TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת התשלומים MAX השיקה תשלום בנייד קל, בטוח וללא מגע


מטריקס
תשלום עם MAX בנייד מאפשר ללקוחות לבצע תשלום באשראי ללא מגע, באמצעות הצמדת הטלפון החכם למסוף. מטריקס דיגיטל פיתחה עבור MAX את האפליקציה בזמן שיא של שלושה חודשים. האפליקציה עלתה לאוויר לאחרונה וכבר נהנית מקצב הורדה ושימוש גבוהים
במסגרת החדירה של SLP לשוק הישראלי והמעבר של כל המסופים בארץ לתקן EMV, החלה MAX ביצירת פתרון אשראי contact-less למחזיקי אנדרואיד. האפליקציה החדשה בפיתוחה של מטריקס מאפשרת לכל משתמשי MAX בעלי כרטיסים חוץ בנקאיים, שברשותם מכשיר אנדרואיד, לבצע תשלומים בבתי עסק באמצעות הטלפון החכם. הפעולה נעשית ללא מגע, ובאופן פשוט וידידותי. הפרויקט ארך שלושה חודשים בלבד, ונעשה כולו מרחוק, כאשר האפליקציה עלתה רשמית לאוויר בחודש ספטמבר לאחר ביצועי בדיקות אחרונות. עלות הפרויקט כולו מוערכת במעל 5 מיליון שקלים ומלבד מטריקס השתתפו בו צוותים מקצועיים פנימיים נוספים של חברת MAX.

הטכנולוגיה שבאמצעותה התשלום מתבצע מבוססת על רכיב ה-NFC הקיים ברוב מכשירי האנדרואיד המתקדמים ומאפשר תקשורת בין רכיב ה-HCE בטלפון הנייד למסוף שבקופה. על מנת לייצר אינטגרציה מול המנפיק (חברת האשראי(MAX והמותגים (ויזה ומאסטרכארד) הוטמע SDK צד שלישי באפליקציית MAX ומבוצעת אינטגרציה דרךAPI פתוח. מימוש זה מאפשר למעשה ייצור טוקן דיגיטלי באמצעות ממשק אל מול הסכמות של המותגים עבור כל כרטיס אשראי המצורף לאפליקציה ובכך לקיים תשלום מאובטח בהתאם לסטנדרטיים המחמירים של ויזה ומאסטרקארד.

צורת התשלום החדשה תקצר את זמן ההמתנה בתור בבתי עסק ותאפשר נוחות מרבית לצרכנים, שיוכלו כעת להשאיר את הארנק בבית. זאת, לצד ביטחון והגנה מלאים - בדיוק כמו בכרטיס אשראי פיזי, ותוך יכולת ביצוע פעולות תשלום מורכבות. בין השאר, האפליקציה של MAX מאפשרת למשתמשים לנהל את כרטיסי האשראי שלהם, לבדוק את מצב החשבון, לבדוק פירוט חיובים ותשלומים עתידיים, לנהל תקציב, לבחור הטבות, לחסום כרטיס אשראי, לשנות מועד חיוב, להמיר נקודות לגיפט קארד, לבצע העברות P2P, לקבל שירות לקוחות וכעת גם לשלם באמצעות הטלפון.

אחד היתרונות המשמעותיים בתשלום בנייד היא היכולת לשלם כל סכום ללא צורך בהקלדת הקוד הסודי וללא מסירת כרטיס אשראי לגורם זר, נושא המקבל חשיבות יתר בתקופת הקורונה. האפליקציה מבוססת על תקן בינלאומי ומאפשרת תשלום בנייד גם בחו"ל. עיצוב האפליקציה נעשה על ידי חברת Design It.

אביב סנסל – מנהל תחום דיגיטל באגף מערכות מידע ב-MAX, אמר: "בעקבות המעבר לתקן EMV בארץ שיאפשר ביצוע תשלומים פיזיים ללא מגע במגוון רחב של בתי עסק, הוחלט ב-MAX לצאת לפרויקט על מנת לקדם את הנושא. הפרויקט היה בתכנון כבר זמן מה אך הקורונה האיצה מאוד את ההתכנון והפיתוח. מדובר בפתרון שהוא גם מתקדם טכנולוגית וגם פותר בעיה קריטית עבור הצרכנים בתקופה זאת: העברת כרטיסי אשראי מהקונה למוכר. משתמשי אנדרואיד מהווים 75% מכלל לקוחות MAX ואנחנו שמחים לקחת אותם צעד קדימה בכל הקשור לחוויית הקניה שלהם".

ליאור יצחק – Product Owner Mobileבמטריקס דיגיטל אמר: "עם החלטת החברה לצאת לפרויקט עמדנו בפני אתגר לממש בלוח זמנים צפוף מאוד פרויקט אסטרטגי עם מורכבות טכנולוגית המשלב פיתוח מובייל, הטמעת מוצר צד שלישי, אינטגרציה עם חברת ויזה ומאסטרקארד ודרישות אבטחת מידע גבוהות ביותר. באמצעות תכנון דקדקני של התכולה, הזמן והסיכונים, מעבר לעבודה מאומצת מהבית גם בסופי שבוע וגיוס מהיר של כוח אדם איכותי הצלחנו למקסם את התפוקה ולסיים את הפיתוח בזמן קצר ביותר, בנוסף למורכבות הטכנולוגית נוסף מימד של העבודה מרחוק עקב אילוצי הקורונה, דבר שלא היה מקובל בגופים פיננסיים. עמדנו בפני אתגר זה ואף מצאנו בו יתרון, לצד עמידת הצוות גם בכל האתגרים הנוספים שעמדו בפניו. אני שמח שהייתה לנו הזכות לממש פרויקט חדשני מסוג זה ולהיות חלוצים בתחום".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il