TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רבי אינטראקטיב פיתחה עבור שידורי קשת פלטפורמה מבוססת-AWS להפעלת הצופים


רבי אינטראקטיב
בעזרת הפלטפורמה ניתן לייצר ללא ידע מקדים פעילות המסונכרנת ומושפעת מהתכנים המוצגים בטלוויזיה בזמן אמת

חברת הסטארט-אפ הישראלית רבי אינטראקטיב השיקה את פלטפורמתmako play , המאפשרת לגופי שידור ולעורכי תוכן לייצר פעילויות ומשחקים במסך שני, ובכך להפוך את הצופים בבית לפעילים בזמן השידור תוך סנכרון מול התוכן הטלוויזיוני, וכן בתכנים המלווים את הצופים לפני השידור ולאחריו. רבי אינטראקטיב מבססת את טכנולוגיית המסך השני שלה על ענן אמזון ווב סרוויסס (AWS).
חווית המסך השני למסך הטלוויזיה שלנו הפכה ליותר פופולרית בתקופה האחרונה, זכייניות טלוויזיה ומפרסמים מחפשים איך לשלב את עולם הדיגיטל בחוויית התוכן המוצגת על המסכים שלנו. פלטפורמת mako play של קשת הוקמה כדי לספק את הצורך של הזכיינית להוביל בתחום, תוך גישור על הפער הקיים במוצרים דיגיטלים אחרים שלא פותחו מתוך הבנה מלאה של עולם התוכן הטלוויזיוני.
בעזרת הפלטפורמה ניתן לייצר ללא ידע מקדים פעילות המסונכרנת ומושפעת מהתכנים המוצגים בטלוויזיה בזמן אמת, או פעילות המלווה את התכנים לפני ואחרי השידור. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת לעורכים ממשק גנרי לעצב ולהעניק חוויה שונה לכל מוצר, ובכך הופכים את הפלטפורמה למתאימה לכל פורמט ותוכנית טלוויזיה.
הפתרון משמש בין היתר, לפורמטים שונים בהם הצופים בבית משפיעים על תכני התוכנית כדוגמת הכוכב הבא והאח הגדול. הפלטפורמה שימשה גם לשעשועון TOUCH של עידו רוזנבלום, ששודר בקשת ואף נמכר לאחרונה ע"י קשת אינטרנשיונל לערוץ הקולומביאני Caracol.
מכיוון שאפליקציות החברה תומכות במספר גדול של משתמשים בזמן שידור חי, זקוקה רבי אינטראקטיב לסביבה רחבה כדי לתמוך בשימושי שיא ברגע נתון, תוך שהיא נזקקת גם לטכנולוגיה שיכולה להתאים את עצמה במהירות. על מנת להשיג סקאלביליות, ביצועיות וגמישות, בחרה רבי להריץ את אפליקציות המסך השני שלה בענן של AWS.
"אנחנו יכולים לתמוך במאות אלפי משתמשים בו זמנית אשר מבצעים פעולות באפליקציה ומשחקים בהתאם לתוכן המשתנה במסך המרכזי בשידור חי. כל זאת אודות לענן של אמזון ווב סרוויסס (AWS)", אומר גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב.
כדי להקים את הסביבה בחרה רבי אינטראקטיב לעבוד עם CloudZone, יחידת הענן של חברת מטריקס ושותפת ייעוץ Premier ישראלית של AWS. המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים. שתי החברות פיתחו יחד פתרון מבוסס על מערכת המסך השני של mako play. "לאורך כל שלבי הפיתוח, CloudZone עזרו לנו בכל צעד בדרך, תוך הבנת צרכינו ותמיד מצאו את הטכנולוגיות הנכונות שיתאימו לצרכינו", הוסיף רבי.
"הבחירה שלנו ב- AWS הייתה בזכות הניסיון והוותק שיש לאמזון בהתמודדות ואספקת מגוון רחב של שירותים וטכנולוגיות אמינות מאוד. בנוסף קיבלנו ליווי צמוד של ארכיטקטים ואנשי מקצוע מהמובילים בעולם. הפלטפורמה והתשתית שהקמנו אינה סטנדרטית, שכן בניגוד לסביבות שפועלות לאורך זמן, בהן ניתן לתקן ולשדרג תוך כדי, הרי באירועי טלוויזיה בשידור חי אין הזדמנות שנייה, תוך שניות נכנסים מאות אלפי משתמשים בו זמנית, והיכולת לתמרן בזמן קצר זה היא קריטית" מציין גיל רבי. "בנוסף, הודות לממשק תכנות היישומים Amazon API פיתחנו יכולות מיוחדות המבוססות על צרכי גופי שידור. כך אנו יכולים לבצע פעולות שונות בהתאם לבחירות עורך התכנית בממשק ניהול הפלטפורמה שלנו".
רבי היא סוכנות טכנולוגיה אשר הוקמה ב-2005 ומלווה חברות בכל הקשור בסביבת המסך, ובעלת ניסיון רב בתכנון ופיתוח מוצרים דיגיטליים. בנוסף, מזה כחמש שנים מלווה ומקימה הסוכנות מוצרים דיגיטליים בעבור גופי שידור ומפרסמים בטלוויזיה. בין לקוחותיה: קואופ ישראל, שידורי קשת, פרטנר, אמריקן אקספרס, ישראכרט ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il