TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAS ממשיכה לצמוח עם הכנסות של 3.2 מילארד דולר ב-2016


רונית לפידור בלו, מנכ"לית מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל. צילום: אלכס פיודורוב
SAS, ענקית האנליטיקה ציינה 40 שנה להיווסדה, הרחיבה את פעילותה ברחבי העולם והמשיכה להציג צמיחה בהכנסות וברווחיות, עם הצהרתה על הכנסות של 3.2 מליארד דולר

לצמיחה תרמו בעיקר פלטפורמות אנליטיות, ענן ופתרונות בתחומי הונאות ואבטחה. מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, צמחה גם היא באופן מרשים בשנת 2016, עם גידול של 46.6 אחוזים בתחום מכירות התוכנה, ו-20 אחוזים בתחום הפרויקטים, עם דגש על פתרונות בתחומי ההונאות.

2016 היתה שנה חגיגית ב-SAS. ענקית האנליטיקה ציינה 40 שנה להיווסדה, הרחיבה את פעילותה ברחבי העולם והמשיכה להציג צמיחה בהכנסות וברווחיות, עם הצהרתה על הכנסות של 3.2 מליארד דולר. מדובר בגידול של 4 אחוזים, לעומת 2015. היקף המכירות החדשות גדל ב-9 אחוזים ומסמן ביקוש מתמשך לפתרונות אנליטיקה של SAS.

מבין הפתרונות העסקיים של SAS, הפתרונות לתחומי ההונאות והאבטחה גדלו ב-36 אחוזים בשל הצורך של ארגונים להילחם בהונאות ובפשעים פיננסיים ולתת מענה לציות לתקנות רגולטוריות בתחומים כגון מאבק בהלבנת הון. גם הענן ממשיך לתרום לצמיחתה של SAS, עם עליה של 9 אחוזים בהכנסות הקשורות בשל הביקוש הקיים בשוק לשיטות חסכוניות, נוחות ובטוחות לגישה לפתרונות SAS. SAS ממשיכה למצוא דרכים חדשות שיאפשרו ללקוחותיה לגשת לפתרונות, כמו למשל SAS Cloud Analytics ו-Result-as-a-Service (RAAS).

"אנו שואפים לעזור לכל אחד מלקוחותינו להפוך תובנות אנליטיות לערך", אמר מנכ"ל ,SAS ד"ר ג'ים גודנייט. "אנו עושים זאת על ידי התאמה לשוק משתנה, עבודה עם disruptive technology ומחויבות מתמשכת ובלתי מתפשרת לחדשנות. זה מאפשר לנו להישאר מובילים בשוקי הליבה תוך מתן פתרונות חדשניים לבעיות העסקיות המאתגרות ביותר של לקוחותינו".

צמיחה גלובלית
ההכנסות גדלו ברמה הגלובלית בכל האיזורים. באסיה-פאסיפיק ודרום אמריקה נרשמה הצמיחה הגבוהה ביותר, שכן לקוחות באזורים אלה הרחיבו את השימוש באנליטיקה לשימושים אסטרטגיים. בכל האזורים גדלו ההכנסות מטכנולוגיות הליבה של SAS, כולל ניהול נתונים, אנליטיקה ובינה עסקית. בפילוח לפי תעשיות, הצמיחה הגדולה ביותר היתה בענפי הבנקאות, הממשלה ושירותי הבריאות/מדעי החיים.
צמיחה גם בישראל
מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, צמחה גם היא באופן מרשים בשנת 2016, עם גידול של 46.6 אחוזים בתחום מכירות התוכנה, ו-20 אחוזים בתחום הפרויקטים. פתרונות בתחומי הונאות נמכרו לארגונים פיננסים מובילים, ותרמו לגידול המרשים, יחד עם מגוון פתרונות לאנליטיקה מתקדמת כולל machine learning ו cognitive analytics.

מנועי הצמיחה של 2016
הגידול העצום בכמויות הנתונים גרם לשגשוג השימוש בניהול נתונים ואנליטיקה בארגונים. כדי לממש את מלוא הערך של הנתונים שלהם, ארגונים רבים פנו ל-SAS שתסייע להם להפיק מהם תובנות לשיפור התפעול וקבלת ההחלטות. חברת המחקר פורסטר מגדירה את היכולת הזו כפלטפורמה של תובנות, חבילה של ניהול נתונים, ניתוח נתונים והפקת תובנות. בדוח שפרסמה ברבעון האחרון של 2016 קבעה חברת המחקר פורסטר כי SAS היא המובילה הבלעדית בשוק הפלטפורמות להפקת תובנות. הדוח קבע כי "SAS מציעה את האנליטיקה הטובה מסוגה יחד עם רוחב של יכולות טובות לניהול נתונים ב-streaming, וירטואליזציה ו-MDM (Master Data Management)", יחד עם "איזון בין כוחם של הפתרונות המוצעים לבין אסטרטגית הפלטפורמה".
עוד הוסיפה פורסטר כי ארגונים "המבקשים לפשט את ארכיטקטורת הניהול וניתוח הנתונים ההטרוגניים שלהם צריכים לשקול את ,SAS Viya שמרכיבים נוספים שלה יושקו במהלך 2017, כפלטפורמת תובנה אירגונית".

חדשנות מתמשכת
אנליסטים מציינים את SAS כמובילה באנליטיקה מתקדמת, חיזוי, Customer Intelligence, ניהול נתונים ואיכות נתונים. על פי IDC, SAS מחזיקה בנתח של 31.6 אחוזים משוק האנליטיקה המתקדמת והחיזוי. SAS צוינה גם כמובילה בתחום איתור הונאות, סיכונים ואנליטיקה לקמעונאות.
במבט נוסף קדימה לשנת 2017, SAS תמשיך להציג חדשנות בתחומי הליבה שלה, הכוללים אנליטיקה, ויזואליזציה, ניהול נתונים, CI, סיכונים והונאות. בנוסף, SAS Viya, בינה מלאכותית, ענן
ו-IoT יהיו תחומי השקעה חזקים ב-SAS.
העיסוק המעמיק של SAS בפתרונות אנליטיים ממשיך לשפר את העולם באמצעות השימוש בנתונים לפתרון בעיות סביב עוני, בריאות, זכויות אדם וחינוך. החל בסיוע לאנשי בריאות הציבור באריזונה במלחמתם במחלות-חום וכלה בשימוש בחיזוי כדי לנבא את הסיכון להתאבדות בקרב נוער קנדי, האנליטיקה של SAS משנה את חייהם של אנשים.

אודות SAS ומיה מחשבים
SAS הינה מובילה בתחום האנליטיקה. בעזרת אנליטיקה חדשנית, בינה עסקית וניהול נתונים באמצעות תוכנות ושירותים, SAS מסייעת ללקוחותיה ביותר מ-80,000 אתרים לקבל החלטות טובות יותר מהר יותר. מאז שנת 1976, SAS מעניקה ללקוחותיה ברחבי העולם את הכח לדעת - The Power to Know.
חברת מיה מחשבים היא נציגתה הבלעדית של SAS בישראל, אשר מאז היווסדה בשנת 1980 מספקת פתרונות אנליטיים ליותר מ-150 לקוחות בישראל, ביניהם משרדי ממשלה, בנק ישראל והבנקים המסחריים, חברת החשמל, חברות ביטוח, תעשיה, צה"ל ומשרד הביטחון ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il