TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מטריקס חתמה על הסכם ייצוג עם אינפורמטיקה


מטריקס
במסגרת הסכם ההפצה שנחתם בין הצדדים, תייצג חברת מטריקס את אינפורמטיקה בשוק הישראלי במתן פתרונות מיחשוב לארגוני אנטרפרייז בכל מגזרי המשק
מטריקס חברת טכנולוגיות המידע המובילה בישראל ואינפורמטיקה ספקית פתרונות אינטגרציית וניהול המידע מובילה, חתמו על הסכם ייצוג ושיתוף פעולה במכירת פתרונות ניהול דאטה (Data Management) בישראל.
במסגרת הסכם ההפצה שנחתם בין הצדדים, תייצג חברת מטריקס את אינפורמטיקה בשוק הישראלי במתן פתרונות מיחשוב לארגוני אנטרפרייז בכל מגזרי המשק. עם חתימת ההסכם, החל הייצוג באופן מיידי כאשר כבר בימים הקרובים תחל מטריקס לקדם את פתרונות אינפורמטיקה בקרב קהל הלקוחות הרחב שלה וכן מול לקוחות חדשים.
החברה תתמקד במכירה, שיווק והטמעה של פתרונות בתחומים של ניהול מידע ארגוני (Data Integration) הכולל מעבר לענן ובניית פתרונות אחסון נתונים חדשניים (DWH ו-Data Lake), בתחומי הפרטיות ומשילות הנתונים (Data Governance), וכן תספק פתרונות שיווק מקיפים (Business 360) אשר יאפשרו בניית אמת אחת אחודה (Golden Record) אודות לקוחות, ספקים, פריטים ותהליכים עסקיים שונים.

אינפורמטיקה, מדורגת ראשונה בעולם בתחום iPaaS אינטגרציה ואיכות נתונים וניהול מידע (על פי גרטנר 2020), כאשר למעלה מ-10,000 ארגונים ברחבי העולם נסמכים על יכולותיה למקסם ולמנף את נכסי המידע שלהם באופן מלא. כמו כן, לקוחות מובילים בכל המגזרים בישראל עושים שימוש בפתרונות האינטגרציה וניהול המידע שלה.
השותפות עם מטריקס וניסיונה הנרחב במענה טכנולוגי לכל תחומי המשק תרחיב ותגדיל את נוכחותה של אינפורמטיקה בישראל באמצעות בשילוב מוצרי ניהול המידע שלה להאצת תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים.

מוטי סדובסקי, מנהל המכירות האזורי של אינפורמטיקה בישראל ובמזרח אירופה, אמר: "במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות יינתן דגש למכירת פתרונות אינטגרציית דאטה בענן ופתרונות משילות נתונים הכוללים ניהול קטלוג, פתרונות איכות דאטה, ופתרונות לניהול "מילון ארגוני עסקי" המאפשר לכל משתמשי ומנהלי הארגון לעשות שימוש קל ויעיל ב- Data Marketplace ארגוני אחוד".
פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מסר, כי "סל השירותים הרחב שמציעה חברת מטריקס באמצעות מגוון תחומי הפעילות שלה בחטיבות השונות, מאפשר לנו לשלב את מוצרי אינפורמטיקה בטווח רחב של פתרונות אותם אנחנו מציעים ללקוחותינו בכל התחומים במשק. שותפות זו היא נדבך נוסף וחשוב לאחד מתחומי הליבה שלנו, והינה פתרון מוביל לניהול וטיפול במידע ארגוני (Data Management) ללקוחותינו ואני שמח ומברך עליה"



אודות אינפורמטיקה
חברת אינפורמטיקה שנוסדה ב- 1993 הינה חברה אמריקנית שבסיסה בקליפורניה והיא החברה המובילה בעולם בתחום ניהול המידע עם בסיס לקוחות של למעלה מ- 10,000 לקוחות מכל מגזרים, ובהם כ- 90% מ- 100 החברות הגדולות בעולם. חברת אינפורמטיקה הכריזה על אסטרטגיה של Cloud Native, Cloud First במסגרתה כל ישומי החברה מוסבים לעבודה בענן, ונערכה למתן פתרונות היברידיים ללקוחותיה, המאפשרים קישור לכל בסיס נתונים, ישומים ומידע ארגוני.
אודות חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס
למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POST SALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם Data Platform, Big Data, Predictive Analytics, ITSM, AI, IoT, קוד פתוח, אבטחת מידע, שליטה ובקרה, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה, הטמעה והגשה למכרזים ומספקת סיוע מול היצרנים איתם עובדת החברה בחו"ל. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד.
החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה- ITהשונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום, בדירוג האנליסטים של STKI.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il