TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Marvell מציגה מתגי אתרנט מתקדמים לספקי תקשורת


מארוול
התוספות החדשות לסדרת המתגים Prestera מציעות טלמטריה חדשנית, מיתוג אינטליגנטי ומאובטח המאפשרות שירותי 5G מהירים ורשתות מטרו אופטיות בקצבים של 400GE

חברת Marvell מציגה סדרה חדשה של מתגי אתרנט, Prestera DX 7300, המספקת תעבורת נתונים מאובטחת ויעילה ברשתות הגישה והמטרו של ספקי תקשורת. בעידן שבו הולכות ונפרסות רשתות 5G, מפעילי התקשורת מאיצים את תהליך הטרנספורמציה בתשתיות הרשת שלהם לתמיכה בביקושים הנולדים מרשתות 5G ומיישומי אינטרנט של הדברים (IoT). על מנת לעמוד בדרישות הצומחות בהתמדה לרוחב פס נוסף, רשתות המטרו חוות מעבר לחיבורים בקצבים של 400GE, מבוססי מודולים אופטיים קוהרנטיים, המאפשרים לספקי התקשורת להתחבר ישירות מהמתגים למרכזי הנתונים החדשים המוקמים בקצות הרשת. מתגי Prestera DX 7300 כוללים כלים המאפשרים יישומים חדשים הרגישים לתזמון, אבטחת MACsec ויכולות עיבוד מתקדמות, תוך תמיכה בפורטים בקצבים של עד Gbps400, כל אלה מאפשרים פריסת רשתות 5G הפועלים בקצות הרשת והתמודדות עם הדרישות התובעניות הצפויות להתפתח בעתיד הלא רחוק.

הפתרונות החדשניים לרשתות הגישה לרשת הרדיו, 5G RAN, הכוללים וירטואליזציה וביזור (disaggregation) של משאבי החישוב, תלויים ביכולתה של הרשת לספק קישוריות בעלת ביצועים גבוהים ודטרמיניסטיים לרשת הגישה (fronthaul) באמצעות מתגי אתרנט המותאמים לכך והמותקנים לאורך כל שדרת הרשת החדשה. לצורך התמיכה במודלים החדשים של רשתות הגישה לרשת הרדיו RAN, משלבת משפחת המתגים Prestera DX 7300 כלי תזמון וסנכרון ברמת דיוק גבוהה במיוחד, בתקןCM 802.1 Time-Sensitive Network for Fronthaul (TSN), פיצול התמסורת (Network Slicing) ועיבוד המודע לתקני הרדיו החדשים eCPRI. המתגים החדשים הם חלק מסביבת הפתרונות הכוללת של Marvell לרשתות רדיו פתוחות open RAN ולרשתות רדיו וירטואליות vRAN, המוכרזים גם כן במקביל.

המעבר לעיבוד בענן, במרכזי מחשוב חדשים הצצים בקצות הרשת, יוצר ביקוש אדיר להעברת נתונים בפס רחב ובעלויות תחרותיות ברשתות המטרו. סדרת מתגי Prestera DX 7300 משלבת 56Gbps SerDes, פתרון MACsec בקיבולת גבוהה, וכושר עיבוד מתקדם אליו ניתן לשדך ולקשר מודולים אופטיים מסוג 400G-ZR. הפונקציונאליות הזאת מאפשרת ליצרני המערכות לפתח פתרונות יעילים למרכזי המחשוב החדשים הקרויים: multi-access edge computing (MEC) ולחיבורית בין מרכזי המחשוב החדשים הקרויים: data center interconnect (DCI) פתרונות הנהנים מיכולות של התמסורת היעילות, הסטנדרטיות, הפתיחות ומבנה העלויות האופטימלי שמציעות רשתות האתרנט.

לדברי גיא אזרד, מנכ"ל מארוול ישראל וסגן נשיא מארוול לתחום מערכות מיתוג רשת: "הדרישות התובעניות בתחום הביצועים ואבטחת הנתונים, המגיעות מרשתות 5G, משנות את עולם הרשתות – והתשתיות חייבות לעמוד בדרישות לאספקת תקשורת מאובטחת בקצבים מהירים יותר, העונים לדרישות היישומים החדשים. משפחת מתגי Prestera החדשים שלנו מציעה את פתרון המיתוג המאובטח ביותר, עם ממשקים במהירויות הגבוהות הנדרשות על מנת להגשים את הפוטנציאל הטמון ברשתות 5G – והכל תוך צריכת האנרגיה הנמוכה ביותר ודרישות המקום המצומצמות ביותר הזמינות כיום בתעשייה."

