TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Delphix מינתה מנהלים חדשים כדי להאיץ את הצמיחה


חברת ניהול נתוני בחינה לתחום ה-DevOps מרחיבה את סגל הניהול שלה עם ותיקי התעשייה כדי לתמוך בשלב הבא של הצמיחה שלה

רדווד סיטי, קליפורניה, 7 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Delphix, מובילת תעשייה בשוק ניהול נתוני הבחינה לתחום ה-DevOps (TDM), הודיעה על מינויים של תמי וורפילד למנהלת לקוחות ראשית ואלכס הסטרברג למנהל האסטרטגיה הראשי.

"אנו נרגשים מלאור קנה המידה של המנהיגות שתמי ואלכס יביאו ללקוחות, לשותפים ולצוות שלנו", אמר סטיבן צ'ונג, נשיא Delphix.
"יש להם רקורד מצוין של האצת צמיחה על ידי גיוס כישרונות גדולים, שיפור ביצועים ויצירת תרבות של ערך ללקוח. תמי ואלכס מביאים גם ניסיון בניהול בחברה ציבורית לצוות ההנהלה שלנו בזמן שאנו מרחיבים את הפעילות שלנו בעולם".

כמנהלת הלקוחות הראשית, תמי מובילה את תחומי ההדרכה, השירותים המקצועיים, הצלחת הלקוחות והתמיכה עבור Delphix ברחבי העולם, תוך התמקדות בבנייה ואספקה של חווית לקוח ברמה עולמית לאורך כל שלבי מחזור חיי הלקוח. תמי הצטרפה ל-Delphix ממיקרוסופט, שם שימשה כסמנכ"לית להצלחת לקוחות גלובליים עבור קבוצת היישומים העסקיים, חטיבה של מיליארדי דולרים. לפני מיקרוסופט, היא שימשה במספר רב של תפקידי ניהול הצלחת לקוחות ושירותים ב-BMC Software.

כמנהל האסטרטגיה החדש של Delphix, אלכס הסטרברג מוביל שותפויות אסטרטגיות, יצרני OEM, ערוצים, פתרונות וצוותי הנדסת מערכות התומכים בחדשנות הטכנולוגית של החברה, בפיתוח תאגידי ובמאמצי היציאה לשוק.


 לפני שהצטרף ל-Delphix, אלכס שימש כמנהל לקוחות ראשי ב-Turbonomic, בהם פיתח את פונקציות הלפני ואחרי המכירה בשלבי המפתח לפני רכישת החברה ביותר מ-1.5 מיליארד דולר בידי IBM. לפני Turbonomic, אלכס שימש כמנהל הצלחת לקוחות, קדם מכירות ושירותים ב-Pure Storage (הנפקה ב-2015), Sailthru (נרכשה בידי CM Group) ו-Riverbed Technology (הנפקה ב-2006).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il