TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטק מודיעה על פרישת מנכ"ל ומינוי מנכ"ל זמני


אינטק פארמה
זאב וייס, מנכ"ל החברה וחבר הדירקטוריון פורש משני תפקידיו אלה על מנת לקדם הזדמנויות עסקיות אחרות

חברת אינטק פארמה, (NASDAQ; TASE: NTEC), העוסקת בהשבחת תרופות על בסיס טכנולוגיית גלולת האקורדיון, הודיעה היום כי זאב וייס, מנכ"ל החברה וחבר הדירקטוריון פורש משני תפקידיו אלה על מנת לקדם הזדמנויות עסקיות אחרות. זאב ימשיך וישמש כיועץ החברה בנושאי הפיתוח הקליני והפיתוח העסקי. דירקטוריון החברה מינה את גיורא קרני, המשמש כדירקטור בחברה משנת 2006 וכיהן כמנכ"ל החברה בשנים 2006- 2014, כמנכ"ל זמני עד למציאת מנכ"ל חדש.
יו"ר החברה, דר. ג'ון קוזריץ' אמר: "בשם חברת אינטק פארמה, הדירקטוריון והצוות, ברצוני להודות לזאב על תרומתו יוצאת הדופן לחברתנו. אינטק עשתה כברת דרך משמעותית מאוד תחת הנהגתו של זאב, כולל הנפקה ראשונה מוצלחת בנאסד"ק, כניסה לפאזה שלישית והתקדמות משמעותית בה עם המוצר המוביל של החברה, גלולת האקורדיון –לבודופה לטיפול בחולי פרקינסון מתקדמים וכן כניסת החברה לתחום הטיפול במריחואנה רפואית, עם פיתוח גלולת ה- AP-CBD/THC והתחלת ניסוי הפאזה הראשונה עימה. בנוסף, אנו אסירי תודה לזאב על הצוות הניהולי שהוא סייע להרכיב על מנת להוביל את אינטק להצלחה ואנו מצפים להמשך העבודה עם זאב כיועץ לחברה." ג'ון הוסיף " אנו בטוחים בניהולו של גיורא, כמנכ"ל זמני, לאור היכרותו העמוקה עם החברה וניסיונו העשיר של מעל 35 שנים בתעשיית התרופות, בהן 8 שנים כמנכ"ל החברה"
זאב וייס אמר "נהניתי מאוד להוביל את חברת אינטק פארמה ואני מלא גאווה בכל אשר הישגנו. אני מודה על הזכות לעבוד עם צוות מוביל ופורץ דרך של מקצוענים אמיתיים הנחושים לקדם את טכנולוגית גלולת האקורדיון במגוון רחב של שימושים רפואיים. אני סבור שהחברה היגיעה לשלב שבו ראוי לה לעבור לניהול הממוקם בארה"ב. אני מתכוון להמשיך ולהיות מעורב בחברה כיועץ בתחומים שונים ככל שיידרש, בנוסף לפעילויות האחרות שלי"
גיורא קרני הוסיף "אנו מודים לזאב על מנהיגותו בהחלטה על מעבר לניהול הממוקם בארה"ב, עת שאנו מתקדמים עם ניסוי הפאזה השלישית עם מוצר האקורדיון לבודופה ועם התקדמות החברה להיות חברת תרופות גלובלית. אני מלא ציפייה לעבודה המשותפת עם צוות החברה ועם הדירקטוריון שלה להמשך הצלחותינו הקליניות ולהשגת מטרות החברה".
אודות אינטק פארמה
אינטק פארמה בע"מ הנה חברת ביופארמה המתמחה בפיתוח תרופות המבוססות על הפלטפורמה הטכנולוגית מוגנת הפטנט של גלולת האקורדיון. גלולת האקורדיון של החברה הנה תרופה במתן אורלי המיועדת לשפר את היעילות והבטיחות של תרופות קיימות ותרופות בפיתוח ע"י ניצול יעיל של שהייתה בקיבה בעזרת מנגנון שחרור רציף ומבוקר. צנרת המוצרים של החברה כוללת 4 מוצרים בשלבים קליניים: גלולת אקורדיון-לבודופה Carbidopa/Levodopa, או AP-CDLD, לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון בחולי פרקינסון מתקדמים, הנמצאת כעת בניסוי קליני שלב 3; גלולת אקורדיון-זלפלון, או AP-ZP, לטיפול בהפרעות שינה ובניהן נדודי שינה ושיפור איכות השינה; וכן גלולת אקורדיון אשר מפותחת למניעה וטיפול בכיבים במעי הדק, הנגרמים משימוש בתרופות אנטי דלקתיות לא סטרואידיות, כולל אולקוס. בנוסף, החברה החלה ניסוי קליני פאזה 1 בגלולת האקורדיון לטיפולים מבוססי קנאביס (AP-CBD/THC) אשר מפותח לטיפול במספר התוויות כולל כאבי גב תחתון ופיברומיאלגיה, ותוצאותיו צפויות ברבעון השלישי של 2017.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il