TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן Skyוהנהלת "Groupon ישראל" רוכשות את השליטה בחברה


גרופון
קרן סקיי(Sky) והנהלת "Groupon ישראל" בראשות המנכ"ל, תומי שנפלד, רוכשות את השליטה בחברה מידי ענקית הקופונים האמריקאית, שתישאר בעלת מניות בחברה

קרן סקיי(Sky) והנהלת "Groupon ישראל" בראשות המנכ"ל, תומי שנפלד, רוכשות את השליטה בחברה מידי ענקית הקופונים האמריקאית, שתישאר בעלת מניות בחברה .



מנכ"ל החברה, תומי שנפלד, ויתר חברי ההנהלה הבכירה ימשיכו להוביל את החברה.
ד"ר אבי אורטל, שותף בכיר בקרן סקיי,מסר: "גרופון ישראל, אחת מקמעונאיות האונליין הגדולות והמובילות בישראל, נהנית ממודעות ומעורבות מדהימות בקרב הצרכנים. אנו שמחים על השותפות עם הנהלת החברה ועם גרופון העולמית, ובטוחים שלצד פיתוח הפעילויות הקיימות והצומחות של גרופון, ניתן לפתח מנועי צמיחה נוספים, שיבטיחו את המשך מיצובה המוביל של החברה בשוק המקומי".
חברת 'גרופון ישראל', מודיעה הבוקר כי קרן הפרייבט אקוויטי סקיי (Sky)בשיתוף הנהלת "גרופון ישראל" בראשות המנכ"ל, תומי שנפלד, רכשו מחברת Groupon העולמית את השליטה בחברת 'גרופון ישראל',תומי שנפלד, מנכ"ל 'גרופון ישראל', ויתר חברי ההנהלה הבכירים ועובדיה ימשיכו לכהן בתפקידיהם ולהוביל את החברה גם לאחר סיום תהליך הרכישה בתחילת 2017. על פי החברה העולמית, ההחלטה למכור נובעת מאסטרטגיית החברה להכניס שותף בחברות בת בטריטוריות בינלאומיותקטנות. עם זאת, היות ובגרופון העולמית רואים פוטנציאל עסקי משמעותי בשוק הישראלי והחברה, סוכם כי היא תמשיך להחזיק מניות בחברה הישראלית, וכך תוכל ליהנות גם מהמשך השבחתה.


בתמונה : תומי שנפלד - מנכ"ל גרופון




'גרופון ישראל' צפויה להמשיך ולהפעיל את ארבעת תחומי פעילותה: קופונים, מוצרים,תיירות והופעות, כאשר בבסיס פעילותה היא נסמכת על הנכס העיקרי שלה- למעלה מ- 2מיליון משתמשים פעילים בישראל, שהופכים אותה לחברה המובילה בתחום הקופונים.

במקביל למהלך זה, בימים אלו, משיקה גרופון אתר חדש ואת אפליקציית גרופון ישראל, במטרה להציע למשתמשים דילים אטרקטיביים ורלוונטיים יותר באופן חווייתי ונוח יותר לשימוש. שדרוג זה מתחבר למגמה של מעבר לקניות דרך המובייל, תוך יישור קו עם השוק האמריקאי.

בהתאם לערך המוביל את פעילותה- בליינות ספונטנית- גרופון משקיעה ומשדרגת את אפליקציות המשתמשים ובתי העסק שלה, בכדי לעודד בחירה ספונטנית בבילויים בהתאם למצב הרוח של המשתמש, מיקומו ותקציבו במימוש מידי וקל. כמו כן, לקראת חג הפסח וחופשת הקיץ תציע האפליקציה החדשה מבחר עסקאות בלעדיות לאפליקציה ממגוון תחומים הכוללים מסעדות, אטרקציות, ועסקאות תיירות של הרגע האחרון שיתמכו במקסימום בילויים וחוויות משפחתיות בתקציב אפשרי. בהמשך השנה מתוכננים פיתוחים טכנולוגיים נוספים של הפלטפורמה והאפליקציה.

קרן הפרייבט אקוויטי סקיי, נוסדה בשנת 2005 ומתמחה בהשקעות בחברות ישראליות בוגרות בתחומי פעילות מגוונים בעלות פוטנציאל להצפת ערך.

ד"ר אבי אורטל, שותף בכיר בקרן סקיי שהוביל את העסקה לצד מיטל הלר, מסר "מעבר לפוטנציאל העסקי של גרופון, אחד מקמעונאי האונליין הגדולים בישראל, אנו שמחים על השותפות עם הנהלת החברה ועם גרופון העולמית, שותפות שתאפשר המשך פיתוח החברה וחיזוק מעמדה המוביל בישראל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il