TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

רמב"ם מציג: כך נראה העתיד באבחון סרטן הריאה


בדיקת ריאות הקריה הרפואית רמב"ם
מערכת ניווט חדשה ומתקדמת נכנסה לשימוש במכון הריאות של רמב"ם ומאפשרת לבצע דגימת נגעים חשודים בריאה, הנמצאים במקומות שעד כה לא ניתן היה להגיע אליהם ללא ניתוח.
הטכנולוגיה מאפשרת איסוף מספר דגימות בביופסיה משתי הריאות באופן מדויק ומהיר יותר ללא חתכים או כאב

בשורה עבור תושבי הצפון: אבחון נגעים חשודים בריאה, היא דרך מהותית לקבל החלטה באשר לטיפול בסרטן הריאה. לעיתים מדובר במקרים בהם מאובחנים מספר נגעים הנמצאים במקומות שהגישה אליהם מוגבלת בשיטות זעיר פולשניות. עד כה, היה נהוג לבצע במקרים הללו בירור באמצעות התערבות כירורגית, ובכל ריאה בנפרד. טכנולוגיה חדשה שנכנסה לאחרונה לשימוש ברמב"ם משנה כעת את המציאות הזו.

מדובר במערכת ניווט ברונכוסקופית שמהווה את חוד-החנית בביצוע בדיקות עבור נגעים החשודים כסרטן ריאה, ונמצאים במקומות שאינם מאפשרים הגעה בדרך הנפוצה, עם מחט. קודם לביצוע הבדיקה, החולה נשלח לביצוע בדיקת סי.טי. של הריאות. המערכת החדשה, המצוידת בצינור דק עם מצלמה וסיב אופטי, פורסת את תמונת ה-C.T. בפני הצוות המטפל באופן תלת מימדי, ומנחה אותו כיצד להגיע לנגע מיד עם הכנסת הצינור לריאה דרך הפה. כך למעשה, מצליחים הרופאים למצוא את דרכם לנגע ב"עץ" הריאות המסובך ורווי הפיצולים.

למרות שההליך כולו מתבצע בחדר הניתוח כשהחולה מורדם ומונשם, כדי לקבל דגימת ביופסיה אחת או יותר, אין למעשה חתכים, אין פציעות ואין התאוששות. מדובר בפעולה זעיר-פולשנית מתקדמת החוסכת סבל רב למטופל, קיצור זמני השימוש בחדר הניתוח, ביצוע דגימה של מספר נקודות חשודות על סמך סריקת ה-C.T., ולמעשה פעולה זו יכולה להתבצע בחולה אמבולטורי ואינה מחייבת אשפוז. כבר היום ניתן להשתמש במערכת על-מנת לבצע סימון של נגעים ריאתיים במסגרת סימון טרום ניתוחי. ישנם נגעים שקיים קושי לזהותם ולאתרם בניתוח, וסימון מוקדם שלהם, מקל משמעותית על תהליך איתור הנגע. סימונו על-ידי צבע המוזרק דרך מערכת מבעוד מועד, מקצר באופן ניכר את זמני הניתוח לצד שיפור בדיוק הכריתה.

ד"ר יניב דותן, סגן מנהל מכון למחלות ריאה בקריה הרפואית רמב"ם, מציין: "סיכויי ההחלמה מסרטן ריאה בגילוי מוקדם הם גבוהים מאד. הבעיה עם סוג הסרטן הזה היא שכשכבר יש סימנים, הסרטן כבר במצב מתקדם בגוף המטופל. המערכת החדשה מאפשרת למטופלים לקבל אבחנה מוקדמת והתאמת טיפול ייחודי באופן מדויק עבור כל ממצא וממצא". עוד הוא מוסיף: "למערכת הזו קיים פוטנציאל טיפולי רב, כשבעתיד ניתן יהיה להגיע לנגע, ולטפל בו באופן ממוקד".

ד"ר אורי הברפלד, רופא בכיר במחלקת כירורגית חזה מסביר: "אם בעבר כדי לטפל בשתי הריאות, המטופל נדרש לביצוע מספר התערבויות פולשניות הכוללות פתיחת בית החזה וסבל רב למטופל, לצד היערכות רבה מצד צוות חדר ניתוח, ולו רק בשביל לדגום נגע חשוד במיקום קשה, כיום אנו מבצעים את הדגימות הללו באותו מעמד, פשוט מנווטים בין נגע אחד למשהו, בדיוק, במהירות רבה יותר ובעיקר, כמעט ללא סבל למטופל".

צילום ו-ווידאו: הקריה הרפואית רמב"ם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il