TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LightCON פותחת מכירה מוקדמת של NFT למשחק החדש שלה Rise of Stars


LightCON
מכירה מוקדמת של NFT עבור Warship Carriers ROS מתחילה ב-27 בינואר
1,504 Warship Carrier נושאות קופסאות מזל של NFT נמכרו באמצעות WEMIX במכירה פומבית
1.2 מיליון Silthereum יסופקו באמצעות אירוע הצנחה אווירית ועוד.

סונגנאם, קוריאה הדרומית, 27 בינואר 2022, (BUSINESS WIRE):

Rise of Stars (ROS), משחק מובייל חדש שפותח על ידי LightCON, חברת בת של WEMADE MAX (מנכ"לים משותפים: היונגאק צ'אנג, גילהיונג לי) (KOSDAQ: 101730), משיק למכירה מוקדמת NFT שלWarship Carriers ב-27 בינואר.

ROS הוא משחק ה-4X הראשון המפותח עם טכנולוגיית בלוקצ'יין שמושק בפלטפורמת WEMIX. בנוסף ללוחמה מסיבית בזמן אמת, המשחק הזה, המתרחש ביקום עצום, כולל ספינות מלחמה וכוכבי לכת מעוצבים בקפידה.

בפרט, ROS תספק את Silthereum, אסימון משחק חדש, ואת ה-Warship Carrier עליה יוחל NFT. ה- NFT יימכר במכירה מוקדמת לפני התחלה רשמית שלך המשחק.

Warship Carrier, הנושאת מספר רב של ספינות מלחמה, היא פריט המספק יתרונות שונים לספינות המלחמה ומשמש כציר הראשי במערכת האקוסיסטם של אסימון ROS. הספינה משמשת גם לכריית Silther Particles, אותם מחליפים עבור Silthereum, שהוא אסימון המשחק. ככל שדרגת Warship Carrier גבוהה יותר, כך גדלה כמות כריית Silther Particles.

המכירה המוקדמת תתקיים פעמיים בין ה-27 בינואר ל-3 בפברואר במכירה הפומבית של WEMIX. 1,504 קופסאות מזל של NFT Warship Carrier יימכרו במחירים מוזלים על בסיס כל הקודם זוכה.

במהלך המכירה המוקדמת הראשונה, 500 תיבות מזל של Warship Carrier ברמה 1 ו -252 תיבות מזל שלWarship Carrier ברמה 2 יימכרו במחירים מוזלים של 20% בין ה-27 בינואר ל-3 בפברואר. במהלך מכירה מוקדמת השנייה מ 10 עד 17 בפברואר, אותם כמויות יימכרו בהנחה של 10%.

כדי לציין מכירת ה- NFT המוקדמת הראשונה של ROS, 1.2 מיליון אסימוני Silthereum יוצעו באמצעות אירוע הצנחה אווירית. בסך הכל יוצעו לקוני ה- NFT 201,200 אסימוני Silthereum. בנוסף, 20,000 משתמשים המשתתפים באירוע הקהילתי יקבלו 50 אסימוני Silthereum כל אחד לפי מגרש.

ב-12 לחודש, ROS פתחה את ההרשמה המוקדמת הגלובלית ב- Google Play ו- Apple App בכל האזורים בעולם למעט קוריאה וסין. כדי לחגוג את פתיחת ההרשמה מראש העולמית, מתקיים אירוע הצנחה אווירית המציע סך של מיליון אסימוני Silthereum.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il