TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

אי.בי.אי על דוחות דיסקונט


איביאי
דוח טוב מאוד, אך לא מייצג להמשך
דורין פלאס מנהלת מחלקת מחקר אי.בי.אי בית השקעות על דוחות בנק דיסקונט: דוח טוב מאוד אבל לא מייצג להמשך

בנק דיסקונט הציג דוח טוב מאוד לרבעון השני, אבל לא מייצג להמשך עם תשואה להון של 11%, לעומת תשואה של 7.5% ברבעון המקביל ו-8.4% ברבעון הקודם.
שורת ההכנסות מריבית נטו צמחה ב- 9% ביחס לרבעון המקביל ומרווח פיננסי גבוה בשיעור של 2.8%, שיעור הגבוה מהרבעונים הקודמים.

הכנסות המימון שאינן מריבית היו חפות מרישום רווחי הון מצד זרוע ההשקעות דיסקונט קפיטל, ולמרות זאת נרשמה עלייה ביחס לרבעון הקודם והמקביל שנבעה מעליה בהפרשי שער, אופציות והתאמות לשווי הוגן של נגזרים.

ההוצאות להפסדי אשראי היו נמוכות מהצפי ושיעור ההפרשה מממוצע האשראי ברוטו עמד על 0.3%, שיעור אמנם נמוך אך לא מייצג להמשך ולהערכתנו שיעור יותר מייצג ינוע סביב 0.5% בדומה לרבעון מקביל. לכן, סביר שבהמשך נראה עלייה בסעיף זה.

סעיף העמלות ממשיך להציג צמיחה ביחס לרבעוני ההשוואה ובולטת תרומתה של כאל לסעיף זה בהיבט העמלות מכרטיסי אשראי.

בצד ההוצאות, סעיף השכר והנלוות עלה ב-7.7%, בין היתר ממענקים שניתנו לעובדים.

הבנק הכריז על תכנית התייעלות נוספת שתאפשר ל-230 עובדים לפרוש פרישה מוקדמת בתנאים מועדפים, תכנית שתוסיף הוצאה מוערכת של כ-70 מיליון ₪ ב-2018.

נזכיר כי בתכנית האסטרטגית של הבנק לשנת 2021 הוא שואף להציג יחס יעילות של 60% ותשואה להון בשיעור של 10%, כך שתכנית ההתייעלות היא עוד צעד בדרך לשם.

תיק האשראי של הבנק הציג צמיחה של 2% ביחס לרבעון הקודם ו-8.5% ביחס לרבעון המקביל. בחלוקה למגזרים פיקוחיים נראתה צמיחה בכל המגזרים בדגש על מגזר העסקים הבינוני ובאשראי לדיור שצמחו ב-5.1% -3.7% בהתאמה.

הנהלת הבנק הכריזה על דיבידנד בהיקף של 42 מיליון ₪, כ-10% מהרווח הנקי, כך שזהו רבעון שני שהבנק מחלק מתחת למדיניות הדיבידנד שעומדת על 15% מהרווח הנקי.

אחרי עלייה של 19% במניית דיסקונט מתחילת שנה ולאחר שהמלצנו בתשואת יתר על המניה, מודל הערכת השווי שלנו נמצא בבחינה מחודשת


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il