TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

הלמן-אלדובי בסקירה שבועית


הלמן אלדובי לוגו
לפיגועים באירופה לא תהיה השפעה משמעותית מעבר לטווח הקצר

הרגיעה במתיחות בן ארה"ב וצפון קוריאה, הובילה גם לרגיעה בשווקי ההון בעולם בשבוע החולף. להערכתנו, ירידות בשווקים מהוות הזדמנות להגדלת מרכיב המניות בעיקר ארה"ב ואירופה, לנוכח הריבות בעולם שיישארו נמוכות עוד תקופה ארוכה, למרות הצהרות הפד האמריקאי, והנתונים הכלכליים המעידים על מצב סביר בכלכלת אירופה וארה"ב.


נקודות עיקריות:
להערכתנו הפיגועים באירופה לא ישפיעו בצורה משמעותית על השוק, כפי שפיגועים קודמים באירופה לא השפיעו מעבר לטווח הקצר.
השווקים בחו"ל גבוהים, המשקיעים בעולם מתמקדים בתקופה זו במספר גורמים שעשויים להשפיע על כיוון השווקים: מדיניות הכלכלית של הנשיא טראמפ והחשדות בפלילים שלו ושל ממשלו, הבחירות בגרמניה ובאיטליה, והמדיניות המוניטארית בגוש האירו וארה"ב.
התפתחויות כלכליות ואינדיקאטורים מרכזיים שפורסמו לאחרונה


בארה"ב, מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב נפל בשבוע שעבר ל-232 אלף לעומת 244 אלף בשבוע הקודם. מספר התביעות השבועי היה הנמוך ביותר זה שישה חודשים והשני הכי נמוך מאז סוף המיתון הכלכלי האחרון בארה"ב בשנת 2009. בה בעת, מדד פעילות הייצור של הבנק הפדרלי של פילדלפיה ירד באוגוסט לרמה של 18.9 נקודות - רמתו הנמוכה מאז נובמבר, לעומת רמה של 19.5 נקודות ביולי. מדד חיובי מצביע על שיפור בפעילות הייצור, ואילו מדד מתחת לאפס משקף הרעה בתנאים הכלכליים.
באירופה, התמ"ג של גוש היורו צמח ב-2.2% ברבעון השני. ברמה רבעונית התמ"ג צמח ב-0.6%, כמצופה. הצמיחה באיחוד האירופי - שכולל עוד כמה מדינות שאינן נכללות בגוש היורו - היה בשיעור דומה: צמיחה רבעונית של 0.6%, ובשקלול שנתי - 2.3%.

בישראל, מדד מנהלי הרכש של בנק הפועלים וארגון מנהלי הרכש לחודש יולי עלה ב- 4.0 נקודות לרמה של 54.3 נקודות. רמת המדד מצביעה על התרחבות בפעילות התעשייתית. המדד נמצא מזה 13 חודשים מעל רמת ה- 50 נקודות.

שווקי ההון
מניות- שווקי המניות בארץ ובעולם סגרו את השבוע במגמה מעורבת. מדד המעו"ף עלה השבוע ב- 2.27% לצד מדד ת"א 125 שעלה ב- 2.07%. כאשר מבחינה סקטוריאלית בלט לחיוב מדד ת"א בנקים אשר הציג עליית שערים של כ-5.22% בממוצע לעומת מדד ת"א נפט-וגז שבלט לשלילה באופן יחסי וסגר את השבוע בעלייה של 1.34%. בארה"ב, מדד ה- S&P500 סגר את השבוע בירידה של 0.65% לצד הנאסד"ק שסגר בירידה של 0.70%. באירופה, המדדים נסחרו במגמת עלייה, כאשר מדד הדאקס הגרמני סגר את השבוע בעלייה של %1.26 לצד מדד ה- Eurostoxx50 שסגר בעלייה של 1.17%.


אג"ח- האפיק הסולידי והאפיק הצמוד נסחרו השבוע במגמת מעורבת. האג"ח באפיק הממשלתי הצמוד עלה ב- 0.04% לצד האפיק השקלי שעלה ב-0.25%. כאשר האג"ח באפיק הקונצרני סגר את השבוע עם עלייה של 0.66% באפיק השקלי לצד האפיק הצמוד שסגר בעלייה של 0.30%.
מט"ח- השקל סגר השבוע במגמת החלשות אל מול המטבעות העיקריים, הדולר התחזק אל מול השקל בכ-1.10% ועמד על 3.62 ש"ח לדולר, כאשר האירו התחזק אל מול השקל בכ-0.89% וסגר ברמה של 4.25 ש"ח לאירו.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il