TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ג'וניפר נטוורקס משיקה את תוכנית השותפים JPA 2021


juniper networks יח"צ GK
התומכת בתגמולים משופרים לצמיחה עסקית בהובלת שותפים
התוכנית החדשה והמורחבת מגדילה את פשטות התפעול ומציעה כלים לביצועים בזמן אמת

סאניוויל, קליפורניה – 15 בדצמבר, 2020 - ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית הודיעה היום על השקת תוכנית השותפים, Juniper Partner Advantage (JPA) Program, החל מ-1 בינואר, 2021. התוכנית מציעה הזדמנויות חדשות לשותפים להרחבת הפעילות העסקית בעזרת האסטרטגיה המובילה לארגונים מונעים בינה מלאכותית. לאחרונה זכתה ג'וניפר להכרה כמובילה בקטגורית LAN/WLAN ברביע הקסם של גרטנר לשנת 2020 וכבעלת היכולות הטובות ביותר לביצוע. המומנטום החיובי יסייע לשותפים להיות אטרקטיביים יותר בסביבה העסקית בה הם פועלים. ג'וניפר מציעה גם פרסים במגוון גדלים לשותפי החברה המשקיעים בהתאם להשקעה המשמעותית של ג'וניפר בתוכנית השותפים ובמכירות וירטואליות.

לאחר שההכנסות של ג'וניפר ממכירות בהובלת שותפים צמחו ב- 65% בהשוואה לשנה שעברה, ג'וניפר התחייבה להרחיב השקעותיה כדי להבטיח המשך המגמה ב- 2021.
ההשקעות של ג'וניפר יתמקדו במיוחד בתחומים הבאים:
• הגדלת רווחיות דרך פעילות עסקית של שותפים בעזרת תמריצים נוספים
• תגמולי תמריצים נוספים
• יוזמות צמיחה ופרסים על פעילות שותפים

משאבים נוספים יעזרו לספק רמות מוגברות של פשטות עסקית עם כלים המספקים נראות בזמן אמת לפעילות השותפים עם ג'וניפר, יכולות שיווק דיגיטלי ותוכנית אוטומטית חדשה לשרותי תמיכה לשותפים. תוכנית JPA 2021 משלבת גם את תוכנית השותפים של Mist ביחד עם תוכנית השותפים ומציעה מבנה תוכנה וניהול אחד.

לבסוף, תוכניות שותפים פלוס חדשות יעניקו בלעדיות, גישה להפעלת מוכנות שטח ותמריצים כספיים נוספים הכוללים את תוכנית השותפים Enterprise+ אשר פותחה להאיץ ולתגמל מכירות לארגונים וכן מגוון תוכניות ותמריצים המתמקדים בצמיחה במכירות AI בהובלת שותפים.

גורדון מקינטוש, סמנכ"ל מכירות וירטואליות וערוצים בינלאומיים ציין כי "ג'וניפר שמחה להיות בעמדה לספק השקעה נועזת בתוכנית השותפים שלנו עם הזדמנויות צמיחה פיננסית ופיתוח לשותפים של החברה. אנו גאים גם במודל יישור ערוץ מכירות ארגונים, המהווה המפתח להצלחת אסטרטגית השותפים שלנו".
שותפים מוזמנים ללמוד עוד בעזרת חיבור ל- Learning Academy כאן.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) קוראת תיגר על המורכבות המובנית הכלולה ברשתות מחשבים בעידן ריבוי העננים (multicloud). אנו עושים זאת עם מוצרים, פתרונות, ושירותים המשנים את האופן בו אנשים מתקשרים, עובדים ומנהלים את חייהם. אנו מפשטים את תהליך המעבר לסביבת ריבוי עננים מאובטחת ואוטומטית ומאפשרים רשתות מאובטחות מונעות בינה (AI) המאפשרות חיבוריות לעולם. מידע נוסף זמין באתר החברה www.juniper.net, או להתחבר עם ג'וניפר ב- Twitter, LinkedIn ו- Facebook.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il