TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

ארי ואלד מאופנהיימר


אופנהיימר
מחפשים הזדמנות תחת הירידות בשווקים
הירידה האחרונה של כ-3% במדד ה-S&P500 היתה מלווה בזינוק חד של 50% במדד ה-VIX של התנודתיות, בעוצמה שמזכירה את התקופה בספטמבר-אוקטובר 2019. בדומה לגישתו דאז, ממליץ ארי ואלד גם הפעם לנצל את החולשה בשוק המניות להגדלת אחזקות, כאשר בראיה היסטורית מציג מדד ה-S&P500 תשואה חיובית של 8.2% בשישה החודשים לאחר זינוק של מעל 50% במדד ה-VIX, זאת בהשוואה לעליה ממוצעת של כ-4% בכל התקופות. ארי ואלד ממשיך לראות את הרמה של 3,205 נקודות בתור קו התמיכה החשוב למדד ה-S&P500, ורואה דמיון רב בין המצב הנוכחי לחולשה הזמנית בשוק במרץ 2017, לפני המשך מהלך העליות.

האסטרטג הטכני של אופנהיימר ממשיך להמליץ על הסקטורים של הטכנולוגיה, התעשיה והפיננסים, אשר מציגים מומנטום חזק שאינו בא לידי ביטוי בראיה כלל-ענפית, ובכך מדגיש את חשיבות בחירת תתי-הסקטורים והמניות הבודדות.

בסקטור הפיננסי, מציין ואלד את פוטנציאל הרוטציה למגזר הבורסות, וממליץ על מניות הבורסות הגדולות CBOE ו-ICE, שתיהן מדורגות Outperform באופנהיימר, על חברת אשראי AXP, על ספקיות שירותי מידע MSCI, MORN, SEIC, על קרן השקעה פרטית KKR, וכן על JPM, הבנק הגדול בארה"ב.

בסקטור התעשיה, מדגיש ארי ואלד את תת הסקטור של התעשיה האווירית והביטחונית, הן באמצעות קרן סל XAR והן באמצעות מניות בודדות, כגון LMT, NOC, LHX, CW, בנוסף למניות נוספות בסקטור התעשייתי, כולל מניית ETN, המדורגת Outperform ונמנית על רשימת "אופקים רחבים".

בנוסף, מציין ארי ואלד את ההזדמנות שנוצרה בסקטור הטכנולוגיה הסיני בעקבות בהלת הנגיף קורונה, וממליץ על חשיפה לקרן סל CQQQ וכן למניית מובילת הסחר המקוון בסין – עליבאבא (BABA).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il