TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בקרוב בישראל: סמרטפון וענן נגד סרטן


המכשיר של MobileODT מבוסס טכנולוגיות מובייל וענן לגילוי סרטן צוואר הרחם
עולם הרפואה רותם את היכולות של הסמארטפון ושל הענן, שהפכו אותם לנפוצים בקרב מיליארדי משתמשים מסביב לעולם, והופך אותם לכלים יעילים למלחמה בסרטן

יכולות מסוג זה מביא הסטארט אפ הישראלי MobileODT, שמשיק בימים אלה בישראל את השימוש במערכת לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם, המתבססת על יכולות הסמארטפון ועל הענן של אמזון – Amazon Web Services.


המכשיר, שכבר קיבל אישור של ה-FDA האמריקאי, נמצא כבר היום בשימוש ב-26 מדינות ברחבי העולם – בהם מדינות מפותחות דוגמת ארה"ב, בריטניה וצרפת, אך גם מדינות עולם מתפתחות - דוגמת קניה, אוגנדה וגאנה ביבשת אפריקה, הודו וסרי לנקה באסיה, או מקסיקו ואקוודור בדרום אמריקה.


המערכת כוללת מכשור מיוחד, הכולל עדשה ייעודית המתחברת למצלמה של הסמארטפון ומאפשרת הגדלה של התמונה עד פי 17, יחד עם יחידת תאורה חזקה, המאפשרת בדיקה ויזואלית של נרתיק האישה. המערכת, המחוברת לשירותי הענן של אמזון (AWS), מאפשרת העברה של התמונות לאבחון מרחוק על ידי רופא מומחה. המידע והצילומים של המטופלות עוברים ברמת אבטחה גבוהה באמצעות שירותי הענן של אמזון, כאשר המידע והתמונות זמינים לרופאים בפורטל האינטרנט המאובטח של MobileODT. למעשה, כלל הפעילות המחשובית של המערכת מופעל על גבי הענן של אמזון – מה שמאפשר את ההפעלה הרציפה של מערכות האבחון מסביב לעולם, בכול זמן, ללא צורך בתשתיות רפואיות או טכנולוגיות מתקדמות - מלבד הצורך בקישוריות לרשת האינטרנט.


מדי שנה מתגלים למעלה מ-520 אלף מקרים של נשים החולות בסרטן צוואר הרחם, כאשר כ-266 אלף נשים מתות מהמחלה מדי שנה. נתוני משרד הבריאות מראים כי בשנת 2012 כי למעלה מ-880 נשים התגלו עם השלבים המוקדמים של סרטן צוואר הרחם, 231 נשים אובחנו כחולות במחלה, ו-76 נשים נפטרו ממנה. סרטון צוואר הרחם הינו סרטן הניתן לגילוי מוקדם ולמניעה, ומכאן החשיבות הגדולה של העלאת המודעות לבדיקות הסקר ולאפשרויות הטיפוליות בשלבים הטרום סרטניים של המחלה.


MobileODT הוקמה בשנת 2012 על ידי אריאל בארי ודוד לויץ ועובדים בה כ-30 עובדים. החברה גייסה מיום הקמתה כ-13 מיליון דולר. החברה פעילה ב-26 מדינות – בהן מדינות מפותחות דוגמת ארה"ב, בריטניה וצרפת, ומדינות מתפתחות באפריקה, אסיה ודרום אמריקה, דוגמת: קניה, אוגנדה, קניה, אתיופיה, הודו, ויאטנם, נפאל, מקסיקו ואקוואדור. בשנה האחרונה נבדקו כ-28 אלף נשים באמצעות מכשירי MobileODT, והצפי הוא שעם התרחבות הפעילות של החברה שבשנה הקרובה כ-200 אלף נשים יעברו בדיקות לגילוי המחלה.


אריאל בארי, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה, מסר כי "הפתרון של Mobile ODT, המבוסס טכנולוגיות מובייל וענן, מנגיש את הבדיקות לרמה שכול אישה בכול מקום יכולה לעבור את הבדיקה, שצוות רפואי בדרגה של אחיות יכול לבצע את הבדיקה, והכול באמצעות ציוד הנגיש כמעט לכול אדם. המערכת שלנו מבוססת ענן של אמזון ווב סרוויסז – AWS – דבר שמאפשר לנו לפעול בצורה רציפה וגלובאלית, מסביב לשעון, בעלויות נמוכות יחסית, ותוך מתן שירות מציל חיים לציבור גדול של נשים."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il