TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

אקסלנס ברוקראז': מורידים מחיר יעד לבזק מ-6.8 ש' ל-6 ש' ונותרים בתשואת שוק


אקסלנס
מעריכים שמניית החברה תיסחר מתחת לשוויה הכלכלי עד שהאבק ישקע סביב החקירה והתמונה הרגולטורית תתבהר

רוני בירון, מנהל מחקר משותף ואנליסט בכיר באקסלנס ברוקראז', מעדכן את מחיר היעד של חברת בזק בעקבות חקירת הרשות לניירות ערך ומעצר בית של שורה של אנשי מפתח בחברה.
"למרות האפשרות לתיקון מסוים, אנו מעריכים כי מניית החברה תיסחר מתחת לשוויה הכלכלי שלה עד אשר האבק ישקע סביב החקירה והתמונה הרגולטורית תתבהר. לפיכך, אנו משלבים בחישוב מחיר היעד דיסקאונט של 10% על מודל ה- DCF שלנו ומורידים מעט את התחזית לטווח הארוך. מחיר היעד שלנו ל- 12 חודשים מתעדכן בהתאם ל- 6.0 שקלים מ- 6.8 שקלים (לא כולל דיבידנד למניה בסך 0.48 שקלים) ונותרים בתשואת שוק".




לדברי בירון, "מודל ה- DCF מבוסס על WACC של 7.7%, 0% צמיחה טרמינלית, וחסכון שנתי של 450 מיליון שקל בטווח הארוך בגין ביטול ההפרדה המבנית".
בירון מתייחס להשפעת החקירה על בזק ואומר כי "ללא קשר עם תוצאות החקירה והשפעתה על בעלי מניות המיעוט, המצב הנוכחי רחוק מאידאלי עבור הנהלת החברה ויכולתה לנווט את החברה בתקופה מאתגרת במיוחד. כמו כן, הסתעפות החקירה דוחקת הצידה את ביטול ההפרדה המבנית מסדר היום ופוגעת בפרופיל המניה, להערכתנו".




בירון מוסיף כי "הנחת הבסיס בשוק התקשורת הייתה כי היתרונות בגין ביטול ההפרדה המבנית של בזק יפצו ואף יאפילו על אובדן ההכנסות במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי. זאת על פי המתווה הרגולטורי של משרד התקשורת מתחילת 2012 המצביע על ביטול ההפרדה המבנית בטווח של עד תשעה חודשים מיישום אפקטיבי של רפורמת השוק הסיטונאי. במבחן התוצאה בינתיים, בזק נמצאת בצד המפסיד של המשוואה".
בירון ממשיך להעריך כי "ביטול ההפרדה המבנית יאושר בסופו של דבר אבל האירועים האחרונים מגדילים את אי הודאות ומותירים את בזק פגיעה לתחרות גוברת בתחום הקווי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il