנולוגיה Linus Sebastian מדריך את המבקרים, ומביא אלמנט אנושי לתצוגה הווירטואלית הראשונה אי-פעם של LG בCES-

אזור הקולנוע הביתי כולל את LG MAGNIT - צג - Micro LED בעל מסך בגודל 163 אינץ', המספק שחור עמוק יותר ושיפור ניגודיות ודיוק צבעים בטכנולוגיית הציפוי השחור שלLG . האורחים יכולים ליהנות מהיתרונות של טכנולוגיית Micro LED בצפייה בתכנים בסביבת מציאות מורחבת (XR)

אזור המכשירים הביתיים מדגים כיצד ניתן להפוך את הבית נעים למגורים והיגייני עוד יותר באמצעות הטכנולוגיה. האורחים יכולים לחוות חידושים של LG המשפרים את חייהם במטבח, בסלון ובחדר הכביסה.

תערוכת LG Business Solutions כוללת מוצרי צריכה מתקדמים, המציעים חוויה משופרת בעזרת טכנולוגיית מידע ונתונים. באזור זה, יכולים המבקרים לחוות שימוש במכשירים אישיים המשפרים את רמת פריון העבודה ומספקים תוכן סוחף בארבע סביבות וירטואליות, כולל משרד ביתי וחדר משחקים.

ולבסוף, Mobile Zone מספק הזדמנות להכיר את החידושים הסלולריים החדשים ביותר של LG ובכלל זה הסמארטפון LG WING המסתובב ונפתח על מנת להציג תצוגה בשני מסכים. המבקרים יכולים כמעט "להרים" את המכשיר – הכל וירטואלית – כדי לנסות את התכונות שלו כמו מצלמת תנועה והקלטה כפולה, תוך התרשמות מחוויית השימוש במבנה הייחודי של הטלפון ותכונותיו.

כדי לחוות את התערוכה הווירטואלית החדישה ביותר של LG, בקרו בביתן התצוגה הווירטואלי CES 2021 של LG במחשב האישי או בנייד. (LG’s CES 2021 virtual exhibition booth)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il