TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

NessPRO החלה לייצג בישראל את Percona


המתמחה בתחום מסדי הנתונים בקוד פתוח

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה כי חתמה על הסכם עם Percona לשמש כשותפתה הראשית בישראל. Percona היא חברת תוכנה ושירותים מובילה מארה"ב בתחום מסדי נתונים בקוד פתוח ובהם MySQL® , MongoDB® , MariaDB® ו- PostgreSQL.
חברת Percona מספקת, באופן בלתי תלוי וללא הטיה, תמיכה במסדי נתונים בקוד פתוח, שירותים מנוהלים, שירותים מקצועיים ותוכנה. החברה מציעה גרסאות משלה למסדי הנתונים הפופולריים ביותר בשוק בקוד פתוח, כולל Percona Server for MySQL ו-Percona Server for MongoDB. זאת - בנוסף לאספקת תוכנה וכלים בקוד פתוח המסייעים ליצור ולנטר ארכיטקטורת מסד נתונים מיטבית העונה לצרכי הלקוח.

Percona Distribution for MongoDB היא תוכנה חלופית בקוד פתוח ללקוחות המשתמשים ב- MongoDB Enterprise והיא מספקת למשתמשים החזר השקעה (ROI) גבוה ביותר.
Percona משתפת פעולה עם Amazon Web Services, Google ו-Microsoft Azure כדי לספק את סביבות מסדי הנתונים הטובות ביותר האפשריות ללקוחות הרוצים לעבור לענן. Percona מספקת למשתמשי מסדי נתונים אלו תמיכה לפי גישת אמנת שירות SLA)) וכן מציעה ייעוץ, שירותים מנוהלים ופתרונות תוכנה.

Percona מסייעת לחברות למקסם את ביצועי היישומים, תוך ROI גבוה והשגת רמות גבוהות של ביצועים, ללא קשר לארכיטקטורה שלפיה בנוי מסד הנתונים ובין אם הוא באתר הלקוח (on premises) או בענן.

שירות התמיכה של Percona מספק תמיכה מקיפה וחסכונית במסדי נתונים, עם זמן תגובה של 30 דקות בלבד. דבר זה מאפשר לחברות לבצע אופטימיזציה של מסד הנתונים שלהן לצורך צמיחה עסקית, תוך הגברת הגמישות. השירות מספק ניטור ותמיכה פרואקטיביים במסדי הנתונים לאורך כל שעות היממה, שינויים במסדי הנתונים במידת הצורך, ניטור המערכת ואבטחת הנתונים. אמנת השירות (SLA) נועדה להבטיח עמידה ביעדים העסקיים. כמו כן מספק השירות ניתוח של שורשי הבעיות (RCA) כדי להבטיח פתרון מהיר של בעיות ולמנוע את התרחשותן מחדש.

ל-Percona רשת גלובלית של מומחים והיא מסייעת ללמעלה מ-3,000 לקוחות ובהם סיסקו, Adobe, אינטל ונטפליקס להפיק את המירב ממסדי הנתונים שלהם בקוד פתוח. Percona כבר תומכת בלקוחות בולטים בישראל, כגון בנק לאומי, Taboolaועוד. .
"ההסכם של Percona עם NessPRO הוא בשורה חשובה לקהיליית ה-IT בישראל. השירות של Percona מאפשר לשמור על ביצועי שיא של מסד הנתונים ומאפשר לצוותים הטכניים להתמקד בנושאים הקשורים לעסקי הליבה של ארגוניהם" אמר אלי עלפי, מנהל נתונים וחדשנות ב-NessPRO. "כיום מסדי נתונים בקוד פתוח הינם מורכבים ביותר עם עומסי עבודה גדולים ותחזוקתם דורשת ידע ונסיון רבים. מומחי Percona מספקים את השירות הטוב ביותר להבטחת פעילותם המיטבית של מסדי הנתונים".

"NessPRO זוכה להערכה רבה בשוק הישראלי על סמך מומחיותה ונסיונה בתוכנה. הגישה של Percona מבוססת על סיוע ללקוחות להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות ללא הטיה כלפי מסדי נתונים מסוימים בקוד פתוח או גישות פריסה. אנו שמחים לשתף פעולה עם NessPRO ולסייע ללקוחותיה ולשוק בישראל" אמר מרטין ג'ימס, סגן נשיא Percona לאירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA). "אנו נעבוד עם NessPRO כדי לאפשר לחברות וארגונים בישראל להפיק את המיטב ממסדי הנתונים שלהם בקוד פתוח, ולאפשר להם להשיג את מטרותיהם העסקיות במהירות ותוך כדאיות כלכלית".

NessPRO ו-Percona יערכו ב-19 בינואר בשעה 10:00 וובינר שכותרתו “How to Maximize the Use of MongoDB Open Source Version Using Percona?” . מיכל נוסק, מהנדס פתרונות פרי-סיילס בכיר ב-Percona ,ואלי עלפי, מנהל נתונים וחדשנות ב-NessPRO, יסקרו כיצד Percona Server for MongoDB מספק אלטרנטיבה ברמת הארגון , ללא רישוי, ל- . MongoDB Enterprise להרשמה לוובינר יש ללחוץ על הקישור לרישום לוובינר.

אודות Percona
ל-Percona למעלה מ-3,000 לקוחות ברחבי העולם והיא החברה היחידה המספקת פתרונות ברמה ארגונית עבור MySQL®, MariaDB®, MongoDB® ו- PostgreSQL, הן בפלטפורמות מסורתיות והן בפלטפורמות מבוססות ענן. החברה מספקת תוכנה, תמיכה, ייעוץ ושירותים מנוהלים למותגים גלובליים גדולים ומוכרים כגון סיסקו סיסטמס, Time Warner Cable, אלקטל-לוסנט, Rent the Runway ו- BBC, וכן ארגונים קטנים יותר המעוניינים למקסם את ביצועי האפליקציות. תוך ייעול מסדי הנתונים. מומחי Percona שהינם מובילי דעה מוכרים היטב, כותבים תוכן לבלוג Percona Database Performance . הכנסים Percona Live Open Source Database Conferences מושכים משתתפים ומרצים טכניים מומחים מרחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר www.percona.com .

Percona® הוא סימן מסחרי רשום של Percona LLC. כל שאר הסימנים המסחריים הרשומים והלא רשומים במסמך זה הם רכושם הבלעדי של בעליהם.


אודות NessPRO

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il