TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

אופנהיימר: אינטק פארמה


אופנהיימר
העלאת מחיר יעד ל-15$
אנו מעלים את מחיר היעד למניית אינטק פארמה (NTEC) בעקבות התקדמות קלינית ותפעולית תחת הנהלת החברה החדשה, ביחד עם סביבה רגולטורית תומכת ותאבון גדל בשוק לביצוע עסקאות M&A, עם דגש על תחום הנוירולוגיה בו פעילה החברה. אנו ממשיכים להחזיק בתיזה חיובית בנוגע למניית NTEC ומעריכים כי פרופיל הנכס המוביל של החברה, גלולת האקורדיון המיועדת לטיפול במחלת הפרקינסון ובכאב כרוני, מספק לה יתרונות משמעותיים בקרב מטופלים, במיוחד חולי פרקינסון מתקדמים עם הפרעות מוטוריות. מאמינים כי מניית NTEC מוערכת בחסר בשוק, בהתחשב בכך שהיא בעלת תרופה בשלב מתקדם למחלת הפרקינסון, שוק גדול וצומח בו חסר פתרון טיפול יעיל (unmet need). אנו מותירים את דירוג מניית NTEC על Outperform ומעלים את מחיר היעד מ-10$ ל-15$.

· האינדיקציה המרכזית של גלולת האקורדיון של אינטק פארמה היא תרופת ה- AP-CD/LD. תרופה זו מיועדת לטיפול במחלת הפרקינסון, מחלה בה חולים כ-500 אלף איש בארה"ב, כאשר הטיפול הסטנדרטי בה הוא באמצעות תרופות Carbidopa/levodopa (שהן תרופות גנריות). תרפות ה- AP-CD/LDמבוססת על תרופות אלו והיא מיועדת להפחית תנודות בתפקוד המוטורי של החולים, דרך מתן רציף יותר של החומר הפעיל, מה שעשוי לשפר את היעילות והבטיחות של הטיפול. גלולת האקורדיון של אינטק פאמרה מוגנת פטנטית עד ל-2031 ונמצאת בממסלול רגולטורי מהיר בארה"ב, שיצריך ניסוי שלב 3 בודד לפני אישור. גיוס החולים לניסוי זה צפוי להסתיים ברבעון הרביעי של השנה, כאשר הנתונים הראשוניים צפויים להתקבל ברבעון השלישי של 2018. אנו מעריכים כי התרופה יכולה להיות מושקת ב-2020 וכי בשיאה, היא יכולה להגיע לכ-20% משוק הפרקינסון, עם מכירות של 480 מיליון דולר ב-2030.

· מעבר לתרופה AP-CD/LD, אינטק פארמה מפתחת תרופה בשם AP-ZP, המבוססת גם היא על גלולת האקורדיון, הפעם בשילוב התרופה Zaleplon, לטיפול בנדודי שינה (אינסומניה). החברה סיימה את הניסוי שלב 2 של תרופה זו ומחפשת שותף אסטרטגי להמשך הפיתוח הקליני. אינדיקציה נוספת של גלולת האקורדיון היא התרופה AP-CBD/THC המבוססת על חומרים קנאביאודים ומיועדת לטיפול בכאב כרוני. התרופה סיימה בהצלחה בחודש שעבר ניסוי Phase 1 וצפויה להתחיל בניסויי Phase 2 ב-2018.

· אנו מאמינים כי הסביבה הרגולטורית הנוכחית תומכת בתחומי הפעילות של אינטק פארמה, עם דגש עם מחלת הפרקינסון. ה-FDA אישר לאחרונה מספר מוצרים שמבוססים על חומרים פעילים מוכרים, אך מספקים יתרונות לחולים ולהערכתנו, הדבר נובע מהבנה בנוגע לצורך במציאת טיפולים חדשניים ויעילים למחלה. בנוסף, העניין הרב שמראות חברות Big Pharma בתחום, שבא לידי ביטוי במספר עסקאות M&A גדולות (כולל רכישת Neuroderm הישראלית על ידי Pharma Mitsubishi היפנית), עשוי להיות מקור נוסף לאפסייד עבור המשקיעים של אינטק פארמה, שעשויה להיות גם היא יעד לרכישה.

· מעבר להתקדמות הקלינית והתפעולית שרושמת אינטק פארמה לאחרונה, אנו רואים בחיוב גם את מינויו של Jeff Meckler למנכ"ל החברה. ל- Mecklerיש ניסיון עשיר בתעשיית הפארמה ואנו מאמינים כי ביכולתו לייצר ערך רב לבעלי המניות של אינטק פארמה. אינטק פארמה סיימה לפני כחודש הנפקה משנית של מניות בהיקף של כ-50 מיליון דולר. אנו מעריכים כי החברה תסיים את 2017 עם כ-60 מיליון דולר בקופתה, מזומנים שעשויים להספיק למימון פעילותה עד ל-2019, כולל הגשת ה-AP-CD/LD לאישור. אנו משמרים את דירוג Outperform למניית NTEC ומעלים את מחיר היעד מ-10$ ל-15$, בהתבסס על מודל DCF עם עלות הון ממוצעת (WACC) של 11%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il