TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טראקס הישראלית-סינגפורית הודיעה בעולם על גיוס של 19.5 מיליון דולר


יואל בר-אל ודרור פלדהיים, טראקס. צילום: יחצ
Investec Bank מובילה השקעה של 19.5 מיליון דולר ב- Trax Image Recognition הישראלית-סינגפורית
 Trax Image Recognition (Trax), המובילה העולמית בזיהוי תמונה לעולם הקמעונאות, השלימה סבב גיוס נוסף בהיקף של 19.5 מיליון דולר, עם Investec Bank כמשקיע מוביל. מטרת הגיוס הינה לתמוך בצמיחה ובהרחבת השוק העולמי של החברה. סבב גיוס זה מביא את Trax לגיוס כולל של קרוב ל- 100 מיליון דולר מאז הקמת החברה לפני שש שנים.
את ההשקעה הוביל Investec Bank, קבוצת בנקאות וניהול נכסים בינלאומית שהינה חברת FTSE 250, ורשומה למסחר בבורסה לניירות ערך בלונדון (LSE: INVP) ובבורסת יוהנסבורג (JSE:INL). Investec תמנה חבר דירקטוריון למועצת המנהלים של Trax.
"מניסיוננו הרב בהשקעות בחברות טכנולוגיה הסקנו שחברה פרטית יחסית צעירה שהצליחה בזמן קצר לחתום עם חברות בינלאומיות גדולות כגון קוקה-קולה, נסטלה, פרוקטר וגמבל ואנהאוזר-בוש, מייצרת ערך מיוחד ששווה הסתכלות מעמיקה ואת תשומת הלב שלנו", אמר ריצ'ארד פורלי, ראש הדסק האסיאתי להשקעות ישירות של Investec. "כאשר פגשנו את ההנהלה הבכירה של Trax והבנו את מידת הניסיון והבנת השוק של עסק כה צעיר, השתכנענו לגבי כדאיות ההשקעה בחברה. אנו מאמינים שיכולות מחלקת המחקר והפיתוח של Trax, ובמיוחד העבודה שהם עושים בתחום הבינה המלאכותית, אוטומאציה ולמידת מכונה מהווה, מקור אדיר לפוטנציאל גידול משמעותי וארוך טווח".
"בהינתן הרקורד החזק של Investec בבקרת סיכונים וניהול נכסים בינלאומיים, Trax שמחה מאוד על הצטרפות Investec כבעלת מניות, כאשר אנו נערכים לשלב הבא בצמיחה הגלובלית ובחדשנות שלנו", אמר יואל בר-אל, מייסד משותף ומנכ"ל Trax.
Trax פיתחה פלטפורמה לראייה ממוחשבת אשר הופכת בזמן-אמת תמונות של שטחי מדף בעולם הקמעונאות לתובנות שעל פיהן ניתן לגזור פעילויות מידיות בחנויות. עם ניתוח של יותר מ- 8 מיליון תמונות בכל חודש (המייצגות רבע מיליארד מוצרים המצולמים ומנותחים ברמה חודשית), Trax מספקת את הדיוק הגבוה ביותר של נתוני שטח עדכניים, מודיעין עסקי, תובנות והמלצות לחברות מוצרי צריכה גלובליות ולקמעונאים ביותר מ- 45 מדינות.
Trax תשתמש בהשקעה זאת כדי להרחיב את פעילויותיה העולמיות, עם מיקוד במוצרים ושירותים עבור קמעונאים מהשורה הראשונה.
"הזנקנו את שנת 2017 בתערוכת Big Show NRF (National Retail Foundation) בניו יורק, שם היה מרגש ביותר לראות את העניין בטכנולוגיה שלנו בקרב קמעונאים גלובליים", אמר דרור פלדהיים, מייסד משותף וסמנכ"ל מסחרי ב- Trax. "קמעונאים משתוקקים לראות את סוגי הנתונים והתובנות ש- Trax יכולה לספק להם לא רק כדי לטפל בניהול הבסיסי של שטחי מדף בחנויות, אלא כדי לקדם את הביצועים הכוללים, מכירות ורווחיות של קטגוריות נבחרות".
אודות Trax Image Recognition
Trax היא המובילה עולמית בזיהוי תמונה וראייה ממוחשבת עבור עולם הקמעונאות. באמצעות מינוף של פלטפורמת זיהוי התמונה של החברה, Trax מספקת פתרונות של נתוני שוק ושירותים עבור יצרנים וקמעונאים גלובליים. עם Trax יכולים לקוחותיה לשלוט בקלות על פערי ביצועים, לזהות הזדמנויות בקטגוריות השונות ולהגדיל מיידית הכנסות בכל נקודות המכירה.
מטה החברה ממוקם בסינגפור, ומרכז הפיתוח הגדול שלה ממוקם בתל אביב, עם משרדים ברחבי אסיה פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון, צפון אמריקה ודרום אמריקה. מותגים מובילים כגון קוקה קולה, AB inBev, הייניקן, נסטלה והנקל, ממנפים את Trax ברחבי העולם כדי לנהל את אסטרטגיית המידוף שלהם בחנויות ולהגדלת ההכנסות והרווחיות שלהם משטח מדף נתון.
החברה אשר נוסדה בנובמבר 2010 גייסה עד היום סך של 97.5 מיליון דולר.
כדי לדעת יותר: www.TraxRetail.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il