TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גינדי החזקות יוצאת במבצע "טרייד אין" על 12 הדירות האחרונות במגדל היוקרהOAK ברמת השרון


החברה תעניק הבטחת מחיר ללקוח על הנכס הקיים עד לגובה של 400,000 שקל
גינדי החזקות, הודיעה היום על הטבה ייחודית ל-12 הדירות האחרונות במגדל היוקרה OAK ברמת השרון. במסגרת המבצע תעניק החברה הבטחת מחיר ללקוח על דירתו הישנה עד לסכום של 400,000 שקל עם פוטנציאל לרווח.
הבטחת המחיר לדירה הישנה תתבצע על ידי הערכת שמאי שיישלח מטעם גינדי החזקות שעל פי חוות דעתו, ייקבע מחיר המכירה הפוטנציאלי לדירה הישנה. במידה והדירה הישנה תימכר במחיר הנמוך מהערכת השמאי, גינדי החזקות תשלים את ההפרש עד לסכום של 400,000 שקל. כמו כן, במידה והדירה הישנה תימכר במחיר זהה או גבוה מהערכת השמאי, תעניק גינדי החזקות בונוס כספי בשווי של 30% מסכום ההשלמה (עד 400,000 שקל).
צחי לוי, סמנכ"ל השיווק בגינדי החזקות אמר היום: "המהלך הנוכחי נועד להעניק ללקוחות הפוטנציאליים במגדלOAK רשת ביטחון בתהליך מכירת הנכס הקיים תוך מתן אפשרות למקסום המחיר מבלי להתפשר. החלטנו לצאת למהלך ל-12 הדירות האחרונות בפרויקט על מנת לסייע לרוכשים במכלול השיקולים המלווים אותם בקבלת ההחלטה לרכישת הדירה. מרבית הלקוחות הפוטנציאלים במגדל הם בעלי נכסים אמידים ומבוססים, שבכוונתם למכור את הנכס הקיים בכדי לשדרג לדירה החדשה ואנו למעשה מאפשרים להם להפחית את חוסר הוודאות בחישוב הכלכלי. כמו כן, בנוסף לרשת הביטחון לגבי מחיר הנכס, ההטבה מעניקה אופציה לרווח לרוכש שימכור את הנכס הקיים במחיר השמאי או אף גבוה ממנו".
לוי הוסיף כי, "פרויקט OAK הוא מגדל היוקרה הראשון ברמת השרון המציע איכות חיים וסטנדרטים חדשים שהיו נהוגים עד כה רק במגדלי יוקרה בת"א. בנית הפרויקט נמצאת בעיצומה והמגדל צפוי להתאכלס במהלך שנת 2016".
מגדל OAK, אשר נבנה בימים אלו במיקום המבוקש ביותר ברמת השרון, בשכונת אלון הפסטורלית, כולל מגדל בן 17 קומות ובו 64 דירות מרווחות וגדולות במיוחד, בעלות שלושה כיווני אוויר ותקרה המתנשאת לגובה של 2.9 מטר. הפרויקט, משתרע על שטח של 2.5 דונם והושקעו בו כ- 395 מיליון שקל. מדובר במגדל המגורים הראשון שנבנה בימים אלה ברמת השרון בה תמהיל המגורים כולל בעיקר נמוכי קומה ובנייה ישנה בלבד. המגדל הוא פרי תכנון של האדריכל רני זיס, שתכנן גם את פרויקט הדגל של גינדי החזקות G TEL AVIV. על עיצוב הדירות והשטחים הציבוריים של הפרויקט אמון האדריכל פיצו קדם.
הפרויקט מציע לדייריו מפרט טכני עשיר, חללים גדולים ומוארים, מבואת כניסה ייחודית וגדולה ביציאה מהמעלית המובילה ישירות לדירה, נוף פתוח המשקיף מהחלונות והמרפסות, סוויטות הורים מפוארות, לובי ראשי עם חלל כפול, חדר כושר וחניון תת קרקעי.
מחירים לדוגמא:
דירה בקומה ראשונה בשטח כולל של 185 מ"ר : 154 מ"ר ומרפסת של 31 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ- 5,005,000 ₪
דירה בקומה רביעית בשטח כולל של 185 מ"ר : 154 מ"ר ומרפסת של 31 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ- 5,185,000 ₪
דירה בקומה שמינית בשטח כולל של 180 מ"ר : 153 מ"ר ומרפסת של 27 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ- 5,355,000 ₪
אודות גינדי החזקות:
גינדי החזקות, אשר הוקמה בשנת 2000, הינה חברה עצמאית וייחודית בתחום הפיתוח, הבניה, שיווק ויזמות הנדל"ן ונמצאת בבעלות ליטל גינדי-מטלון (עו"ד), אבי גינדי (רו"ח), גיא גינדי (עו"ד), רועי גינדי (רו"ח) ומנחם גינדי (רו"ח).
גינדי החזקות בנתה בשנים האחרונות כ- 7500 יחידות דיור במגוון פרויקטים באזור המרכז, זאת לרבות מגדלי יוקרה מפוארים, בנייני מגורים, מגדלי מגורים ושכונות מגורים רחבות ידיים. בין הפרויקטים המובילים של החברה: מגדל היוקרה G תל אביב, מגדלי גינדי שרונה בת"א, כרמי גת, מתחם מגדלי הלאום וגינדי גרדנס בראשון לציון, גרנד גינדי, גינדי בולווארד, one&only בפתח תקווה, LIFE בשוהם, גינדי גרדנס קרית האמנים מצליח ו-LIFE המשתלה בצפון תל אביב. בנוסף, הקימה גינדי החזקות את מתחם הקולינארי המקורה הראשון מסוגו בישראל - "שרונה מרקט" בתל אביב אשר בבעלותה המלאה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il