TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

רוסאריו על אפקון


רוסריו
אפסייד של כ- 18%

נקודות עיקריות
 אפקון החזקות נוסדה בשנת 1945 ומעסיקה מעל 1,300 עובדים בישראל ובחו"ל. החברה פעילה בתחומי פרויקטי תשתיות, תהליכים עתירי מערכות, טכנולוגיות בקרה ואוטומציה, תקשורת ופעילות סחר. החברה מעניקה ללקוחותיה פתרונות מלאים לצרכי התשתית שלהם, כולל פתרונות המשך של שירות ואחזקה. החברה נמצאת בבעלות קבוצת שלמה (כ- 62%) ושאר האחזקות מפוזרות בידי המוסדיים והציבור. מנכ"ל החברה הנו מר ג'רי שנירר ויו"ר הנו ישראל רייף.
 התרחבות בתחום הקבלנות- החברה הרחיבה את פעילותה בפרויקטים כקבלן ראשי וכקבלן הקמה, ובניהם פרויקט קמפוס "אינטל", המהווה פרויקט דגל וקפיצת מדרגה ביכולות החברה. החברה משלבת בפרוייקטי הקבלנות מגוון שירותים מתחומי פעילותה האחרים. ההתרחבות בתחום והניסיון שצברה בפרויקטים הקיימים, מהווים יתרון יחסי בסביבה התחרותית, ויכולים לתרום באופן משמעותי למחזור ההכנסות בעתיד.
 מובילות בתחום האלקטרו-מכניקה- החברה בעלת מוניטין רב בהקמת פרויקטים מורכבים הכוללים בין היתר התקנה של מערכות חשמל, אינסטלציה ומיזוג אויר. החברה נהנית מבסיס לקוחות רחב, אשר מייצר עבודות המשך בפרויקטים חדשים ותחזוקה שוטפת של המערכות הקיימות. תחום הפעילות, מתאפיין בשיעורי רווחיות גבוהים ויציבות בהכנסות אשר מפצים על הסיכון הענפי הקיים במגזר הקבלנות.
 צבר הזמנות- החברה הציגה בשנת 2016 גידול משמעותי בצבר ההזמנות, ונכון לסוף הרבעון הראשון של 2017 הצבר עמד על כ- 1.77 מיליארד ₪. עיקר הגידול נובע מההסכם להקמת קמפוס "אינטל" בהיקף כולל של כ- 440 מיליון ₪ ופרויקט בהיקף של 200 מיליון ₪ עבור גוף ממשלתי.
 חוב ומינוף- למרות הצמיחה המשמעותית בהיקפי הפעילות, רמת החוב של החברה נשמרת יציבה ושיעורי המינוף הינם נמוכים לענף. החוב הפיננסי נטו של החברה מסתכם לכ- 100 מיליון ₪, וקופת המזומנים של החברה עומדת על כ- 192 מיליון ₪.


השקפת רוסאריו
בשנים האחרונות, החברה מציגה צמיחה משמעותית בפעילות, תוך המשך התרחבות בשירותים ובסל המוצרים שהיא מציעה במגזרי הפעילות השונים. המשך פעילותה המסורתית בתחום האלקטרו-מכניקה, וביסוס מעמדה בתחומי הקבלנות הראשית עם ביצוע של פרויקטים משמעותיים (קמפוס אינטל, מתקני אנרגיה מתחדשת, פרויקט "גלובל טאוורס") מהווים קפיצת מדרגה בפעילות החברה, והזדמנויות לפיתוח מנועי צמיחה עתידיים בשוק מאוד תחרותי וקטן.


שווי ומומנטום
ביצענו הערכת שווי בשיטת היוון תזרים מזומנים לכל אחת מ-4 הפעילויות של הקבוצה, כאשר כל מגזר אנו מהוונים בשיעורי היוון שונים בהתאם לאופי הפעילות. מלבד ארבעת מגזרי הפעילות, הערכנו את השווי של TIBA בנפרד מהפעילות של בקרה ואוטומציה, בשל הערך הטמון שאנו רואים בתחום פעילות זה, ויכולת להעריך את השווי בעקבות עסקה של קרן "טנא" לרכישת המניות. מגזר התקשורת, הסובל מהפסדים בשנים האחרונות המשפיעים לשלילה על תוצאות החברה, איננו סינרגטי לתחומי הפעילות האחרים של החברה, ואנו צופים בטווח הארוך כי אפשרות של מכירה / הפסקת הפעילות הינו התרחיש הסביר. השווי ההוגן למניה בשלב זה עומד על 200 ₪, גבוה בכ- 18% ממחירה הנוכחי.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il