TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

סיכום שבועי* של נכסי תעשיית קרנות הנאמנות


מיטב דש
בעקבות עליות השערים שנרשמו במדדי המניות בשבוע החולף, הקרנות המסורתיות (אקטיביות ופאסיביות) חוזרות לגייס סכום של כ-295 מיליון ₪

התעשייה האקטיבית המסורתית (ללא כספיות) גייסה השבוע סכום של כ-125 מיליון ₪.
התעשייה הפאסיבית (קרנות מחקות + קרנות סל) רשמה גיוסים של כ-170 מיליון ₪, כאשר הקרנות המחקות גייסו כ-200 מיליון ₪ וקרנות הסל רשמו פדיון של כ-30 מיליון ₪.
הקרנות הכספיות פודות השבוע סכום של כ-100 מיליון ₪.

התעשייה האקטיבית בחתך של מדיניות:
● קרנות אג"ח מדינה: שומרות על ההובלה בראש טבלת הקרנות האקטיביות המגייסות גם השבוע,
עם סכום של כ-90 מיליון ₪.
● קרנות אג"ח כללי: אחרי שפדו בשבוע שעבר, השבוע הן חוזרות לגיוסים של כ-50 מיליון ₪.
● קרנות מנייתיות (כולל הגמישות): לאחר שפתחו את החודש בפדיונות, השבוע הן עוברות לגיוסים
קלים הנאמדים בכ-25 מיליון ₪.
● קרנות אג"ח חברות: ממשיכות לפדות גם השבוע, סכום הנאמד בכ-45 מיליון ₪.

שבוע המסחר נסגר במגמה חיובית בשוקי המניות ובירידות שערים באיגרות החוב הממשלתיות והקונצרניות בישראל. בעולם: מדדי ,S&P500והנאסד"ק עלו בכ-1.2% כ"א, ה-DAX הגרמני עלה בכ-1.6%, והניקיי היפני רשם עלייה של כ-1%. מדדי ת"א 35 ות"א 125 רשמו תשואה חיובית של עד כ-3.3%. בשוק האג"ח הקונצרני המקומי, מדדי התל-בונד 20,40,60 רשמו ירידות שערים של עד 0.25%. בשוק האג"ח הממשלתי המקומי, מדד ממשלתי כללי ירד בכ-0.95%.


לתשומת לב: הנתונים בכתבה מתייחסים לשבוע שמסתיים ביום חמישי 22.8, לפני הירידות החדות בשוק המניות האמריקאי והעליות החדות באג"ח הממשלתיות האמריקאיות, מה שבא לידי ביטוי אתמול בישראל.

במונחים של תעשיית קרנות הנאמנות כולה, דהיינו: קרנות מסורתיות אקטיביות, קרנות נאמנות פאסיביות: מחקות וקרנות סל, וכן הקטגוריה של קרנות כספיות, השבוע נסגר בגיוסים של כ-195 מיליון ₪.


נתון זה משקף יציאה של כ-100 מיליון ₪ לקרנות הכספיות, וגיוסים בסך של כ-295 מיליון ₪ לקרנות המסורתיות. סכום זה (של 295 מ' ₪) מבטא גיוס של כ-125 מ' ₪ בקרנות האקטיביות-המנוהלות וגיוסים של הקרנות הפאסיביות בסכום של כ-170 מיליון ₪, תוך הבדל בין הקרנות המחקות שגייסו כ-200 מיליון ₪ לבין קרנות הסל שרשמו פדיון בסכום של כ-30 מיליון ₪.


ברמת התעשייה האקטיבית ובחתך של קטגוריות השקעה, קרנות אג"ח מדינה שומרות על ההובלה בראש טבלת הקרנות האקטיביות המגייסות גם השבוע, עם סכום של כ-90 מיליון ₪. קרנות אג"ח כללי, אשר פדו בשבוע שעבר, חוזרות לגיוסים של כ-50 מיליון ₪. קבוצת הקרנות המתמחות במניות בישראל ובחו"ל, כולל הקרנות הגמישות, אחרי שפתחו את החודש בפדיונות, השבוע הן עוברות לגיוסים קלים הנאמדים בכ-25 מיליון ₪.


לאחר רצף ארוך של פדיונות, הקרנות האג"חיות השקליות עוברות, לראשונה מתחילת השנה, לגיוסים קלים הנאמדים בכ-15 מיליון ₪. לעומת זאת, קבוצת הקרנות המתמחות באג"ח חברות, ממשיכות לפדות גם השבוע, סכום הנאמד בכ-45 מיליון ₪. וקרנות אג"ח חו"ל רשמו השבוע פדיון של כ-15 מיליון ₪, המשך לפדיונות שהיו מנת חלקן בכל החודשים האחרונים.

ברמת התעשייה הפאסיבית ובחתך של קטגוריות השקעה, הקרנות המתמחות במניות, שזו גם הקטגוריה הגדולה ביותר בתעשייה זו עם 76 מיליארד ₪ (כ-60% מהתעשייה הפאסיבית כולה), סיימו את השבוע בגיוסים הנאמדים בסכום של כ-75 מיליון ₪. בתוך הקטגוריה הזו היה הבדל בין הקרנות שמתמחות במניות בישראל שגייסו כ-120 מיליון ₪ לבין הקרנות המתמחות במניות בחו"ל שפדו כ-45 מיליון ₪. בתוך הקטגוריה הזו, של קרנות מנייתיות, בחתך של מכשיר ההשקעה, היה פער בין הקרנות המחקות שגייסו כ-105 מיליון ₪, לבין קרנות הסל שרשמו פדיונות של כ-30 מיליון ₪.


ועוד ברמת התעשייה הפאסיבית, קרנות אג"ח מדינה ממשיכות להציג גיוס חיובי גם השבוע, בסכום הנאמד בכ-70 מיליון ₪. קבוצת קרנות אג"ח כללי, שהיא מאוד קטנה בתעשייה הפאסיבית, (בתעשייה האקטיבית היא הקטגוריה הגדולה ביותר) רשמה גיוס של כ-10 מיליון ₪.


קרנות אג"ח חברות לאחר שפדו בשבוע הקודם, השבוע הן חוזרות לצד המגייסות, מה שאפיין אותן מתחילת השנה, בסכום של כ-60 מיליון ₪.


ולבסוף –הקרנות הכספיות עוברות השבוע לפדיונות בסכום של כ-100 מיליון ₪.

נכון ל-22.08.2019, יום חמישי, היקף נכסי תעשיית הקרנות עומד על 334.9 מיליארד ₪. נתון זה מתפלג באופן הבא:
תעשייה אקטיבית: 208.3 מיליארד ₪, מהם 180.1 מיליארד ₪ בקרנות מסורתיות, ו-28.2 מיליארד ₪ בקרנות כספיות.
תעשייה פאסיבית: 126.6 מיליארד ₪, מהם 91.6 מיליארד ₪ בקרנות סל ו-35.0 מיליארד ₪ בקרנות מחקות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il