TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורי בן שמואל מונה למנהל מכירות בחברת ServiceNow


אורי בן שמואל
בתפקידו הקודם נמנה בן שמואל על מובילי תחום מכירות הענן באגף האפליקציות של אורקל ישראל.

אורי בן שמואל, 37, מונה למנהל מכירות בחברת ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה בענן. בן שמואל יצטרף לצוות המכירות של החברה בישראל ויטפל בלקוחות קיימים, במגזרים השונים, עם התמקדות בחברות האנטרפרייז.

"כחברה אשר מחזיקה היום ב- 40% מכלל לקוחות האנטרפרייז בעולם, מגיעה להכנסות שנתיות של 1.4 מיליארד דולר, ומתכוונת לשלש סכום זה עד 2020 – יש משקל חשוב גם לפעילות המכירות בישראל" אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "בארץ אנחנו עומדים על שיעור גידול שנתי של 40% במכירות ואורי מצטרף לפעילות המוצלחת שלנו על מנת לבסס ולהגדיל אותה אף יותר."
בתפקידו הקודם נמנה בן שמואל על מובילי תחום מכירות הענן באגף האפליקציות של אורקל ישראל. קודם לכן, היה חלק ממשלחת משרד הביטחון בארה״ב ושם עסק בתחום הרכש עבור יחידות מודיעין שונות.
לבן שמואל תואר ראשון במשפטים, עם התמחות במשפט אזרחי כלכלי.
אודות ServiceNow
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.
החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל- 5,200 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד. לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il