TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אר.אס.אל אלקטרוניקה חתמה על הסכם מסגרת


לוקהיד מרטין
לאספקת מוצרים ושירותים מול לוקהיד מרטין (יצרן מטוסי ה- F-16) בסך של 5.7 מיל' $
אר.אס.אל אלקטרוניקה מודיעה כי בהמשך לדיווח מיום 25 באוקטובר בדבר קבלת הודעה מחברת לוקהיד מרטין, יצרן אמריקאי מוביל של מטוסי קרב בדבר בחירתה כזוכה במכרז לתכנון, שדרוג, ייצור, ואספקה של בקרי בלימה למטוסי F-16, וכן למתן שירותי תחזוקה לבקרי הבלימה האמורים על פי תוכנית ייצור רב שנתית של לוקהיד מרטין למטוסים אלו, חתמה החברה על הסכם מסגרת מול לוקהיד מרטין לאספקת המוצרים והשירותים כאמור בסך של כ 5.7 מיליון דולר.

המוצרים מהווים גרסה משודרגת של מוצר בעל ייעוד זהה שסופק על-ידי החברה ונמצא בשימוש חיל האוויר הישראלי וכן בכל חילות האוויר האירופאים המפעילים מטוסי 16F-. בהתאם להסכם המסגרת שנחתם, ללוקהיד מרטין זכות לרכוש כמות מסוימת של המוצרים והשירותים, במחיר מוסכם, ועל-פני מספר שנים, בהיקף כולל של כ- 5.7 מיליון דולר.
החברה מעריכה ששלב שדרוג המוצר יסתיים בשנת 2021 בהיקף של 450 אלפי דולר. לאחר סיום שלב זה כאמור, מעריכה החברה שתתקבלנה אצלה הזמנות לייצור סידרתי של המוצרים על-פי דרישות לוקהיד מרטין, כפי שתהיינה מעת לעת, אשר יכול שתתפרסנה על פני כאחד עשר שנים בהיקף צפוי של כ- 4.89 מיליון דולר כמו כן הזמנות למתן שרותי תחזוקה על-פי דרישות לוקהיד מרטין, כפי שתהיינה מעת לעת, אשר יכול שתתפרסנה על פני כשמונה עשר שנים בהיקף צפוי של כ- 0.37 מיליון דולר.

להערכת החברה, לפחות מחצית מהיקף הייצור הסדרתי כאמור יסופק ללוקהיד מרטין על ידי החברה עד שנת 2026. כמו כן החברה קיבלה הזמנה ראשונה מתוך ההסכם לעיל מחברת לוקהיד מרטין, לשדרוג בקרי בלימה בסך של 0.45 מיליון דולר בתנאים דומים להזמנה הראשונה לאספקת מוצרים ושירותים.

זאב דגני מנכ"ל אר.אס.אל אומר: "זהו ההסכם הגדול ביותר שהחברה זכתה בו בשנים האחרונות מיצרן המטוסים הצבאיים הגדול בעולם. החברה רואה בזכייתה על ידי לוקהיד מרטין חשיבות רבה וכהכרה ביכולותיה ובאיכות מוצריה מצד גורם בינלאומי בעל חשיבות רבה בתחום פעילותה. בנוסף, הזמנה הראשונה לבקרי בלימה מאותו לקוח רק מחזקת את מערכת היחסים והאמון בין הצדדים ומהווה הוכחה נוספת לאיכותם של מוצרי החברה. ההסכם מגדיל את צבר העבודות של החברה כפי שיבוא לידי ביטוי כבר משנת 2021 ואילך"

אודות אר.אס.אל אלקטרוניקה
החברה עוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של מערכות לשוק התעופה האזרחי והצבאי וכן בשיווק מוצרים לתחום טורבינות רוח לייצור חשמל. מערכות החברה משמשות לבקרה וניטור בריאות למנועי כלי טייס ולמערכות שרת במטוסים הכוללים מטוסי כנף קבועה, מסוקים וכלי טיס לא מאוישים. החברה הינה יצרן מוביל בקנה מידה עולמי של מדי מהירות לוע לתותחים (מדמ"ל) (על לקוחות החברה נמנים: צהל, צבא ארה"ב, וצבאות כגון: הודו, דרום קוריאה, הולנד טורקיה ועוד) המהווים תוספת חיונית לכל תותח לאור השיפור המשמעותי בדיוק הירי שמקטין דרסטית את כמות התחמושת הנדרשת ליצירת נזק למטרה המטווחת. משרדי החברה נמצאים במגדל העמק. לחברה משרד תמיכה בשווק ושרות לקוחות במדינת ניו יורק בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il