TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארט-אפ הישראלי Insert בחר במערכת ה-ERP של נטסוויט כפלטפורמה לצמיחה


בחברת הסטארט אפ הישראלית Insert, בעלת הטכנולוגיה הייחודית המאפשרת לבעלי אפליקציות ליצור ולפרסם קמפיינים בתוך האפליקציה ללא שימוש במשאבי פיתוח, ראו במערכת ה-ERP של נטסוויט הזדמנות לתמיכה בצמיחה ושגשוג בעתיד. בעקבות כך, בחרה החברה בפתרון plain vanilla של נטסוויט, שמאפשר להרחיב את הפעילות בעתיד על ידי הוספת אינטגרציות, מודולים ועוד.

הסטארט-אפ הישראלי Insert בחר במערכת ה-ERP של נטסוויט כפלטפורמה לצמיחה


 


המערכת תאפשר לחברת Insert תמיכה בהתפתחות פנימית וגלובלית בעתיד


 


NetCloud (נטקלאוד), הנציגה הרשמית של NetSuite (נטסוויט) בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר נבחרה על ידי Insert, פלטפורמת שיווק לאפליקציות מובייל, ליישום מערכת ה-ERP בענן של נטסוויט. הפרויקט עלה לאחרונה לאוויר לאחר שהטמעת הפתרון ארכה כחודשיים.


 


בחברת הסטארט אפ הישראלית Insert, בעלת הטכנולוגיה הייחודית המאפשרת לבעלי אפליקציות ליצור ולפרסם קמפיינים בתוך האפליקציה ללא שימוש במשאבי פיתוח, ראו במערכת ה-ERP של נטסוויט הזדמנות לתמיכה בצמיחה ושגשוג בעתיד. בעקבות כך, בחרה החברה בפתרון plain vanilla של נטסוויט, שמאפשר להרחיב את הפעילות בעתיד על ידי הוספת אינטגרציות, מודולים ועוד.


 


"כחברה המציעה את שירותיה בענן ומשתמשת בשירותי ענן שונים אנו מאמינים שזו הדרך הנכונה לנהל גם את תשתית ניהול הכספים הארגוני שלנו", אומר יואב פרסקי, סמנכ"ל הכספים של Insert. "הפתרון שנטקלאוד הציעה יאפשר לנו להשתמש בשירותיהם לאורך זמן ולהנות מאפשרויות תמיכה בצמיחה פנימית וגלובלית".


 


באשר לתהליך הטמעת המערכת אומר פרסקי: "הפרויקט היה קצר ובוצע בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן, תוך תמיכה מלאה מנטקלאוד במהלך הפרויקט ואחריו. כעת העדכון נעשה אוטומטית בענן, ומכיוון שממשקי המערכת פשוטים לשימוש, אני יכול להפיק בקלות וביעילות את מלוא הדו"חות הנדרשים עבור שליטה בנתונים הפיננסים של החברה".


 


איל גרייפנר, מנכ"ל משותף של נטקלאוד, אומר: "אנו שמחים שבנוסף לארגוני אנטרפרייז ו-SMB, גם סטארטאפים צעירים ומבטיחים דוגמתInsert נעזרים במערכת ה-ERP של נטסוויט בדרך לצמיחה והצלחה. נטקלאוד שמה לעצמה בעדיפות ראשונה ללוות את לקוחותיה, גדולים וקטנים כאחד, בדרך להשגת יעדיהם תוך ליווי צמוד המבוסס על ניסיון רב של מאות פרויקטי ERP שבוצעו עבור לקוחות נטקלאוד בארץ ובעולם".


 


אודות נטקלאוד 
נטקלאוד הוקמה בשנת 2006 ומספקת שירותי יישום, פיתוח והטמעה של מערכת נטסוויט. לנטקלאוד ניסיון רב במגוון רחב של המודולים של המערכת, אחריות בלעדית על הלוקליזציה של המערכת מול רשויות המס בישראל, ומגוון רחב של פתרונות משלימים אשר פותחו במהלך השנים. נטקלאוד מספקת שירותים לכל לקוחות נטסוויט בישראל וללקוחות נטסוויט רבים בפריסה עולמית. למידע נוסף: http://www.netcloud.co.il/



אודות Insert
Insert הינה הפלטפורמה הראשונה בעולם ל- in-app marketing, המאפשרת לעסקים להגיב במהירות לחווית המשתמש הדינאמית בתוך האפליקציה ומחוצה לה. טכנולוגיה זו היא היחידה המאפשרת לאנשי שיווק ובעלי אפליקציות מובייל ליצור ולפרסם קמפיינים באופן עצמאי בתוך האפליקציה מבלי להשען על משאבי פיתוח. הפלטרפורמה מאפשרת בין היתר יצירת קמפיינים של הודעות בתוך האפליקציה, סקרים, באנרים, טולטיפים, וידאו ועוד. Insert הושקה בשנת 2016 על ידי המייסדים שחר קמיניץ וירון גולדברג, לשעבר מחברת Worklight (כיום IBM MobileFirst). בין לקוחות החברה נמנים מוסדות פיננסיים וקמעונאים מובילים. 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il