TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

וואליו קפיטל מרחיבה את תחומי פעילותה


יהל בן סירה צילום לילך ברעם
רוכשת 31% מחברת פינטק, העוסקת בניהול ותפעול ארנקים דיגיטליים וכרטיסי חיוב נטענים – לפי שווי של 20 מיליון שקל לפני הכסף
כחלק מהעסקה, לוואליו קפיטל תינתן האופציה להגדיל את אחזקתה ל-51% תמורת השקעה נוספת של כ-23 מיליון שקל

במקביל, מצרפת החברה לדירקטוריון שלה את בעל השליטה רני צים ואת שמעון גל, לשעבר ראש החטיבה העסקית בבנק הפועלים, בכך משלימה וואליו את מהלך שינוי השליטה והאסטרטגיה העסקית מאז רכישת השליטה בחברה על ידי רני צים

יהל בן סירה, מנכ"ל וואליו קפיטל: "העיסקה הנוכחית מרחיבה את פעילותה של וואליו קפיטל, הפועלת כיום בתחום האשראי החוץ בנקאי, גם לתחום הפינטק המתפתח. הרכישה מקנה לוואליו קפיטל גישה לתשתית טכנולוגית מתקדמת בתחום שירותי ה-Prepaid, תחום צומח המאופיין באוכולוסיות רחבות שהנגישות שלהן לעולם הבנקאי הינה פחותה, בין היתר במגזר הערבי שבו לרני צים, בעל השליטה בוואליו קפיטל, ולחברות שבניהולו יש פעילות ענפה. לצד זאת, אנו רואים בפעילות הנרכשת גם פוטנציאל סינרגיה לתחום פעילות האשראי שלנו.
בנוסף, אנו מעדכנים היום על חיזוק הדירקטוריון של החברה, ומביאים לאישור האסיפה הכללית של בעלי המניות את מינויים לדירקטורים בחברה של רני צים ושל שמעון גל, לשעבר ראש החטיבה העסקית בבנק הפועלים, לדירקטוריון החברה המביא עימו נסיון עשיר בתחומי העשייה שלנו, שיחד עם הנהלת החברה יובילו את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות בשנים הקרובות. מינויים אלה, יחד עם יישום האסטרטגיה העסקית החדשה של החברה, משלימים את המהפך של החברה, מאז רכישת השליטה בה על ידי רני צים".

חברת וואליו קפיטל הפועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי, ונמצאת החל מחודש יולי 2020 בשליטת איש העסקים רני צים (56%), מדווחת היום על עיסקה אסטרטגית. החברה מדווחת, כי חתמה על הסכם לרכישת 31% מחברה הפועלת בתחום הפינטק ומתמחה במערכות טכנולוגיות לניהול ותפעול ארנקים דיגיטליים וכרטיסי חיוב נטענים (Prepaid).

תמורת 31% מהחברה הנרכשת תשלם וואליו קפיטל כ-9.5 מיליון שקל, סכום המייצג שווי של כ-20 מיליון שקל לפני הכסף, כאשר במסגרת העסקה ניתנה לוואליו קפיטל אופציה למשך 3 שנים להגדיל את חלקה בחברה הנרכשת ל-51%, זאת תמורת השקעה נוספת בהיקף של כ-23 מיליון שקל (תמורה המשקפת מדרגת שווי גבוהה יותר לחברת הנרכשת).

במועד השלמת העסקה תשלם וואליו קפיטל לחברה הנרכשת כ-3 מיליון שקל, ויתרת התמורה בסך כ-6.5 מיליון שקל תשולם בהתאם לצרכי החברה הנרכשת במהלך 12 חודשים ממועד השלמת העסקה. למועד זה, לחברה הנרכשת אין הכנסות מהותיות, כאשר ההסכם שנחתם הינו מזכר הבנות מחייב, במסגרתו נקבע כי העסקה תחתם תוך 14 יום, בכפוף להשלמת בדיקת נאותות מצד וואליו קפיטל.

בנוסף, החברה מעדכנת היום על תגבור הדירקטורין שלה. וואליו קפיטל פרסמה היום זימון לאסיפת בעלי מניות, בין היתר לאישור המינוי של רני צים, בעל השליטה בחברה, ושמעון גל, לשעבר ראש החטיבה העסקית בבנק הפועלים, לדירקטוריון החברה, המביא עימו נסיון עשיר ורלבנטי בתחומי האשראי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il