TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שותפות חדשה לשיתוף סיכונים של Gavi עם MedAccess


Gavi, MedAccess וקרנות החברה הפתוחה מכריזות על שותפות חדשה ליצירת מתקן חדשני לשיתוף סיכונים לתמיכה במנגנון שיתוף העלויות COVAX.
ניו יורק, 7 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :
MedAccess, קרנות החברה הפתוחה, ו-Gavi, ברית החיסונים הודיעה היום על שותפות חדשה ליצירת מתקן לשיתוף סיכונים כדי לסייע למדינות להשיג מנות חיסון נוספות לקוביד-19, כולל מינונים מותאמים לגרסאות בתגובה לכל שינוי או מוטציה. המתקן בשווי 200 מיליון דולר נועד לאפשר למדינות להגן על יותר אנשים ולתמוך בשאיפות של COVAX להפוך את רכישת החיסון לקוביד-19 לבר קיימא יותר ומותאם יותר לצרכי המדינה.

(Gavi COVAX Advance Market Commitment (Gavi COVAX AMC מספקת חיסוני קוביד-19 ללא תשלום עבור 92 מהמדינות בעלות ההכנסה הנמוכה ביותר בעולם, ומסייעת להם לעמוד ביעדים שנקבעו באסטרטגיות החיסונים הלאומיות שלהם – עם יותר מ-1.2 מיליארד מנות שכבר נשלחו למדינות AMC. בנוסף, מדינות AMC יכולות גם להשתמש במנגנון שיתוף העלויות COVAX כדי להזמין יותר מינונים באמצעות משאבים מקומיים או מימון בעלות נמוכה משותפי בנק הפיתוח הרב-צדדי שלהם (MDB), המאפשר להם להגן על יותר אנשים, מהר יותר.

הערבויות החדשות נועדו להגדיל את ההשתלטות על מנגנון שיתוף העלויות על ידי הקלת מימון הזמנות. MedAccess תספק ערבות רכש בסך 100 מיליון דולר כדי לאפשר ל- COVAX להזמין מנות נוספות מיצרנים מטעם מדינות AMC שיבחרו להשתתף בשיתוף עלויות. על ידי רכישה באמצעות COVAX, מדינות נהנות ממחירים נמוכים יותר למנה במשא ומתן על מגוון חיסוני קוביד-19.

קרנות החברה הפתוחה יספקו ערבות רכש נוספת של עד 100 מיליון דולר לצד MedAccess, באמצעות הקרן לפיתוח כלכלי סורוס. זה יעזור COVAX להגיב לבקשות המדינה עבור מנות נוספות במקרה של הלם עתידי או עלייה בביקוש.

"קוביד-19 עשה שמות במערכות הבריאות והפיננסים בכל מדינה", אמר מייקל אנדרסון, מנכ"ל MedAccess. "תורמים הגדילו עם סכומי כסף עצומים כדי להניע את הקצאות המינון הראשוניות של COVAX, אבל מימון חדשני יכול לשחרר ערך גדול עוד יותר. התמיכה שלנו ב-Gavi תאפשר ל-COVAX לעבוד עם מדינות כדי להאיץ את הגישה לחיסונים חיוניים אלה ולשים את התוכניות שלהן על בסיס בר-קיימא יותר".

"פתרונות מימון חדשניים חיוניים להצלחת החיסון העולמי בשנת 2022", הוסיף ד"ר סת' ברקלי, מנכ"ל Gavi, ברית החיסונים. "השותפות שלנו עם MedAccess, הודות לתמיכת קרנות החברה הפתוחה, תאפשר למדינות לגשת למשאבים נוספים באמצעות שיתוף עלויות COVAX, ותסייע להן לעמוד ביעדים שנקבעו באסטרטגיות החיסונים הלאומיות שלהן ולהגיב לאי-ודאות ולסיכונים כגון גרסאות חדשות. יחד, אנחנו יכולים לנצח את קוביד-19."

"אי השוויון בגישה לחיסונים במדינות עניות הוא אחד הכשלים הגלובליים הגדולים והקולקטיביים הגדולים ביותר של זמננו", אמר מארק מאלוך-בראון, נשיא קרנות החברה הפתוחה. "מאז תחילת המגפה, Open Society הגיבה בדרכים מגוונות כדי להבטיח שלפגיעים ביותר תהיה גישה הוגנת לחיסונים, טיפולים ואבחון – בדיוק כמו במדינות עשירות. מנגנון שיתוף העלויות של COVAX הוא דרך נוספת וחשובה להבטיח שלממשלות יש את האמצעים, בתנאים שלהן, כדי לקבוע אם, איך ומתי הן רוכשות מינונים בעלות נמוכה לאוכלוסיות שלהן".

מנגנון שיתוף העלויות COVAX הושק בשותפות בין Gavi, הבנק העולמי, והבנק לפיתוח אסיה ביולי 2021. מאז, בנק ההשקעות האירופי הצטרף גם הוא והתחייב למימון של 300 מיליון אירו למדינות המעוניינות לגשת למינונים נוספים באמצעות המנגנון. מדינות עם תוכניות חיסונים שאושרו על ידי MDB יכולות להגיש בקשות ל- COVAX לקבלת מנות חיסון נוספות. עד כה, Gavi כבר הזמינה 140 מיליון מנות חיסון נוספות באמצעות שיתוף עלויות מטעם 15 מדינות AMC, בשווי כולל של 800 מיליון דולר.

מדינות מציינות את סוג החיסון המועדף, מספר המנות וחלון ההעברה הרצוי שלהן, נתונים שמאפשרים ל- COVAX לצבור ביקוש ולממש את האפשרויות העומדות בפניה במסגרת הסכמים עם יצרני חיסונים. ה- MDB מספק אישור תשלום, המאפשר ל- COVAX לאשר את הזמנתו. בכפוף לסיום ההסכם המשפטי, התמיכה של MedAccess שואפת לספק מימוש האופציה שלה לאישור תשלום המדינה; ללא הערבויות שגבי יידרש להחזיק את כספי התורמים בעתודה. ערבות זו מספקת עצמאות פיננסית ל- Gavi לטובת שותפי המדינה של COVAX AMC.
|
ב-8 באפריל 2022, Gavi תקיים את פסגת Gavi COVAX AMC לשנת 2022, בהנחיית גרמניה. Gavi שואפת לגייס לפחות 5.2 מיליארד דולר בתמיכה כספית דחופה עבור COVAX, כולל 3.8 מיליארד דולר במימון תורמים למדינות בעלות הכנסה נמוכה הנתמכות על ידי Gavi COVAX AMC. לפחות מיליארד דולר מתוך 5.2 מיליארד הדולרים מיועדים להגיע משיתוף עלויות.

עד כה, COVAX שלחה יותר מ-1.4 מיליארד מנות חיסון לקוביד-19 ל-145 מדינות וטריטוריות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il