TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

עפר קליין מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים


הראל פיננסים
להערכתנו, התוכנית "נטו הוזלות" + הפחתת המס על מסגרות משקפיים ומוצרי תינוקות משבוע שעבר צפויה להוריד את המדד בכ- 0.1% עד 0.2% בשנה הקרובה. בהשוואה לסקירה הקודמת הציפיות לאינפלציה ירדו קלות בטווחים של עד 10 שנים
לדברי עפר קליין, ראש אגף כלכלה ומחקר בהראל ביטוח ופיננסים:

בארץ
להערכתנו, התוכנית "נטו הוזלות" + הפחתת המס על מסגרות משקפיים ומוצרי תינוקות משבוע שעבר צפויה להוריד את המדד בכ- 0.1% עד 0.2% בשנה הקרובה.
שר האוצר, הכריז אמש על ביטול מסי קנייה ומכסים להערכתנו, תוכנית "נטו הוזלות" + הפחתת המס על מסגרות משקפיים ומוצרי תינוקות משבוע שעבר, צפויה להוריד את המדד בכ- 0.1% עד 0.2% בשנה הקרובה (תחת הנחות חלוקה שונות של ההוזלה בין הצרכנים ליבואנים) ולעודד את הצריכה הפרטית.
בנוסף, ביום שישי צפוי להתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש נובמבר – התחזית שלנו היא לירידה של 0.2%- . התחזית ל-12 החודשים הבאים עודכנה מעט כלפי מטה ל-0.5% בעקבות הפחתת המכסים.

בעולם
מחר, הפד צפוי להעלות את הריבית ונאומה (כנראה) האחרון של ג'נט יילן כנגידת הבנק. להערכתנו, לנאום יהיה אופי ניצי יותר על רקע עליית הסיכויים להתממשות תוכנית הפחתת המיסים.

מחר, הפד צפוי להעלות את הריבית בפעם השלישית השנה, נוכח הנתונים החזקים מהצפי (במיוחד התעסוקה והצמיחה ברבעון השלישי). העלאה זו מגולמת בהסתברות גבוהה מאוד שווקים, לכן, עיקר הפוקוס בהחלטה יהיה על עדכון תחזיות הצמיחה והאינפלציה של הבנק ולתוואי העתידי החזוי, ולנאומה (כנראה) האחרון של ג'נט יילן כנגידת הבנק. להערכתנו, לנאום יהיה אופי ניצי יותר על רקע עליית הסיכויים להתממשות תוכנית הפחתת המיסים.

באירופה, בעקבות המומנטום החיובי בצמיחה והירידה באבטלה, בחמישי הקרוב הבנק המרכזי צפוי לעדכן קלות את תחזיותיו. יחד עם זאת, לאחר שבישיבה הקודמת הודיע הבנק על צמצום הרכישות החל מתחילת 2018, אנו לא צופים הצהרה על שינוי במדיניות לפחות עד לסוף המחצית הראשונה של 2018.

נקודות מרכזיות

ישראל

· גירעון הממשלה בנובמבר 1.7 אחוזי תוצר.

· רכישות המט"ח של בנק ישראל נותרו מועטות.

· שיא נוסף בתיירות היוצאת והנכנסת בנובמבר.

· התמתנות בקצב עליית השכר – 3 אחוזים ב-12 החודשים עד ספטמבר.

· ירידה בממדי העוני בישראל בשנת 2016.

· להערכתנו תוכנית "נטו הוזלות" צפויה להוריד את המדד בכ- 0.1% עד 0.2% בשנה הקרובה.

· בשבוע החולף נרשמה ירידה קלה בציפיות לאינפלציה בטווחים של עד 10 שנים.

ארה"ב
· דוח התעסוקה בנובמבר טוב מהצפי עם 227 אלף משרות חדשות.

· הקונגרס מנע השבתת הממשל.

· מחר צפוי הפד להעלות את הריבית נוספת.

עוד בעולם
· בגוש האירו הצמיחה עודכנה מעט כלפי מטה, אך לאור הצמיחה הטובה והירידה באבטלה – הבנק המרכזי צפוי לעדכן למעלה את תחזיותיו קדימה.

· ביפן הצמיחה ברבעון השלישי 2.5 אחוזים – הרבעון השביעי ברציפות בו הכלכלה צומחת, הרצף האחרון ביותר מאז מתחילת המאה ה-21.

· בסין נתוני הסחר טובים מהצפי והאינפלציה ליצרן ולצרכן התמתנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il