TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

כלל תעשיות מסכמת את הרבעון השני של 2012


כלל תעשיות
הרווח הנקי הסתכם בכ-16 מיליון ש"ח לעומת הפסד של 3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי לששת החודשים הראשונים בשנת 2012 הסתכם ב-31 מיליון ש"ח

כלל תעשיות והשקעות בע"מ מפרסמת היום את הדוחות הכספיים והתוצאות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2012.
סך הנכסים של כת"ש והחברות המאוחדות נכון למחצית הראשונה של השנה עומד על כ- 10.9 מיליארד ש"ח.
ההון המיוחס לבעלי המניות של כת"ש הסתכם במחצית הראשונה בכ- 2.1 מיליארד ש"ח.
סך המזומנים הסתכם לתום מחצית ראשונה 2012 הסתכם בכ-675 מיליון ש"ח, וסך ההתחייבויות הפיננסיות נטו ל-30 יוני 2012 עמד על כ-1.2 מיליארד ש"ח, קיטון משמעותי ביחס ליוני אשתקד.

בנוסף, מודיעה כלל תעשיות על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-65 מיליון ש"ח (כ-0.41 ש"ח למניה).

בחודש יולי האחרון השלימה קבוצת Access Industries את רכישת 49.9% מהון המניות של כלל תעשיות, לפי שווי חברה של 2.55 מיליארד ש"ח.
כמו כן, החודש הודיעה כת"ש כי בהמשך להודעה שקיבלה ממשפחת לבנת, עסקת משאב לא תושלם.

אבי פישר יו"ר כלל תעשיות, מסר: "על אף תקופת האטה במשק, כלל תעשיות מסיימת את החציון הראשון עם רווח.
כלל תעשיות תהנה בעתיד משיתוף פעולה עם קבוצה תעשייתית בינלאומית מובילה. זאת, בזכות
השילוב עם בעלי מניותיה החדשים, בהובלת מייסד ויו"ר Access Industries, לן בלווטניק וכן המנכ"ל לינקולן בנט, אשר הצטרף למועצת המנהלים של החברה.
מזה שמונים שנה ויותר מהווה משאב, ובמסגרתה נשר, נדבך חשוב בתעשייה הישראלית, אף לפני הקמת המדינה. אנו שמחים על כי משאב תמשיך להוות מרכיב מרכזי בקבוצת כלל תעשיות, ולתרום רבות לאיתנות הקבוצה ולחוסנה הפיננסי.
למדינה ישראל יש אינטרס כלכלי ואסטרטגי בקיומה של תעשיית מלט מקומית, עצמאית ובת קיימא. נשר מגשימה חזון זה, תוך שהיא מקיימת בקפדנות אחר כללי הפיקוח הרבים החלים עליה, ובכלל זה בכל הנוגע למחיריה. חרף ההשפעה השולית שיש למחיר המלט על עלותה של דירה ממוצעת בישראל (1.5% בלבד), למרות שמחירי הדיור עלו משנת 2008 בשיעור של כ-50%, ולמרות העלייה המשמעותית במחירי תשומות הייצור של המלט בתקופה זו, מאז שנת 2008 נשאר מחיר המלט ללא כל שינוי.
לסיום, קשה שלא לחוש דאגה לנוכח המצב אליו נקלע המשק. אל מול שלל האתגרים האקסוגניים בפניהם ניצב המשק (מצב בטחוני- פוליטי, משבר בשווקים חשובים בעולם ועוד), נוספת ההשפעה של התגברות הרגולציה והירידה המשמעותית בפעילות שוק ההון בבורסת ת"א."


