TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

משרד התמ"ת: בשנת 2009 צפויים להיסגר למעלה מ-47 אלף עסקים - 10.5% מהעסקים בישראל


אבטלה
כ- 85% מתוך העסקים הצפויים לסגירה הם עסקים של עצמאים שלרוב עובד בהם אדם אחד
שר התמ"ת, בנימין (פואד) בן אליעזר, השתתף הבוקר (ב'), בכנס בנושא "תעסוקה בירושלים בתקופה של משבר כלכלי", שנערך בהשתתפות ראש העיר, ניר ברקת; מנכ"ל שירות התעסוקה, יוסי פרחי ויו"ר התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש.
השר בן אליעזר הציג לראשונה נתונים מתוך מחקר מיוחד שנערך ע"י מינהל מחקר וכלכלה במשרד, שבחן לבקשת השר את סגירת העסקים בשל המשבר הכלכלי בעולם והשלכותיו על איבוד משרות בשוק העבודה.

על פי הממצאים שהוצגו על ידי מינהל מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת, שבחנו את סגירת העסקים בשל המשבר בעולם והשלכותיו על אובדן משרות, עולה כי בשנת 2009, שהיא השנה הראשונה שבה המשק הישראלי ייחשף ביתר שאת למשבר העולמי, זו צפויים להיסגר למעלה מ-47 אלף עסקים בישראל, המהווים 10.5% מהעסקים בישראל.

זהו מספר הגדול בכ- 7.6 אלף עסקים יותר מהצפוי, לו המגזר העסקי היה ממשיך לצמוח בשעורים הממוצעים של השנים האחרונות. כ- 85% מתוך העסקים הצפויים לסגירה הם עסקים של עצמאים שלרוב עובד בהם אדם אחד.

המגזר העסקי צפוי לאבד השנה כ- 13 אלף משרות, בשל השלכות המשבר העולמי על המשק הישראלי. הצמצום במספר המשרות עלול להגיע לכ-11% ויותר מסך המפוטרים שעבודתם תופסק השנה ביוזמת המעסיק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il