אלאן ויקל, מייסד חברת הייעוץ הטכנולוגי Group650, מעריך כי "הפתרונות החדשים של ספקי התקשורת המכסים את קצות הרשת, מרכזי הנתונים ברמת המטרו ורשתות 5G תלויים בקיומם של רשתות תקשורת מאובטחות, ניתנות לשדרוג ובביצועים גבוהים. משפחת המתגים החדשה של Marvell מתוכננת על מנת להציע חדשנות ולחזק את הארכיטקטורות החדשות הנולדות בענן, תוך אספקת יכולות בקנה מידה הנדרש כדי לעמוד בביקוש הגובר לטכנולוגיה הזאת."

משפחת Prestera DX 7300 היא הדור השלישי של מתגי האתרנט של Marvell, הזוכים להצלחה גבוהה במיוחד: עשרות מיליוני פורטי תקשורת כבר סופקו על ידי החברה במסגרת המשפחה הזאת, ליותר מ-100 לקוחות קיימים. סל המוצרים מורכב משלושה מתגי אתרנט בקצבי פורטים של 1Gbps עד 400Gbps, וברוחבי פס כוללים החל מ-300Gbps ועד 1.6 Tbps. המתגים החדשים ממשיכים במסורת קו המוצרים הזה, בכל הנוגע לגמישות, צריכת אנרגיה נמוכה, ודרישות מקום מצומצמות – באופן המאפשר פיתוח פתרונות חסכוניים התפורים על פי הצרכים הייחודיים לכל רשת תקשורת.

מתגי Prestera DX 7300 משתמשים בערכת פיתוח התוכנה (SDK) המודרנית של מארוול, וחולקים את ממשקי תכנות היישומים (API) עם מוצרי מיתוג אחרים של החברה. התאימות הזאת נועדה לפשט את מאמצי הפיתוח ולהאיץ פריסת המערכות. Marvell מציעה תמיכה מקיפה וסביבת פיתוח המותאמת למערכות הפעלת רשת מבוססות קוד פתוח ולמערכות הפעלת רשת מסחריות. הפתרונות האלה, הכוללים גם את מערכת הפעלת הרשת שמציעה Marvell עצמה, מספקים אוסף רב של אופציות הזמינות ממספר רב של יצרני ODM.

יכולות מרכזיות

משפחת מתגי Prestera DX 7300 בנויה במתכונת גמישה ומציעה עושר תכונות המאפשר מיצוי מלא של הפוטנציאל הגלום ברשתות 5G ברמת ספקי התשתיות והתקשורת, מחשוב בקצות הרשת, רשתות הגישה ורשתות המטרו.

תמיכה בתקני סנכרון זמן ITU-T G.8273.2 Class C PTP/SyncE, ובתקני רשתות רגישות לתזמון Time Sensitive Networking (802.1CM) המבטיחות תזמון תקשורת מדויק ברשתות 5G.
תמיכה בתקני אבטחה מתקדמים לאתחול מערכת מאובטח ושילוב מנועי הצפנה MACsec לפי AE802.1, 256b, הפועלים בשכבה 2 של פרוטוקול התקשורת.
תמיכה בניתוב סגמנטים (SRV6) המאפשר תכנון מתקדם ודטרמניסטי של תעבורת הנתונים כולל בניית שרשראות שירות.
טלמטריה מתקדמת ואינטלגנציה מובנית המאפשרים לייצא מהמתגים נתונים לצורך ניתוח, עיבוד והסקת מסקנות אוטונומיות.
יציאות 56Gbps PAM4 SerDesתומכות בקצבים של עד 400Gbps.
קצבי קלט-פלט גמישים - 1G/2.5/5/10/25/50/100/400G.
סדרת מתגי Prestera DX 7300 זמינה עתה לאספקה.

למידע נוסף אודות משפחת המתגים החדשה: https://www.marvell.com/products/switching/carrier.html?utm_source=prnewswire&utm_medium=pr&utm_campaign=iaday20-prestera&utm_content=learn-more&utm_term=iaday20-prestera-prn

אודות Marvell

Marvell היא מובילה עולמית בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב. Marvell ישראל היא בין החברות הגדולות בארץ לפיתוח שבבים ללא ייצור (Fabless) ופועלת בשני אתרי פיתוח – בפתח תקווה וביוקנעם. המרכז הישראלי עוסק בפיתוח השבבים לתחום הנטוורקינג – מנוע הצמיחה המרכזי של Marvell, שרובו מפותח בארץ, מערכות מיתוג (Switching) למרכזי הנתונים של ארגונים ולחוות ענן של ספקים. כמו כן, מפותחות בו מערכות מוכללות (SoC – ר"ת System on Chip) למגוון יישומים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il