TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ספרים עם ערכים בעידן הדיגיטלי


לא מעט הורים מתלוננים כי ילדיהם נעלמו מחייהם ומצאו להם חבר צמוד בדמות המחשב או הסמארטפון. את מקומן של השיחות האישיות תופסות במרבית הזמן השיחות בוואטסאפ והמבט בעיניים הופנה למבט במסך המכשירים החדישים. השאלה הנשאלת בדאגה הולכת וגוברת היא : האם אנחנו מאבדים את הקשר עם ילדינו? והאם אנחנו מאבדים את הקשר האחד עם השני? כיצד ניתן לחנך את ילדינו ולהתחרות בתוכן האינסופי שנגלה אליהם מהמסך הקטן ? ובכן, לא בהכרח

בהלת הקידמה והטכנולוגיה גורמת להורים לא פעם לבקש מהילד לנטוש את המחשב או הטלפון הנייד ולקרוא ספר מודפס. האמת? בהתחלה זה קצת מבהיל אך ניתן להשתמש בקידמה ובטכנולוגיה גם להטמעתם של ערכים טובים ולהפקת ספרים בעלי ערך מוסף.


אלון בכר , סופר לילדים ולנוער ייסד לפני כשנה את ספריית ערכים לילדים המונה עד כה ארבעה ספרים שהוצאו בפורמט מודפס וגם בפורמט דיגיטלי אם אפשרות קריאה מכל מכשיר החל ממחשב אישי וכלה בסמארטפון מתקדם.


אודות ספריית ערכים
ספריית ערכים היא סדרת ספרים ייחודית, שמטרותיה הן הקניית ערכים והרגלים טובים לילדים ועידודם לקריאת ספרים תוך כדי יצירת דיון בנושא ערכים בקרב בני המשפחה, בגני הילדים ובבתי הספר. הספרים מכילים תכנים ומסרים חינוכיים המלווים באיורים מרהיבים. ספריית ערכים קבעה לה מטרה: להחזיר למרכז בימת החיים את הערכים הטובים שנשכחו מעט בעידן הדיגיטלי.


הספרים
עשיתי מעשה טוב היום
- גידי, תלמיד כיתה א, מתוודע בפעם הראשונה ליום המעשים הטובים. הוא מבין, כי מעשה טוב יכול להתרחש בכל מקום ובכל זמן ואפשרי בכל תחום בחיים. להבנה זו נוסף הגילוי שכל מעשה טוב מסב הנאה למי שמבצע אותו.


הסיפור "עשיתי מעשה טוב היום" מאגד מעשים טובים שמבצעים ילדים, זה כלפי זה וכלפי החי והצומח בסביבתם. הספר מעודד את הילדים לפעול לשם עשיית טוב ולפתח בקרבם מודעות לתרומת מעשים טובים, גם אם הם נוגעים במעט אנשים, ליצירת עולם הרמוני, ירוק וחיוני יותר


אני אוהב להתנדב - החופש הגדול בפתח וגידי, תלמיד כיתה ב, מתוודע יחד עם חבריו לכיתה להתנדבות למען החברה ובשבוע האחרון ללימודים נרתמים כל ילדי הכיתה ביוזמת בית הספר להתנדב במשמרות זהירות בדרכים, בבית חולים ובבית מחסה לחיות נטושות. בית הספר אף מארגן יריד ביתנים של דברי יד שניה תרומת ילדי בית הספר שכל הכנסותיו מוקדשות למטרות חשובות. במהלך השבוע נרתם גידי מיוזמתו להתנדב לבקר קשיש ולארח לו לחברה.


