TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

כלל פיננסים על בזן: צפי לרבעון רביעי חלש


בזן חיפה
ירון זר, אנליסט: "אין לשלול תרחיש של דעיכה במגזר הפולימרים במקביל להמשך חולשה בזיקוק"
בזן פרסמה כצפוי דוח בינוני-חלש לרבעון השלישי. מאידך, בדוח נחשפו שתי השקעות חדשות משמעותיות שלהערכת החברה יניבו החזר השקעה מהיר מאוד. החברה עדיין לא סיפקה הבהרות לגבי מהות השקעות אלה. אנו מותירים המלצת תשואת שוק. מחיר היעד בעדכון עד לקבלת הבהרות מהחברה לגבי ההשקעות החדשות.

1. שתי השקעות חדשות שטיבן לא הובהר – בזן הודיעה על שתי השקעות חדשות, שתרומתן תנבע גם ממעבר לשימוש בגז טבעי. להערכת החברה סך ההשקעות יסתכם בכ- 105 מיליון $ שיניבו Ebitda של כ-80 מיליון $ בשנה, מתחילת 2012. החזר ההשקעה המהיר מעלה ספק לגבי סבירות תחזית החברה. בשלב זה החברה מציגה פירוט בסיסי בלבד לגבי מהות ההשקעות החדשות.

2. גמישות תפעולית מפתיעה ברבעון השלישי – החברה השיגה ברבעון השלישי מרווח זיקוק מנוטרל של כ- $1.7 (זהה למרווח האורל) הרבה מתחת למרווח האיזון התפעולי. למרות זאת, מגזר הזיקוק הצליח להשיג רווחEbitda מנוטרל של כ-8 מיליון $. החברה מסבירה זאת על ידי צמצום חד פעמי בהוצאות הקבועות, בין היתר בהוצאות השכר.

3. ביקושים לסולר מטורקיה וסין עשויים לתמוך בזיקוק – להערכת החברה מרווח הזיקוק עשוי להתאושש לאור מעבר בטורקיה לשימוש בסולר תחבורה בתקן אירו 5 וכן ביקוש לסולר בסין. למרות זאת להערכתנו מרווח הזיקוק לא יתאושש בקרוב.

4. מגזר הפולימרים ממשיך לאזן את חולשת הזיקוק – מאז הרבעון השני המרווחים החזקים במגזר הפולימרים (כרמל אולפינים) מפצים חלקית בגין חולשת הזיקוק. מגמה זו צפויה להימשך בתקופה הקרובה. יחד עם זאת, אין לשלול תרחיש של דעיכה במגזר הפולימרים במקביל להמשך חולשה בזיקוק.

5. צפי רבעון רביעי חלש – ההשבתה היזומה של מתקני החברה מיום 26/10 תוריד את הנצילות ברבעון הרביעי לכ- 60%-65%. מרווח אורל באוקטובר עד להשבתה עמד על $3.8. לפיכך, Ebitda מנוטרל מאוחד צפוי לעמוד על כ- 15-40 מיליון $.

לסיכום, אנו מותירים המלצת תשואת שוק.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il