להלן אירועים ודגשים עיקריים בפעילות חברות הקבוצה מתחילת 2012:


כלל תעשיות ביוטכנולוגיה (כת"ב)
לצד המשך השקעות ניכרות במו"פ חברות הפורטפוליו (המשתקפות בחלקן ברישום הפסד של 10 מ' ש"ח), כלל ביוטכנולוגיה מציגה חציון של עשייה מקיפה בכל המישורים:

במישור הקליני, חברות כלל ביוטכנולוגיה מנהלות יותר מ-20 ניסויים קליניים, במקביל:
מדיוונד – בשבועות הקרובים אמורה להתקבל הכרעת הרשויות באירופה באשר לאישור הרישום NexoBrid כתרופה.
גמידה סל – סיימה לגייס חולים בניסוי Phase III. תוצאות צפויות להתקבל עד סוף השנה.
אנדרומדה - תוצאות חיוביות נוספות מניתוח נתוני ניסוי Phase III. שלב גיוס החולים לניסוי המאמת קרוב לסיומו.
ה- FDA העניק מעמד של תרופת יתום לתרופת DiaPep277 של אנדרומדה המיועדת לטיפול במחלת סוכרת נעורים. מעמד זה מקנה בלעדיות של 7 שנים, ממועד קבלת אישור לשיווק התרופה ועד שמתחרים בשוק יוכלו לשווק את אותה התרופה.
קיורטק - סיימה גיוס החולים לניסוי Phase II במלנומה. המשך ההכנות לניסוי Phase III בלימפומה.
במישור העסקי, ריכוז הטיפול ב- CNS (מערכת העצבים המרכזית) באמצעות מיזוג די-פארם וטרומבוטק.
הרחבת המאמצים במציאת תרופה לסרטן, ע"י הגדלת אחזקות בביוקנסל, שינוי מבני שלה ושינויים בהנהלת החברה ובראשם מינוי ד"ר אהרון שוורץ ליו"ר.
- קרן אנטומיה השלימה השקעה ראשונה והיא נמצאת במגעים להשלמת 2 עסקאות נוספות.


מגזר המלט
עליה בתשומות האנרגיה קיזזה את השפעות העלייה בהיקף המכירות, ׁ(9%, בעיקר בשוק המקומי), והירידה בהוצאות המימון על הרווחיות.
דירקטוריון משאב אישר ביום 23.8.12 השקעה כוללת בהיקף של כ-90 מיליון דולר בפרוייקט הרחבת תחנת הכח אשר צפוי להגדיל את כושר ייצור החשמל, בשלב ראשון בכ-50 מגהוואט ועם השלמת הפרוייקט, במהלך שנת 2014, בכ-70 מגהוואט, כך שסך כושר ייצור החשמל יסתכם בכ-120 מגהוואט.


נייר חדרה
רשמה קיטון של כ- 3% בהיקף המכירות, בעיקר בשל ירידת מחירי המכירה של ניירות אריזה ומחזור. חל קיטון ברווח הנקי במחצית הראשונה של 2012 לעומת המחצית המקבילה אשתקד, שנבע בעיקר בשל גידול משמעותי בעלויות האנרגיה אשר קוזז בחלקו הודות למהלכי התייעלות של החברה, ומעבר לרווח תפעולי ברבעון השני בהשוואה לרבעון הקודם.
KCTR - הסתיימו כל הדיונים בערכאה ראשונה אשר נדונו בבית המשפט בטורקיה בנוגע לתביעת המס; נכון להיום ממתינים להחלטות הערעורים אשר הוגשו לבית המשפט העליון.

גולף&קו
שמירה על הרווחיות הגולמית ברמה דומה לאשתקד למרות קיטון של כ-2% בהיקף המכירות המצטבר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הקבוצה ממשיכה לבסס מובילות בתחומי פעילותה, לרבות באופנת הבית, ומדווחת על גידול במספר החנויות ל-280 בפריסה ארצית רחבה. החברה, המתאפיינת בתזרים וביתרות מזומן איתנים, חילקה במרץ השנה דיבידנד בסך 50 מיליון ש"ח, והכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסך 40 מיליון ש"ח בספטמבר 2012.






















טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il