הסיפור "אני אוהב להתנדב " מאגד פעולות התנדבות ונתינה ללא תמורה שמבצעים ילדים, לרווחת בני האדם והחיות בסביבתם. הספר מעודד את הילדים להתנדב לפעול לשם נתינה ללא תמורה ולפתח בקרבם מודעות לנושא חשוב וחיוני זה .הם מגלים עד מהרה כי פעולת ההתנדבות והנתינה ללא תמורה משמחת הן את המתנדב והן את האדם או החי שבקרבם הם פועלים. העצמת ערך ההתנדבות והנתינה תורמת לאיזון חברתי ולקירוב לבבות בין הנפשות הפועלות.


מישהו שומע אותי? - גידי, תלמיד כיתה ב, פוגש עם חברי כיתתו תלמיד כבד שמיעה בפעם הראשונה. הם מתוודעים ליום ההתרמה החשוב לכבדי שמיעה ואף משתתפים בו ,וכן נחשפים לשפת הסימנים המהווה שפת תקשורת עבורם, לומדים בה מספר מילים ומשוחחים באמצעותה עם חברם החדש, עומר. תלמידי הכיתה מקבלים את עומר לחברתם ואף מאפשרים לו להרגיש שווה בין שווים.


הספר "מישהו שומע אותי?" מעודד את הילדים לפעול בסובלנות כלפי כל אחד ואחת, גם אם הם נראים להם שונים מהם ולו במעט, ומציג את הצורך בסובלנות וחברות בחברה הישראלית המגוונת. הספר מעודד את הילדים לפעול בסובלנות ובחברות כלפי כולם ומדגיש את חשיבות ערכים אלו. העצמת ערכי הסובלנות והחברות תתרום ליצירת שוויון צודק ואמתי בין כל האוכלוסיות והמגזרים בישראל.


הכל מתחיל במחשבה טובה אחת - גִּידִי, תַּלְמִיד כִּתָּה א, הוּא יֶלֶד סַקְרָן וּבַעַל דִּמְיוֹן מְפֻתָּח. בַּפַּעַם הָרִאשׁוֹנָה בְּחַיָּיו, גִּידִי מְגַלֶּה אֶת עוֹלַם הַמַּחְשָׁבוֹת הַטּוֹבוֹת וְלוֹמֵד כֵּיצַד הֻמְצְאוּ דְּבָרִים גְּדוֹלִים בְּעֶזְרָתָן. גִּידִי מִשְׁתַּמֵּשׁ בִּיכֹלֶת הַחֲשִׁיבָה הַמַּדָּעִית כְּדֵי לְהַמְצִיא פִּתְרוֹנוֹת בְּעוֹלָמוֹ שֶׁלּוֹ, וּמְגַלֶּה שֶׁכָּל רַעְיוֹן מוֹעִיל מַתְחִיל בְּמַחְשָׁבָה טוֹבָה אַחַת. הַסֵּפֶר מְעוֹדֵד פִּתּוּחַ יְצִירָתִיּוּת וְהַפְעָלַת הַדִּמְיוֹן בְּקֶרֶב יְלָדִים, וּמַעֲצִים בְּקִרְבָּם אֶת כֹּחַ הָרָצוֹן הַדָּרוּשׁ לְהַגְשָׁמַת חֲלוֹמוֹת וּלְהַשָּׂגַת יְעָדִים.


"הַכֹּל מַתְחִיל בְּמַחְשָׁבָה טוֹבָה אַחַת" הוּא סִפּוּר הַמְּאַפְשֵׁר לְהַעֲבִיר רַעְיוֹנוֹת מֵעוֹלַם הַמַּדָּע לְעוֹלַם הַיְּלָדִים וּמְבֻסָּס עַל תּוֹרַת הַחֲשִׁיבָה הַחִיּוּבִית. הַסֵּפֶר מְעוֹדֵד אֶת הַיְּלָדִים לְפַתֵּחַ אֶת הַחֲשִׁיבָה הַטּוֹבָה בְּמַטָּרָה לִיצֹר בַּעֲבוּרָם עוֹלָם מֻצְלָח וְנָעִים יוֹתֵר.


לפרטים נוספים


אלון בכר בפייסבוק 
דף נחיתה חנות 




 


   


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il