TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סדרת הכשלים מראה כי יש לעצור את המאגר הביומטרי מיד


התנועה לזכויות דיגיטליות בועדה המיוחדת לעניין החוק הביומטרי
התנועה לזכויות דיגיטליות הציגה היום סדרה של כשלים בהפעלת המאגר הביומטרי, בישיבת ועדת הכנסת המשותפת לעניין המאגר הביומטרי. עוד חשפו נציגי רשות האוכלוסין כי רק מקרה אחד של ניסיון לקבל תיעוד מזויף התגלה. עוד חשף אלי ..., הממונה על הנושא ברשות האוכלוסין, כי מקרה נוסף של טעות במאגר הביומטרי התגלה וכי נעשתה טעות בה הוחלפו בין בני זוג נתוני טביעות האצבע והזהויות ביניהם, והדבר התגלה רק במועד מתן התעודות.

בין הכשלים שהציגה התנועה בישיבה:
1. אין ממונה אבטחת מידע למאגר הביומטרי: מאז פברואר 2014 אין לרשות המאגר הביומטרי ממונה אבטחת מידע בתפקיד, המנהל ומרכז את אבטחת המידע של המאגר הביומטרי. כמוכן, נחשף בישיבה כי הדרישות למנהל אבטחת המידע הורדו בשל הכישלונות בגיוס.
2. העדר קיומה של תוכנת השוואה ביומטרית: על פי מכתבה של הגב' זיווה שרבף, ממשרד הפנים, מיום ה- 10/7/14 התברר כי למרות שמ- 2011 נעשים ניסיונות לרכוש מערכת השוואה ביומטרית, טרם הושלמה רכישה של מערכת מסוג זה.
3. אובדן מסמכי נסיעה במתקן ההנפקה הביומטרי: למרות דיווח הרשות הביומטרית כי לא אירעו אירועי אבטחה, התברר כי התקיימו שני מקרים של אבדן מסמכי נסיעה בתוך מתקן ההנפקה הביומטרי.
4. לא נבדקות שיטות אלטרנטיביות לאגירת הנתונים, וזאת בניגוד לצו: הצו המפעיל את המאגר הביומטרי הורה על בחינת חלופות למאגר. עם זאת, שנה לאחר פתיחת הניסוי, טרם הוחל בבדיקת החלופות למאגר.

עוה"ד יהונתן קלינגר, היועץ המשפטי לתנועה לזכויות דיגיטליות אמר בישיבה כי: "היום למדנו בישיבה כי הרשות לניהול המאגר הביומטרי כלל לא בדקה את הדברים שאמורה לבדוק על פי חוק: האם המאגר הביומטרי נחוץ. לדבריהם, מאות תקלות אנוש התרחשו, אך למעט מקרה אחד, לא היו מקרים זדוניים אלא תקלות של משרד הפנים. מתברר שאנו לא זקוקים למאגר ביומטרי, לא כדי כדי לתקן תקלות של משרד הפנים ולא כדי למנוע זיופים. סדרת הכשלים שהוצגה היום בישיבה מראה כי יש לעצור את המאגר הביומטרי ומיד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il