TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

רמדור מקבוצת TOP GROUP רכשה את טק בר - המשווקת מערכת כוללת לניהול בטיחות בעבודה


רמדור
זוהי הרכישה השניה עליה מכריזה קבוצת טופ גרופ בחודש האחרון. לפני כחודש הודיעה החברה על רכישת פעילות של שותף NetSuite
דרור שגב: "מערכת ניהול הבטיחות של טק בר משלימה את פתרונות רמדור, אשר יוכלו לנהל את כל ההיבטים של הבנייה בפלטפורמה אחת"

רמדור מקבוצת טופ גרופ הודיעה על רכישת חברת טק בר, אשר פיתחה מגוון פתרונות לניהול בטיחות בעבודה, גיהות ואיכות סביבה. מערכת ניהול הבטיחות של טק בר משלימה את פתרונות רמדור לענף הבניה ויאפשרו ללקוחות לנהל את כל ההיבטים של הבנייה בפלטפורמה אחת.
התוכנה והאפליקציה של טק בר מסייעת לנהל ולהבין טוב יותר את כל המרכיבים של הבטיחות בעבודה במטרה ליצר תרבות ארגונית של בטיחות בעבודה ולמנוע את התאונה הבאה. המערכת כוללת ממשק מתקדם המותאם גם לעבודה בשטח באמצעותו ניתן לדווח על מפגעים, אירועים, לנהל משימות בטיחות, הדרכת עובדים, לייצר תכנית בטיחות ממוחשבת ופרואקטיבית אשר מאפשרתמיפוי וניהול סיכונים, ניהול נהלים בארגון, דוחות וגרפים ניהוליים ועוד. המערכת מיושמת בהצלחה אצל מגוון לקוחות מתחום התעשייה והבנייה.
בעקבות הרכישה יצטרפו צוות המומחים של טק בר לחברת רמדור. יניב בר, הבעלים ומנכ"ל טק בר, ישמש כסמנכ"ל בחברת רמדור וילווה את תחום פעילות הבטיחות בחברה.
זוהי הרכישה השניה עליה מכריזה קבוצת טופ גרופ בחודש האחרון. לפני כחודש הודיעה החברה על רכישת פעילות של שותף NetSuite, פעילות אשר התמזגה עם פעילותה הקיימת של טופ גרופ בשיווק והטמעת פתרון ה- ERP בענן מבית אורקל – NetSuite. התמורות מהרכישות יכולות להגיע במצטבר לכ 2 מליון ש"ח.
דרור שגב, מנכ"ל רמדור, ציין כי "רמדור מבקשת לתרום באמצעות הטכנולוגיה טק בר ליצירת תרבות אירגונית של עבודה בטוחה יותר גם באתרי הבניה. הבחירה בטק בר הייתה קלה מאוד לאור הטכנולוגיה העדיפה, הידע והניסיון הרב שלה בתחום הבטיחות".
יניב בר, בעלים ומנכ"ל טק בר עד הרכישה, מספר שבחר להתחבר לפתרונות רמדור מתוך רצון להשפיע יותר על עולם הבטיחות ובפרט על תחום הבטיחות בבנייה בו נדרש שיפור.
טופ מערכות | Top Group נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ובעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בפיתוח, והטמעת תוכנה מתקדמת לארגונים בישראל ובאירופה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il