TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בואו ללמוד כיצד לנהל את העסק שלכם


פתיחת עסק היא רק השלב הראשון בתהליך ארוך שבו תצטרכו לדעת כיצד להעסיק עובדים, להתנהל מול ספקים ולשמור על איזון בין הוצאות והכנסות. הדרך היחידה לעשות זאת היא לרכוש השכלה מתאימה ולצאת לעולם האמיתי עם כלים מעשיים. אז מה זה אומר בפועל? הנה כל הפרטים

כל ישראלי ממוצע חולם לפתוח עסק וכבר מדמיין את עצמו יושב רגל על רגל בזמן שמאות עובדים מניבים לו רווחים של מאות אלפי שקלים בחודש. ישראל היא כידוע סטארט אפ ניישן וחדשות לבקרים אנחנו שומעים על עוד חברה שעשתה אקזיט ושברה את השוק, אז אין פלא שכולם רוצים לקחת חלק בחגיגה.


מצד שני, הנושא קצת יותר מורכב ממה שנראה בכותרות העיתונים ולא כולם בכלל בנויים להיות בעלי עסקים. חוץ מזה, גם אלו שנולדו מנהלים לא תמיד מבינים את התהליך או מממשים את הפוטנציאל שלהם. הפתרון היחיד הוא לרכוש השכלה ולהשתמש בה על מנת לצאת לעולם האמיתי עם כלים מעשיים.


ריצה להצלחה מתחילה בתואר ראשון
תואר במנהל עסקים יעשה לכם סדר בראש ויריץ אתכם לעבר ההצלחה. קודם כל, לימודי מנהל עסקים משלבים בין ידע תיאורטי וסדנאות מעשיות והמרצים מגיעים עם ניסיון מוכח משוק העבודה. מכאן שלימודים הם כר פורה ליצירת קשרים אישיים ובהם תוכלו להשתמש כקיצור דרך לפתיחת העסק.


שנית, תואר במנהל עסקים יאפשר לכם להבין מה קורה מאחורי הקלעים של הבירוקרטיה. בתואר תלמדו איך לגייס ולהעסיק עובדים, כיצד להתנהל מול ספקים ולרכוש מוצרים או חומרי גלם ואיך לתמחר את המוצר או השירות שלכם. תחומי הליבה של הלימודים כוללים ניהול המימון, ניהול הייצור וניהול מערכות מידע ובין היתר גם תלמדו מהי התנהגות ארגונית ואיך משתמשים בכלים מתמטיים בשביל לשפר את ניהול הפירמה.
לימודי מנהל עסקים גם מתקדמים עם רוח הזמן, לכן הם מעניקים לכל סטודנט אפשרויות רבות להתמחות בשיווק, פרסום, יחסי ציבור, דיגיטל, מדיה ועוד. כל שנותר לכם לעשות הוא לשנס מותניים ולהפיק את התועלת מהלימודים גם בעולם העסקים.


למה לרכוש השכלה לפני שפותחים עסק?
כמובן שאף אחד לא יאסור עליכם לפתוח עסק גם בלי לרכוש השכלה מתאימה, והעובדה היא שיש המון אנשים שעושים זאת בהצלחה. מנגד, כדאי לזכור שהסיכוי להצליח במסלול הזה הרבה יותר נמוך וגם לא יעיל: למעשה, לא משתלם לכם להמר על העתיד ותמיד עדיף לקבל כמה שיותר כלים לפני שמנסים להגשים את החלום.


לסיכום, רכישת השכלה היא צעד מקדים לפתיחת עסק ואין שום סיבה הגיונית לוותר עליו. הוצאה חד פעמית על לימודי מנהל עסקים תעניק לכם ערך אמיתי, תאפשר לכם ללמוד כיצד תהליכים מורכבים מתרחשים ותעמיד אתכם בשורה אחת עם מנהלים בכירים בסקטור הפרטי והציבורי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il