TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועית לשוק ההון


הראל פיננסים
"האם גם מדד מרץ יפתיע כלפי מעלה ויתמוך בהגדלה נוספת של צמודים בתיק ההשקעות?"

עונת הדו"חות בארה"ב נפתחת בצל תחזיות נמוכות – מה שמגדיל את הסיכוי שהפתעות חיוביות יובילו לעליות ■ כל הסיבות להמשיך לשמור על פיזור אפיקי בתיק ההשקעות

מה עושים השבוע?

מניות- שוק המניות המקומי ממשיך לבלוט לחיוב; פתיחת עונת הדו"חות בארה"ב תשפיע על השבועות הקרובים

ארה"ב ממשיכה בהובלת מדדי המניות בעולם, כאשר מדדי המניות בארה"ב קרובים לשיא. מדד הנאסד"ק מתחילת השנה בתשואה של 20.3% ומדד ה S&P500 בתשואה של 16%. בסיכום שבועי מדד S&P500 עלה 0.5% ומדד הנאסד"ק עלה 0.6%.


מנגד, באירופה מדד ה DAX30 ירד 0.1% ומדד הניקיי היפני עלה 0.3%.

עונת הדו"חות בארה"ב לרבעון הראשון של שנת 2019 החלה ברגל ימין. הצפי שנראה גידול מתון בהכנסות לצד השחיקה ברווח למניה. להערכתנו הסקטורים שנראה בהם צמיחה יהיו סקטור הבריאות והפיננסים ומנגד הסקטור שעלול לתפקד פחות טוב, יהיה סקטור האנרגיה שחזר לרמת המכפילים שהכרנו באמצע שנה שעברה.

שוק המניות המקומי תיפקד טוב השבוע כאשר מדד ת"א 35 סיים את השבוע בעלייה של 1.8% ומתחילת השנה השיג תשואה של 8.4%. המדד המוביל מתחילת השנה הוא ת"א 90 שעלה 14.4% ובסיכום שבועי עלה 2.3%.

מדד הבנקים עלה השבוע 2.6% על רקע פרסום דו"חות הבנקים לרבעון הראשון של השנה ומתחילת השנה עלה 12.5%.

סטיית התקן הנמוכה יותר שממשיך השוק המקומי להפגין בתקופה האחרונה בהשוואה לשווקים בעולם היא רק אחת הסיבות שאנו ממליצים להמשיך לשמור עליו כרכיב מרכזי בתיק המניות. המניות בישראל ממשיכות ליהנות משילוב גורמים ייחודי: משק צומח, ריבית נמוכה, מחירי מניות מתחת לממוצע, וחשיפה יחסית נמוכה של הציבור. להערכתנו, ברמות התמחור הנוכחיות במונחים היסטוריים חשוב לשמור על פוזיציה מנייתית גבוהה יחסית בשוק המקומי.

לטעמנו סיומה של מערכת הבחירות הם חדשות טובות מבחינת הקטנת אי הוודאות בשוק הישראלי וחזרה לתפקוד מלא של הממשלה.

אג"ח- אחזקת אג"ח לפדיון מסייעת ללקוח להתמודד עם התנודתיות הצפויה


מדדי האג"ח ממשיכים במגמה החיובית, כאשר האפיק הצמוד הציג ביצועים חיוביים יותר מהאפיק השקלי. בהסתכלות על התיק, נראה כי התחלנו את השנה בצורה טובה כאשר המדדים הבולטים מתחילת שנה הם הצמודים הקונצרנים כאשר מדד תל בונד 60 עלה 4%, לעומת עלייה של 2.9% בתל בונד שקלי 50. מדד התל בונד תשואות שקלי סיים בעלייה של 5.5%, בעיקר בזכות התיקון באג"ח חברות הנדל"ן האמריקאיות (כך גם מדד התל בונד גלובל שסיים באופן זהה). אנו ממשיכים להמליץ לשמור על מרכיב נאה של צמודים בתיק ההשקעות לנוכח מדדי המחירים החיוביים הצפויים בחודשים הקרובים.

אנו נמצאים כרגע בתנאים נוחים בשוק האג"ח, כאשר לא צפויים לנו התפרצות אינפלציוניות ובהסתכלות על רמות המרווחים נראה כי המדדים הקונצרנים אטרקטיביים להשקעה בכל הדירוגים. למרות העליות באג"חים, המרווחים כיום עדיין ברמה הגבוהה ביותר בשנתיים האחרונות, כך ששוק האג"ח אטרקטיבי היום יותר מאשר לפני שנה.

במבט קדימה, הנחת העבודה שלנו היא כי התנודתיות בשוק האג"ח תימשך – גם אם בעוצמות שונות. לאור זאת, אנו מעדיפים להבטיח כי רוב החשיפה לקונצרני תהיה לאיגרות חוב של חברות איכותיות בדירוגים גבוהים, שצפויים לסבול פחות מהתנודתיות. להערכתנו אחזקה של אג"חים לפדיון מספקת פתרון טוב למשקיעים החוששים מעליית התנודתיות בהמשך השנה.

תיק השקעות – שילוב אפיקי לצד המדדים המוכרים והידועים


נראה כי ברוב אפיקי ההשקעה מתחילת השנה היו עליות יפות שנותנות לנו תנאים נוחים להמשך השנה. ההמלצה על פיזור אפיקי לא משתנה וההתמדה והמשמעת לאורך זמן חשובה. כשמתסכלים על שוקי המניות והאג"חים בארץ ובעולם נראה כי התנודתיות תמשיך ללוות אותנו ולרוב לאחר חודשים טובים בשוק ההון מגיעות גם תקופות פחות טובות. לתוצאות הבחירות אמנם לא צפויות השפעות ניכרות על שוק ההון, אך בטווח הקצר הן בהחלט יכולות לתרום לתנודתיות גבוהה יותר.

עבור רוב הלקוחות, פתרון טוב להתמודדות עם התנודתיות הוא רכישת אג"ח לפדיון, המאפשר ליהנות מהעליות ולא להיות מוטרד מידי מהירידות.

יש יתרון לשלב את ההשקעה באג"חים עם חשיפה מנייתית במטרה להפחית את התנודתיות שהמשקיעים יחוו.
תיק המשלב כל הזמן את כל אפיקי ההשקעה נהנה מהקורלציה הנמוכה בין האפיקים ומהווה תרופה אידאלית לתנודתיות הצפויה בהמשך שנת 2019.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il