TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

יניב חברון, אלומות


יניב חברון- אלומות. קרדיט צלמת- ניקול דה קסארו
"האינפלציה צפויה להישאר נמוכה משמעותית עד ינואר"

מצ"ב סקירת המאקרו השבועית של יניב חברון, אסטרטג ראשי, אלומות בית השקעות, אשר כותב בהתייחסו לשוק המקומי:

· בנק ישראל נושם לרווחה – עליית התשואות וירידה בהסתברות להפחתות ריבית בארה"ב מספקות רוח גבית לדולר ומרווח הזמן של בנק ישראל לפעולה מתרחב.


· למרות זאת, בנק ישראל יתמודד עם צורך בהרחבה מוניטרית מרמת ריבית של 0.25% – התחזיות לריבית שלילית יתחזקו בחודשים הקרובים.


· בנק ישראל עשוי להפוך ליעד למתקפות ספקולטיביות – פער הריביות בין הדולר שקל ובין האירו שקל צפוי להצטמצם, מנגד הריבית האפסית של הבנק המרכזי והר הרזרבות יקשו עליו להגיב. בבנק ישראל כבר מאותתים שלא יהססו לקנות מט"ח.


· האינפלציה צפויה להישאר נמוכה משמעותית עד חודש ינואר – רצוי להמשיך להחזיק מרכיב עודף בשקלים.
· השקל רושם השבוע פיחות של 0.7% מול שער החליפין הנומינלי האפקטיבי – עליית התשואות בארה"ב והתחזקות של הדולר הובילו את המגמה.


· המרווחים באפיק הקונצרני שוב צומצמו – הסיכון המתומחר בשוק הקונצרני לא מספיק גבוה, בטח לא בהשוואה לסיכוני הצמיחה הגלובלית והמקומית.

בישראל צפוי להתפרסם היום מדד המחירים לצרכן חודש אוגוסט, ולהערכת חברון המדד יעלה ב-0.1% ויסתכם ב-12 החודשים הקרובים ב-0.8%. חברון מפחית פעם נוספת את תחזית הריבית ומעריך כי ב-12 החודשים הבאים תרד הריבית בישראל ל-0%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il