TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

תמותה ניכרת של עופות בלולי מטילות בצפון הארץ עקב החום הכבד


מטילות
משרד החקלאות: בלולים החדשים שייבנו בזכות הרפורמה בלול לא יישנו מקרים מצערים כאלה
הקנ"ט (קרן לנזקי טבע) הודיעה כי למעלה מ- 100 חקלאים דיווחו הבוקר על מקרי תמותה ניכרים של עופות, בעיקר בלולי מטילות בצפון הארץ, כתוצאה מהחום הכבד. עד כה דווח לקנ"ט על מאות אלפי עופות שמתו והנזק נאמד בשלב זה בכ- 5 מיליון ₪.

על פי משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הלולים החדשים שייבנו במסגרת הרפורמה בלול, יבטיחו כי לא ישנו מקרים מסוג זה, בהם ביום אחד מדווח על כמות כזו גדולה של מקרי תמותה כתוצאה מהחום.
מצבם הנוכחי של העופות עגום, הלולים בהם הן חיות מיושנים מאוד, בנויים כטלאי על טלאי ובשום אופן לא מאפשרים ויסות של טמפרטורות בהתאם לצורכי העופות. במיוחד במדינה חמה כישראל, מחובתנו להביא לשיפור משמעותי ברווחתם, ולשם כך, הלולים החדשים שייבנו יהיו מאווררים ומצוננים בהתאם לתנאי הקיום בארץ.

בישראל, כאמור, רוב התרנגולות חיות בתנאים שאינם הולמים את דרישות שנות ה- 2000, מרבית הלולים אף ללא רישיונות עסק. קידום הרפורמה בענף, יבטיח שיפור משמעותי בתנאי המטילות - הגדלה משמעותית בשטח המחייה, העשרת תאי המחייה וההטלה וכמובן בקרה וויסות של הטמפרטורה בלול בהתאם לצרכי התרנגולות.

ארגונים הפועלים לכאורה "למען בעלי חיים" מנציחים את מצבם העגום של העופות בישראל, באמצעות התנגדות לרפורמה, ובכך פוגעים בשיפור האפשרי ברווחתם.
איציק מלכא, מנהל אגף בעלי חיים בשירות ההדרכה והמקצוע (שה"מ) במשרד החקלאות: "אי קיומה של הרפורמה המתוכננת בענף הלול - משמעותה – סבל לתרנגולות! תמותת העופות היום בעקבות החום הגדול הנה הוכחה ניצחת וכואבת לכך. שיפור רווחת התרנגולות תלוי באופן מוחלט במעבר לבתים החדשים המיועדים להם במסגרת הרפורמה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il