TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סופוס רוכשת את SOC.OS כדי לחזק את מערכת התגובה המנוהלת לאיומים


העסקה מרחיבה את מגוון מוצרי אבטחת הסייבר של סופוס, אשר יכללו מעתה גם טלמטריה ממוצרי אבטחה ופתרונות IT של צדדים שלישיים

סופוס (Sophos), מובילה עולמית באבטחת סייבר מהדור הבא, הודיעה היום כי רכשה את SOC.OS, חברה חדשנית המציעה פתרון מבוסס ענן לחקירה ומיון אוטומטיים של התראות אבטחה. הפתרון מרכז נפחים גבוהים של התראות אבטחה ממוצרים ופלטפורמות מרובות ברחבי הרשת הארגונית ומספק סדרי עדיפויות לטיפול, וכך מאפשר לצוותי האבטחה להבין במהירות את המקרים הדחופים ביותר המסומנים ע"י המערכת ולהגיב להם בהתאם. SOC.OS הושקה בשנת 2020 כחברת "ספין אוף" של BAE Digital Systems Intelligence. החברה נמצאת בבעלות פרטית ומשרדיה ממוקמים במילטון קיינס, בריטניה.

ברכישת SOC.OS, חברת סופוס מתכננת לקדם את פתרונות התגובה המנוהלת לאיומים (MTR) והזיהוי והתגובה המורחבים (XDR) שלה עבור ארגונים בכל גודל. כמו כן, SOC.OS תסייע לסופוס להרחיב את מערכת אבטחת הסייבר האדפטיבית שלה, שעומדת בבסיס כלל פתרונות האבטחה של סופוס. הרחבה זו תכלול ריכוז התראות ואירועים ממוצרי צד שלישי של נקודות קצה, שרתים, חומות אש, מערכות ניהול זהות וגישה (IAM), מערכות ניהול עומסי עבודה בענן, שירותי דוא"ל ומוצרי אבטחה לנייד.

לפי מדריך השוק של Gartner® לגילוי ותגובה מורחבים שפורסם ב-8 בנובמבר 2021, "כדי להפוך את XDR להשקעה לטווח ארוך, (ארגונים צריכים) להעריך את רוחב ועומק האינטגרציה במערכת האקולוגית. ככל שיהיה ניתן לשלב את XDR בקלות יותר בסביבה הקיימת, כך ההשקעה תהיה טובה יותר".

"MTR של סופוס הוא אחד המוצרים החדשים בעלי הצמיחה המהירה ביותר בתולדות החברה. אנו ממוצבים כעת כאחת מספקיות האיתור והתגובה המנוהלים (MDR) הגדולות ביותר בעולם, ומספקים תוצאות אבטחה מעולות באמצעות שירות MTR, עם יותר מ-8,000 לקוחות. הבקשה המובילה בקרב לקוחות אלה לשיפור המערכת היא 'אינטגרציה טובה יותר עם סביבות אבטחה קיימות', ובעזרת הטכנולוגיה החדשנית של SOC.OS נוכל לעשות בדיוק את זה – לשלב בצורה חלקה את פתרונות ה-MTR וה-XDR של סופוס בתוך מערך פתרונות האבטחה וה-IT הנוכחיים של לקוחותינו", אמר ג'ו לוי, מנהל טכנולוגיות ומוצרים ראשי בסופוס.


"בנוסף, SOC.OS תספק למערכת אבטחת הסייבר האדפטיבית שלנו מערך רחב יותר של כלי טלמטריה מצד שלישי, וכך תספק למנתחי אבטחה מבט משופר על התראות ואירועים חשובים. SOC.OS היא בעלת רשימה מרשימה של אינטגרציות שיועילו ללקוחות סופוס ככל שנמשיך להרחיב ולפתח את יכולות ה-XDR וה-MDR שלנו, המובילות בתחומן. אנחנו שמחים מאוד לצרף לסופוס את צוות העובדים והטכנולוגיה של SOC.OS".

מול התקפות סייבר כגון תוכנות כופר, שהופכות נפוצות ומורכבות יותר ויותר, צוותי אבטחה ארגוניים נתונים ללחץ מתמיד המאלץ אותם לנטר כל היבט בפעילות הארגון. בין פעילות התקפית המופנית נגד הארגון מסביב לשעון, נפחים גבוהים של התראות אבטחה מוצדקות ושגויות, ומחסור בכוח אדם, ארגונים זקוקים ל-XDR או ל-MTR, בנוסף לפתרון של SOC.OS שמקבץ וממיין התראות באופן אוטומטי.

"עודף ההתראות וחוסר הנראות עדיין מטרידים את צוותי האבטחה ברחבי העולם. לאור זאת, על רקע איומי הסייבר המשתנים ללא הרף ונוף תעסוקתי מאתגר, אנשי האבטחה זקוקים למוצרים ולשירותים חדשים וחדשניים שיוכלו לעזור להם לפתור תקריות מורכבות יותר בפחות זמן", אמר דייב מרילס, מנכ"ל ומייסד שותף של SOC.OS.


"לעומת זאת, עבור אנשי אבטחה רבים, המורכבות והעלות של פתרונות אבטחה מסורתיים מהוות מחסום בפני אימוץ פתרונות אלה. בשילוב כוחות עם סופוס, אנחנו יכולים להתמודד עם אתגרים אלה יחד באופן ישיר. במקרה שלנו, השלם גדול מסכום חלקיו, ובעזרת השילוב בין יכולותינו, אנו יכולים להציע החזר השקעה מצוין עבור מוצרים ושירותים ייחודיים, נגישים ביותר לאלו שזקוקים להם ביותר, בקנה מידה עולמי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il