TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הקורונה זרזה הטמעה של טכנולוגיות לימוד מבוססות וידאו ו- AR ב- KLA


שלומי בן ברוך, דירקטורבחברת KLA צילום: יח"צ
חברת המחקר דלויט מעריכה כי הטמעה של טכנולוגיות חכמות יכולה להגדיל את התוצר המקומי בכ-25 מיליארד ₪, עד 2025
בחיים הפרטיים שלנו, כאשר אנו רוצים ללמוד כיצד לבצע משימה מסוימת אנחנו עושים חיפוש בגוגל, מחפשים סרטון הדרכה ביוטיוב, מריצים שאלה ברשתות החברתיות ולומדים על ביצוע משימות חדשות באמצעות הדיגיטל ומצפים לקבל מידע נגיש, מהיר, מדויק וממוקד מהאינטרנט ומאפליקציות שונות. בעולם התעשייתי לעומת זה, חברות רבות עדין משתמשות בפרוצדורות ארוכות, מסמכים מסורבלים או לחילופין מבצעות הכשרות עובדים תוך כדי עבודה, בדיוק כפי שנהגו לעשות לפני 20 שנה. הפער הגדול בין העולם הפרטי לעולם התעשייתי העניק ל- KLA את ההשראה בכל הנוגע לדרך בה עובדים יוצרים וצורכים ידע, משתפים ומנהלים אותו.

המטרה הראשונה של KLA היתה להנגיש את הידע לעובדים באמצעות שימוש יעיל יותר בסמארטפונים, טאבלטים, משקפי AR וכו'. "החלטנו להגדיל את השימוש בסרטוני הדרכה המבוססים על גישה שנקראת למידה קוגניטיבית אשר טוענת שעקומת הלמידה משתפרת אם מסתמכים על מספר חושים במקביל, בזמן הלמידה, כמו: ראייה, שמיעה ואינטראקציה עם התהליך" אומר שלומי בן ברוך, דירקטור השקת מוצרים חדשים בחברת KLA. "החברה פתחה סרטוני הדרכה מקצועיים המותאמים למובייל וכוללים שימוש במשקפי AR כדי להפוך את תהליך הלמידה לאינטראקטיבי, אינטואיטיבי ומהנה. העובדים הפיקו תועלת מן הסרטונים כך שהם חוזרים לצרוך אותם שוב ושוב."

ב- KLA התחילו לעבוד על הפרויקט לפני כשנתים אבל הקורונה היוותה זרז משמעותי. ברגע שחדלו הטיסות ובוטלה האפשרות לשלוח מדריך לבצע הדרכה מקצועית במרכזי ההדרכה שלה בעולם הבינה החברה שחייבים לזרז את תהליך עריכת הסרטונים ולהכניס אותם לשימוש מיידי. "בעזרת הסרטונים הדרכנו אנשי שטח שלנו במזרח הרחוק להתקין מכונות חדשות ולבצע פעולות הדורשות מיומנות ספציפית באתרי הלקוחות, בהצלחה יתרה. לפני הקורונה לא היינו מעלים על דעתנו שתרחיש כזה אפשרי בהתחשב במורכבות המכונות." דווקא ההתנסות במהלך חודשי הקורונה למדה את החברה כי הסרטונים מגדילים את הפרודוקטיביות בצורה ניכרת, עלויות הנסיעה נחסכות, תהליך הלמידה מתקצר משמעותית ואיכות הביצועים משתפרת.

"מלבד השימוש המתבקש בסרטונים אלה בזמן הקורונה יש כאן גם מחשבה על הדור הבא של העובדים שלנו, דור הטיקטוק והאינסטגרם, שעבורו סרטוני הדרכה אינטראקטיבים הם הדרך העיקרית לצרוך ידע."


בנוסף, זיהתה KLA כי מצטבר אצלה מידע רב ממקורות שונים שלא מנוצל בצורה אופטימלית, כמו: נתוני ספקים, מכונות, מדידות המתבצעות כחלק מהכשרת המכונה למשלוח ועוד, והחליטה לפתח מערכת פנימית ליישום שיטות מתקדמות שלData Analysis .

"הטכנולוגיות החדשות בתחום ניהול המידע מאפשרות לנו לבצע את הפעולות ביתר קלות ומוסיפות מימד של אוטומציה וניתוח מידע בצורה אפקטיבית ופרואקטיבית, כמו למשל, זיהוי תזוזות חשודות ברמת המכלול והתראות על בעיות פוטנציאליות. במקביל אנו בונים יכולות לחיזוי בעיות עתידיות, מודל קורלציות בין רכיבים שונים במערכות ויכולת השפעה על פיתוח הדור הבא של המוצרים שלנו" מסכם בן ברוך.

חברת המחקר דלויט מעריכה כי הטמעה של טכנולוגיות חכמות יכולה להגדיל את התוצר המקומי בכ-25 מיליארד ₪, עד 2025. למדינת ישראל ולתעשיינים הגדולים, ביניהם גם חברת KLA, יש אחריות להשקיע ולפתח את עולם התוכן של Industry 4.0 כי רק באמצעות חדשנות ושיתוף פעולה ניתן יהיה להמשיך את הצמיחה הכלכלית של המדינה בשנים הקרובות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il