TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

מגוריט רכשה 124 דירות ב-311 מיליון שקל


ארז רוזנבוך - קרדיט צילום עמית חכמוב
ממשיכה להתרחב: קרן הריט למגורים רכשה בעסקת ענק ממנרב, פרויקט שלם ביפו הכולל 99 דירות ושטחי מסחר תמורת 256 מיליון שקל. בעסקה נוספת, רכשה 25 דירות ממצלאוי בקרית אונו תמורת 55 מיליון שקל

יו"ר מגוריט: "חצינו את רף 1,000 הדירות באזורי ביקוש, אשר כולן מיועדות להשכרה ארוכת טווח. זהו חלק ממהלך לשנות את שוק השכירות בישראל"

מגוריט ישראל בע"מ ממשיכה להתרחב ומדווחת היום (ב') על שתי עסקאות נוספות בתל אביב ובקרית אונו לרכישה כוללת של כ-124 יחידות דיור בתוספת שטחי מסחר בתמורה לסך כולל של כ-311 מיליון ש"ח. ראשית, דיווחה קרן הריט למגורים על רכישת פרויקט שלם ביפו מחברת מנרב פרויקטים במסגרתו יוקם במרכז שדרות ירושלים, מיזם מגורים ומסחר שיכיל 99 יחידות דיור בתמהיל מגוון שיתפרסו על פני שני בניינים יוקרתיים, האחד בן 12 קומות הכולל 90 יחידות דיור ובניין בוטיק בן 5 קומות ובו 9 דירות וכן כ-110 חניות תת קרקעיות רגילות. בנוסף לשטחי המגורים, תרכוש מגוריט גם כ-650 מ"ר מסחר בשני הבניינים. התמורה הכוללת עבור הפרויקט תעמוד על סך כולל של כ-256 מיליון ₪. מדובר באזור העובר בימים אלו הליך מתקדם של התחדשות עירונית ושיפור תשתיות, הנמצא בתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה כך שבעת מסירת הפרויקט, בעוד כארבע שנים, העבודות באזור צפויות להסתיים ולהשביח באופן ניכר את הקיים.

בנוסף לעסקה זו, חתמה הקרן על עסקת הביכורים שלה בקרית אונו. במסגרת העסקה תרכוש מגוריט, מחברת מצלאווי, 25 דירות בתמורה לסך של 55 מיליון ₪ בפרויקט אונו פריים. הדירות הנפרשות על פני שני בניינים, הינן בתמהיל של 4 ו 4.5 חדרים וממוקמות בסמוך לקניון קרית אונו ולמוסדות מרכזיים נוספים באזור. הדירות, להן צמודות כ-37 חניות תת קרקעיות רגילות, צפויות להימסר בעוד כשנתיים וחצי.
פרויקט אונו PRIME, המשכו של פרויקט אונו הירוקה, כולל בסך הכל 5 בניינים ו- 393 דירות על ציר לוי אשכול בעיר, בקטע בין כיכר הרוגי מלכות בבל ועד לקניון קריית אונו. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט כולל חניון תת קרקעי וסביבו שטחים ירוקים, אשר יוסיפו לשדרוגו של המתחם הוותיק. בימים אלו בניית 2 הבניינים האחרונים בפרויקט נמצאת בעיצומה.


בעבור מגוריט מדובר על עסקה שלישית עליה מדווחת הקרן בתל אביב בחודש האחרון, לאחר השלמת עסקת הדר יוסף מול קבוצת גבאי והרחבת עסקת יד אליהו בפרויקט אפר האוס של גינדי החזקות. בתוספת עסקת מידטאון במרכז תל אביב, עליה חתמה החברה לפני כשלוש שנים, מלאי הדירות, המניבות ובתכנון והקמה של מגוריט רק בתל אביב עומד על כ-264 יחידות דיור.

עם השלמת עסקאות אלו מלאי הדירות שנרכשו על ידי החברה עובר את רף ה-1000 יחידות דיור, מתוכן כ-307 יחידות מניבות כבר היום באזורי ביקוש בתל אביב, רמת גן, פתח תקוה, גבעת שמואל, רמלה וירושלים. בנוסף החברה יוזמת 4 פרויקטים במסגרת מכרזי דירה להשכיר הכוללים למעלה מ-500 יח"ד, בירושלים, ראשון לציון, באר יעקב וחולון, שם קיבלה החברה לאחרונה היתר בניה.

ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט ישראל ציין כי "מדובר בציון דרך משמעותי בו חצינו את רף 1,000 הדירות אשר כולן מיועדות להשכרה ארוכת טווח. מאז גיוס ההון המוצלח שביצענו לפני כחודש, דיווחנו על ארבע עסקאות מהותיות בהיקף כולל של כחצי מיליארד ₪, אשר מגדילות את מלאי הדירות של הקרן. בשוק קיים קונצנזוס לכך שאנו צפויים לראות בטווח הנראה לעין עליית מחירים בשוק הדיור הן לרכישה והן להשכרה. על כן, אנו פועלים על מנת להמשיך ולנצל את יתרונות הקרן ברכישה מרוכזת של כמות דירות, במחירים אטרקטיבים ולפעול על מנת להרחיב את צבר הדירות שלנו תוך הובלת שוק השכירות המוסדית בישראל".

"רכישת שני בניינים שלמים בתל אביב באזור בעל פוטנציאל השבחה גבוה מהווה בעבורנו עסקה משמעותית שתאפשר לנו לנצל את יתרונותינו היחסיים באזור בו הביקוש לשכירות קשיח ותוספת שטחי המסחר תגוון את השקעתנו ועשויה להגדיל את התשואה העתידית בעסקה", כך אומר היום מתי דב, מנכ"ל מגוריט אשר התייחס גם לעסקה בקריית אונו. "קרית אונו הינה אחת הערים שחיפשנו להימצא בה שכן מאפייניה ואוכלוסיית השוכרים הפוטנציאליים מתאימים לאסטרטגיית השכירות ארוכת הטווח של מגוריט".

לדברי סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי ובעלי החברה "מעבר לכך שהעסקה מול מגוריט היא הוכחה נוספת לביקושים הגדולים להתגורר בפרויקט, היא תאפשר לזוגות צעירים ומשפחות שידם אינה משגת לרכוש דירה לשכור דירה במרכז הארץ. אנו צופים שגם לפרויקט זה יגיע קהל איכותי המבקש לעצמו דירה באזור מצוין עם חווית מגורים משודרגת".

במהלך חודש נובמבר האחרון, ביצעה מגוריט את אחת מהנפקות האקוויטי הגדולות והמשמעותיות שארעו בשוק ההון בשנת 2019 במסגרתה גייסה מהגופים המוסדיים המובילים ובכללם חברות הביטוח הגדולות ובתי ההשקעות המובילים כ-414 מיליון שח. כעת פועלת החברה להשתמש בסכומים שגוייסו על מנת להגדיל עוד יותר את נכסיה באזורי ביקוש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il