TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מה משותף בין איחוד האמירויות לישראל?


מאסטרקארד
שתי המדינות הן בין אלו המובילות ביכולות טכנולוגיות והנעת חדשנות - כך על פי מחקר חדש של מאסטרקארד
המחקר מגדיר מה הופך כלכלות דיגיטליות לאמינות וחסינות יותר

מחקר חדש של מאסטרקארד בשיתוף Fletcher(בית הספר ללימודים גלובליים באוניברסיטת Tufts שבמסצ'וסטס ארצות הברית The Fletcher School at Tufts University), חושף את "מדד התבונה הדיגיטלית" (Digital Intelligence Index) שמתחקה אחר התפתחות מדינות לעבר כלכלה דיגיטלית, טיפוח אמון באמצעים דיגיטליים ושילובם בחייהם של מיליארדי אנשים.

המדד השנה מציג תובנות על הגורמים המרכזיים שמניעים את השינוי והמומנטום ובוחן את המשמעות של כלכלות העומדות בפני אתגרי הקורונה והתקופה שתגיע אחריה.

המדד מתמקד בשני מרכיבים: 1. פיתוח דיגיטלי 2. יצירת אמון באמצעים הדיגיטליים.

הפיתוח הדיגיטלי בוחן את המומנטום שנוצר במעבר מכלכלה פיזית בעבר לכלכלה דיגיטלית בהווה, כאשר יצירת האמון היא אשר מקדמת את המעבר לכלכלה חכמה ומכילה יותר בעתיד.

מבחינת הפיתוח הדיגיטלי, המחקר מיפה 95% מהאוכלוסייה המקוונת בעולם ו-12 שנים של דאטה ובחן אותם על פני 90 כלכלות שונות בעזרת 160 אינדיקטורים. המחקר התבסס על ארבעה עמודי תווך - ההתייחסות המוסדית לדיגיטציה, הביקוש, ההיצע וההיקף של החדשנות והשינויים הטכנולוגיים וחילק את הכלכלות לארבע קטגוריות:

1. כלכלות בולטות – ישראל, סינגפור, ארצות הברית, הונג קונג, דרום קוריאה, טאיוואן, גרמניה, אסטוניה, איחוד האמירויות, צ'כיה, מלזיה, ליטא וקטאר – כולן בעלות יכולות דיגיטליות מתקדמות ומציגות מומנטום נרחב. הן מובילות בהנעת חדשנות, מתבססות על היתרונות הקיימים ביעילות ובצעדים אפקטיביים.

2. כלכלות בעלייה – שוודיה, בריטניה, הולנד, יפן וקנדה – אלו ותיקות בנושא כלכלת דיגיטלית, בעלות יכולות אימוץ דיגיטלי גבוה למרות האטה במומנטום. הן משקיעות בדרך כלל בהרחבת ההכלה דיגיטלית ובבנייה מוסדית חזקה.

3. כלכלות בפריצה – סין, הודו, אינדונזיה, פולין ורוסיה – אלו מתפתחות במהירות. בעזרת מומנטום ומקום משמעותי לצמיחה, הן מהוות קרקע פורייה למשקיעים.

4. כלכלות שיש להסתכל עליהן – ניגריה, אוגנדה, קולומביה, פרו, פקיסטן וסרי לנקה – שאמנם סובלות מפערים מסוימים בתשתיות, אך הדור הצעיר מראה התלהבות מעתיד דיגיטלי וכבר ניכר שימוש ברשתות חברתיות ובתשלומים בטלפונים החכמים.

מבחינת יצירת אמון באמצעים דיגיטליים – המדד בחן 198 אינדיקטורים ב-42 כלכלות שונות תחת 4 עמודי תווך: התנהגות, גישה, סביבה וניסיון ממשי.

* כלכלות כמו ברזיל, קולומביה ומקסיקו מתחילות לבנות מומנטום בכל הקשור להתנהגות, תוך שהן מציגות קשר חזק לרשתות החברתיות ולהטמעת טכנולוגיות חדשות.

* כלכלות כמו סין, אינדונזיה ווייטנאם שינו את הגישה שלהן לטובת עתיד דיגיטלי בשביל להרחיב את האימוץ של טכנולוגיות דיגיטליות.

* כלכלות עם גישה ותיקה יותר לעולם הדיגיטלי כמו שוודיה, הולנד ודנמרק משתפות אמצעים לחיזוק האמון, כמו אמצעי פרטיות, אבטחה ומדיניות ברורה עבור המשתמשים. האזרחים במדינות האלו נוטים להיות בעלי גישה מעט אופטימית יותר עבור העתיד הדיגיטלי.

* כלכלות כמו ארצות הברית, הונג קונג, טאיוואן, דרום קוריאה וסינגפור מספקות לאזרחים שלהם ניסיון, כאשר הן מספקות תשתיות מתקדמות וגישה נרחבת. אלו מציעות לכלכלות האלה יתרון בהטמעת גישה איכותית יותר בעתיד.


אודות מאסטרקארד

Mastercard הינה חברת טכנולוגיה עולמית בענף התשלומים אשר משימתה היא לחבר ולעצב כלכלה דיגיטלית רחבה, המיטיבה עם כולם ובכל מקום על ידי הפיכת עסקאות לבטוחות, פשוטות, חכמות ונגישות. בעזרת נתונים ורשתות מאובטחים, שותפויות ותשוקה, החידושים והפתרונות של החברה עוזרים לאנשים, מוסדות פיננסיים, ממשלות ועסקים לממש את הפוטנציאל הגדול שלהם. עם קשרים ביותר מ -210 מדינות וטריטוריות, החברה בונה עולם בר-קיימא הפותח אפשרויות שוות והוגנות לכולם.

אודות Fletcher

The Fletcher School at Tufts University הינו בית הספר ללימודים גלובליים באוניברסיטת Tufts שבמסצ'וסטס ארצות הברית, אשר עובד לפתור אתגרים גדולים בעולם באמצעות מחקרים וחינוך בשיתוף פעולה וגישות חוצות דיסציפלינות. מאז 1933, בית הספר מבצע את המחקרים המובילים ביוזמות לפתרון בעיות ממשלתיות, עסקיות ובעיות של ארגונים לא ממשלתיים, בעזרת אסטרטגיה של רשת חוצה סקטורים. בעזרת ההתחייבות והגישה עבור פיתוח ידע מתקדם בעולם, Fletcher ממשיך להודיע על בניית גשרים בפתרון הבעיות העולמיות החשובות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il